Een Roze Muis

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
5 berichten • Pagina 1 van 1

Een Roze Muis

Berichtdoor Jasper » 07 maart 2017 12:34
Mijn beste lezers

Hoewel ik alreeds enkel jaren volledig 'out' ben (7 jaar), wil ik toch de nodige tijd nemen om mezelf aan jullie voor te stellen.

Mijn naam is Jasper, zit in mijn 2de master Pedagogische Wetenschappen en doe momenteel onderzoek naar holebi's, onlinegemeenschappen en het onderwijs (dit in een notendop samengevat). Doorheen mijn deelname hier aan het forum zou ik willen vragen of er mensen geïnteresseerd zijn om hun ervaringen met mij te delen. Dit door reacties te geven op bepaalde posts die ik plaats en mij de toestemming te geven om jullie eventuele verhalen (lees: posts) te gebruiken in mijn masterproef. Dit zal volledig anoniem gebeuren en enkel met jullie toestemming. :offtopic:

Deze post hoort daar niet bij. Het lijkt mij zeer belangrijk om eerst met jullie in contact te komen en elkaar te leren kennen. Bij deze hebben jullie dus zeker de vrijheid om mij zoveel mogelijk vragen te stellen!
Een eerste korte schets van mijn levensverhaal vinden jullie hier:
- ikzelf ben al jaren uit de kast, dit zowel voor mijn familie, vrienden, kennissen,...
- ik ben zeer hard geïnteresseerd in het onderwijs, opvoeding en de rol van gender hiertussen (vandaar ook mijn studiekeuze)
- vele jaren heb ik doorgebracht in het bestuur van mijn studentenvereniging, waardoor het drinken van bier en cantussen mij niet vreemd is (kleine kanttekening: een flamboyante homo als voorzitter wordt door veel studenten hard geapprecieerd!)
- momenteel ben ik mijn laatste semester aan het afwerken (met mijn masterproef dus)
- verder ben ik op zoek naar mijn 'toekomst' door mij te verdiepen in mogelijke studiekeuzes en beroepen.

Dit zowat kort door de bocht, vraag gerust naar meer info! :smile:
Jasper
New user
New user

Geslacht: Man

Re: Een Roze Muis

Berichtdoor -Matteo- » 07 maart 2017 22:12
:welkom: :welkom: :welkom:
-Matteo-

Berichtdoor Robbe » 03 apr 2017 20:06
Ik snap eigenlijk niet heel erg goed je bedoeling.

Je stelt je een soort van voor én je wil onze ervaringen in je masterproef delen? :what:

Alvast welkom wel :p
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor Jason » 04 apr 2017 01:03
Robbe schreef:Ik snap eigenlijk niet heel erg goed je bedoeling.

Je stelt je een soort van voor én je wil onze ervaringen in je masterproef delen? :what:

Alvast welkom wel :p

Sluit ik me graag bij aan. Wat wil je er exact mee doen?
Jason
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor saara » 21 aug 2017 18:53
Ik ben vroeger eens meegegaan op een MIN19 kamp en ook één of twee activiteiten meegedaan. Daarnaast heb ik wel een pak feestjes gedaan maar dat is ook stil gevallen. Die feestjes zou ik wel graag terug oppakken!
vitalbrands
saara
New user
New user

Geslacht: Vrouw

5 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar De inkomhal