always searching

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Silver13
New user
New user
Geslacht: Vrouw

always searching

Bericht door Silver13 » 16 mei 2018 17:12

heykes,

heb hier al wat gelezen en was eigenlijk op zoek naar een holebi forum (in de breedste zin van t woord), helaas kom je zon forums niet vaak tegen .....zeldzaam, of dan staat er "wel JONG" voor en dan denk ik: erm nee toch maar niet want jong noem ik mezelf niet, ookal blijf ik me wel eeuwig jong voelen hehe, anyway na een tijdje dacht ik dan toch: ah wat **** en heb mezelf toch maar geregistreerd.
Waarschijnlijk komt het doordat ik nu op mijn eigen woon, eindelijk mijn eigen leven heb en er achter ben gekomen dat ik het zo niet wil, allee ik bedoel, ik wil meer mensen kennen zoals mij, ik voel me hier zon beetje hulpeloos alleen, ik kan met niemand praten (familie) want dan kijken ze je aan alsof je een alien bent! En vrienden....tja die durfde ik eigenlijk al helemaal niet te hebben uit angst dat ze zagen dat ik toch niet de persoon was wie ze dachten, allee ik bedoel, ik heb de indruk dat mensen de persoon die ik BEN niet zien....of ze willen het niet zien, kan ook.

Ik ben een 33 jarige vrouw (al walg ik eigenlijk wel van het woord vrouw, toch als er iemand mij zo noemt, dan denk ik meteen: godv*** )
in het dagelijks leven ben ik serieus een vloeker :demon: (allee, ik probeer te minderen....maar dan voel ik me niet echt meer mezelf hoe raar dat ook klinkt), moest er een pil bestaan die je in 1 nacht omtoverde van geslacht........dan had ik het al lang gedaan! :awkward:
Waarschijnlijk zal ik dus altijd er uitzien als vrouw terwijl ik me gedraag (of toch probeer want ik heb me heel men leven al geprobeerd te verstoppen) als man :p wat soms tot hilarische situaties leidt maar goed.
Meestal als een persoon mij wil leren kennen zeg ik al direct: ik waarschuw je, ik ben geen typische vrouw! Ik haat make-up, ik loop altijd in een training en los t-shirt rond (behalve op t werk dan) en ik zal altijd kort haar hebben.
ik ben bi (al is dat ingewikkeld, als ik man zou zijn was ik toch homo), t is maar dat ik mij bij een vrouw meer mezelf voel, dan komt die mannelijke kant er sterker uit. allee zo voel ik het toch, of je dan verschil ziet in mijn gedrag ofzo daar heb ik geen weet van ze, ik heb me nog nooit op men gemak gevoeld....bij niemand nie.
Dus ik zal voor eeuwig op zoek zijn naar mezelf :p, das zon beetje kort wie ik voorstel.
*Yo, what's up?*

Plaats reactie