Hallo!

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Gesloten
azap14
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Hallo!

Bericht door azap14 » 18 apr 2018 09:00

Hallo iedereen!

Ik ben net nieuw op de forum.
Sinds een paar weken heb ik door dat ik op meisjes val, maar ik ben er nog niet aan uit of ik misschien gewoon bi ben.
In ieder geval was het een hele twijfelachtige periode met vele downs uit schrik voor wat er zou komen.
Enkel 2 vriendinnen weten hier voorlopig van. En dankzij deze forum kon ik me wat zekerder voelen, dus bedankt aan jullie allen alvast!
Ik ben 21 jaar en studeer in Leuven, maar ben afkomstig van West-Vlaanderen.
Het zou tof zijn om nieuwe mensen te leren kennen met wie ik makkelijker kan babbelen...

Groetjes,

Azap

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Re: Hallo!

Bericht door redwings » 18 apr 2018 09:09

azap14 schreef:Hallo iedereen!

Ik ben net nieuw op de forum.
Sinds een paar weken heb ik door dat ik op meisjes val, maar ik ben er nog niet aan uit of ik misschien gewoon bi ben.
In ieder geval was het een hele twijfelachtige periode met vele downs uit schrik voor wat er zou komen.
Enkel 2 vriendinnen weten hier voorlopig van. En dankzij deze forum kon ik me wat zekerder voelen, dus bedankt aan jullie allen alvast!
Ik ben 21 jaar en studeer in Leuven, maar ben afkomstig van West-Vlaanderen.
Het zou tof zijn om nieuwe mensen te leren kennen met wie ik makkelijker kan babbelen...

Groetjes,

Azap
Hey azap14!
Eerst en vooral welkom hier op het forum!
Praat gerust wat mee en als je zin hebt kun je eens afkomen naar activiteiten die we soms doen, dat gaat van pretpark tot eens uitgaan en de pride bijvoorbeeld.
Ik denk dat ieder van ons wel door die lastige twijfelperiode is geweest, neem je tijd en je hoeft ook niet per se in een hokje 'bi' of 'lesbisch' geduwd worden hé :)

Groetjes
Redwings

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door geeninspiratie » 18 apr 2018 16:09

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 18 apr 2018 21:39

Welkom op het forum. :wuif:

Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man