Hey (opnieuw...)
Hey (opnieuw...)
Hallo hallo,
Ik had me in 2012 voor deze site geregistreerd, ben er even actief op geweest, toen heel lang weer niet, en nu dus wel weer. Dus ik dacht dat een nieuwe voorstelling misschien wel aan de orde was.
Mijn geboortenaam is Annechien, maar online word ik Bienie of Anders genoemd. Ik ben ondertussen 21 jaar, en ik studeer Taal- en Letterkunde in Brussel. Ik woon echter nabij Mechelen. Ik ben nonbinary (agender), maar in het echte leven kom ik daar eigenlijk niet voor uit en ga ik gewoon als vrouw door het leven. Zij of die is oké in het Nederlands, in het Engels heb ik wel liever they. Ik val op vrouwen (of andere nonbinaries, dat gebeurt ook). Momenteel ben ik ook single.
Ik hou me vooral bezig met digitaal tekenen (niets spectaculairs, gewoon wat dieren als hobby, mijn avatar is er een voorbeeldje van). Verder heb ik niet zo'n bijzondere bezigheden, momenteel nemen mijn studies veel tijd in. Eens de examens gedaan zijn zou ik wel graag vaker series beginnen kijken. Nog iets over mij is dat ik autistisch ben, wat zich voornamelijk uit in het feit dat ik vaak wat stil ben, en ik maak niet altijd gemakkelijk vrienden. Ik zou graag wat meer mensen in holebikringen (die niet aan de andere kant van de planeet wonen...) leren kennen!
Ik had me in 2012 voor deze site geregistreerd, ben er even actief op geweest, toen heel lang weer niet, en nu dus wel weer. Dus ik dacht dat een nieuwe voorstelling misschien wel aan de orde was.
Mijn geboortenaam is Annechien, maar online word ik Bienie of Anders genoemd. Ik ben ondertussen 21 jaar, en ik studeer Taal- en Letterkunde in Brussel. Ik woon echter nabij Mechelen. Ik ben nonbinary (agender), maar in het echte leven kom ik daar eigenlijk niet voor uit en ga ik gewoon als vrouw door het leven. Zij of die is oké in het Nederlands, in het Engels heb ik wel liever they. Ik val op vrouwen (of andere nonbinaries, dat gebeurt ook). Momenteel ben ik ook single.