Effe voorstellen!

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
10 berichten • Pagina 1 van 1

Effe voorstellen!

Berichtdoor Cass » 26 apr 2017 18:31
Hey iedereen!
Ik ben Cass (mijn echte naam is natuurlijk anders maar die vind ik stom dus ja), ook wel Flememe genoemd door een aantal buitenlandse vrienden (samentrekking van flemish en meme...) en ik ben 15! Over mijn eigen genderidentiteit ben ik zelf nog niet zeker, maar gebruik gerust zij/ze! Wat ik wel zeker weet is dat ik wss bi ben (alhoewel ik moet toegeven dat ik meisjes leuker vind.)

Ik hang gebruikelijk rond op tumblr.com en heb daar ook al heel wat goede vrienden gemaakt, maar nu dacht ik eens om het dichter bij huis te zoeken dus hier zijn we dan. Ik doe tekenacademie en de rest van mijn vrije tijd verdoe ik met gamen (dragon age inquisition! skyrim!) lezen (voor het moment vooral geschiedenis - franse revolutie, napoleon, oude rome enzo, maar ook veel klassieke literatuur zoals Oscar Wilde enz! ) en roleplay op tumblr;;;;

Ik woon in de regio van Aalst en ga daar ook naar school. Mmmm verder is er niets speciaals te vertellen buiten het feit dat ik Grieks-Latijn doe en een echte Latinist tot in de kist ben.

Groetjes
Cass!
Cass
New user
New user

Leeftijd: 15

Re: Effe voorstellen!

Berichtdoor Pancake » 26 apr 2017 18:48
Welkom Cass! :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Barry » 26 apr 2017 20:01
welkom!
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor BartV » 26 apr 2017 20:38
Welkom, Cass :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Florre » 26 apr 2017 21:26
welkom op het forum!!!

:welkom:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor Clover » 26 apr 2017 23:34
Welkom Cass!
Clover
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor JFK » 27 apr 2017 08:55
Cass schreef:Hey iedereen!
Ik ben Cass (mijn echte naam is natuurlijk anders maar die vind ik stom dus ja), ook wel Flememe genoemd door een aantal buitenlandse vrienden (samentrekking van flemish en meme...) en ik ben 15! Over mijn eigen genderidentiteit ben ik zelf nog niet zeker, maar gebruik gerust zij/ze! Wat ik wel zeker weet is dat ik wss bi ben (alhoewel ik moet toegeven dat ik meisjes leuker vind.)

Ik hang gebruikelijk rond op tumblr.com en heb daar ook al heel wat goede vrienden gemaakt, maar nu dacht ik eens om het dichter bij huis te zoeken dus hier zijn we dan. Ik doe tekenacademie en de rest van mijn vrije tijd verdoe ik met gamen (dragon age inquisition! skyrim!) lezen (voor het moment vooral geschiedenis - franse revolutie, napoleon, oude rome enzo, maar ook veel klassieke literatuur zoals Oscar Wilde enz! ) en roleplay op tumblr;;;;

Ik woon in de regio van Aalst en ga daar ook naar school. Mmmm verder is er niets speciaals te vertellen buiten het feit dat ik Grieks-Latijn doe en een echte Latinist tot in de kist ben.

Groetjes
Cass!

Hoera!
mega-interessante periode ook! 8)

Welkom!
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Cass » 28 apr 2017 17:24
JFK schreef:Hoera!
mega-interessante periode ook! 8)
Welkom!

Idd! Heb nu even een leespauze ingelast qua geschiedenis om merzelf terug uit mn comfortzone te trekken (daardoor de fantastische Virginia Woolf ontdekt!) maar Robespierre en z'n vrienden laten me nooit onberoerd tbh. Losse anekdotes over Napoleon vind ik dan ook weer enorm grappig. De memoires van Betsy Balcombe zijn op dat vlak een echte goudmijn... (inclusief Napoleon + Engels met haar op)

Enne bedankt voor de verwelkoming iedereen!
Cass
New user
New user

Leeftijd: 15

Berichtdoor VitC » 29 apr 2017 08:44
Hoi Cass,

Een heel aangename introductie!!

Nico
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35

Berichtdoor geeninspiratie » 30 apr 2017 16:55
:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

10 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar De inkomhal