Hey (opnieuw...)
Hey (opnieuw...)
Hallo hallo,
Ik had me in 2012 voor deze site geregistreerd, ben er even actief op geweest, toen heel lang weer niet, en nu dus wel weer. Dus ik dacht dat een nieuwe voorstelling misschien wel aan de orde was.
Mijn geboortenaam is Annechien, maar online word ik Bienie of Anders genoemd. Ik ben ondertussen 21 jaar, en ik studeer Taal- en Letterkunde in Brussel. Ik woon echter nabij Mechelen. Ik ben nonbinary (agender), maar in het echte leven kom ik daar eigenlijk niet voor uit en ga ik gewoon als vrouw door het leven. Zij of die is oké in het Nederlands, in het Engels heb ik wel liever they. Ik val op vrouwen (of andere nonbinaries, dat gebeurt ook). Momenteel ben ik ook single.
Ik hou me vooral bezig met digitaal tekenen (niets spectaculairs, gewoon wat dieren als hobby, mijn avatar is er een voorbeeldje van). Verder heb ik niet zo'n bijzondere bezigheden, momenteel nemen mijn studies veel tijd in. Eens de examens gedaan zijn zou ik wel graag vaker series beginnen kijken. Nog iets over mij is dat ik autistisch ben, wat zich voornamelijk uit in het feit dat ik vaak wat stil ben, en ik maak niet altijd gemakkelijk vrienden. Ik zou graag wat meer mensen in holebikringen (die niet aan de andere kant van de planeet wonen...) leren kennen!
Ik had me in 2012 voor deze site geregistreerd, ben er even actief op geweest, toen heel lang weer niet, en nu dus wel weer. Dus ik dacht dat een nieuwe voorstelling misschien wel aan de orde was.
Mijn geboortenaam is Annechien, maar online word ik Bienie of Anders genoemd. Ik ben ondertussen 21 jaar, en ik studeer Taal- en Letterkunde in Brussel. Ik woon echter nabij Mechelen. Ik ben nonbinary (agender), maar in het echte leven kom ik daar eigenlijk niet voor uit en ga ik gewoon als vrouw door het leven. Zij of die is oké in het Nederlands, in het Engels heb ik wel liever they. Ik val op vrouwen (of andere nonbinaries, dat gebeurt ook). Momenteel ben ik ook single.
Ik hou me vooral bezig met digitaal tekenen (niets spectaculairs, gewoon wat dieren als hobby, mijn avatar is er een voorbeeldje van). Verder heb ik niet zo'n bijzondere bezigheden, momenteel nemen mijn studies veel tijd in. Eens de examens gedaan zijn zou ik wel graag vaker series beginnen kijken. Nog iets over mij is dat ik autistisch ben, wat zich voornamelijk uit in het feit dat ik vaak wat stil ben, en ik maak niet altijd gemakkelijk vrienden. Ik zou graag wat meer mensen in holebikringen (die niet aan de andere kant van de planeet wonen...) leren kennen!
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
Re: Hey (opnieuw...)
Welkom op het forum! 

Dankjewel!Confusion schreef:Welkom op het forum!

-
- Forumkoppel 2017
- Geslacht: Man
Heel erg bedankt! De jouwe is ook perfect overigensTheQuibbler schreef:Hey hoi! Welkom! Die avatar ziet er alvast keischattig uit

-
- Moderator van het jaar 2017
Welkom, leuk dat je terug de weg naar het forum hebt gevonden!

- De stilte ging stilletjes weg -
- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
welkom op het forum!
Bedankt allemaal! 

-
- Experienced user
Welkom op het forum!
-
- New user
Welkom terug 
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

-
- Forum addict

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.
- J.K. Rowling
- J.K. Rowling
-
- Experienced user

Op het forum. Ik hoop dat je jouw weg hier zult vinden. Geen nood, we zullen er wel bij helpen!
-
- Forumkoppel 2017

“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”
Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Nogmaals bedankt voor het warme onthaal 

-
- New user
Welkom