Provincie Antwerpen

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
brenni

Re: Provincie Antwerpen

Bericht door brenni » 19 mei 2009 20:57

das al iets ja, maar hoogstrate kan er nog wel bij hé
:D

Prins_Maik
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Prins_Maik » 19 mei 2009 23:20

Nieuw en van Lier, een echte schapenkop dus :-) en ben er nog fier op ook :-)

Heylena
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Heylena » 23 mei 2009 22:39

Hey iedereen! Helena is de naam en ik ben ook nieuw hier. :oops: Ik ben eigenlijk te oud om nog WJNH'er te zijn, maar ik vond dit hier zo'n leuk forum. Dus na een tijdje meegluren vanuit schaduw van de anonimiteit heb 'k me hier dan toch een profieltje aangemaakt.

Wat kan ik nog meer vertellen... 'k werk in een hotel in 't Antwerpse, 'k sport graag (watersport in de zomer, zwemmen en judo de rest van het jaar) :sun: En met dit lekker weertje begin 'k al te dromen van klotsende golven en zonovergoten stranden. Verder tokkel ik al wel eens op m'n gitaar, concertje, kunstgalerijtje, poëzie,... Vanalles een beetje!

In ieder geval: hallo iedereen, 'k kijk er naar uit jullie te leren kennen!
Er zijn plekken
waar ik zonder glimlach
niet meer langs kan.

Bart Moeyaert (Eeuwigheid)

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 23 mei 2009 23:31

Heylena schreef:Hey iedereen! Helena is de naam en ik ben ook nieuw hier. :oops: Ik ben eigenlijk te oud om nog WJNH'er te zijn, maar ik vond dit hier zo'n leuk forum. Dus na een tijdje meegluren vanuit schaduw van de anonimiteit heb 'k me hier dan toch een profieltje aangemaakt.

Wat kan ik nog meer vertellen... 'k werk in een hotel in 't Antwerpse, 'k sport graag (watersport in de zomer, zwemmen en judo de rest van het jaar) :sun: En met dit lekker weertje begin 'k al te dromen van klotsende golven en zonovergoten stranden. Verder tokkel ik al wel eens op m'n gitaar, concertje, kunstgalerijtje, poëzie,... Vanalles een beetje!

In ieder geval: hallo iedereen, 'k kijk er naar uit jullie te leren kennen!
Waarom zou je te oud zijn? :p

Welkom!
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 24 mei 2009 10:04

Ik kom hier ff infiltreren om een "Welkom + het amusement op het forum!" achter te laten voor Heylena :).

Heylena
New user
New user

Bericht door Heylena » 24 mei 2009 17:40

:D Bedankt voor het warme welkom.

Dacht dat WJNH tot 25 jaar was (en dat ben ik binnenkort). :wink: Maar als 'k wil kan 'k altijd de baby uithangen, hoor.

:) Tot forums!
Er zijn plekken
waar ik zonder glimlach
niet meer langs kan.

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 24 mei 2009 17:45

Heylena schreef:Dacht dat WJNH tot 25 jaar was (en dat ben ik binnenkort).
Het is tot 30 jaar :wink:

Falcon Horus
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Falcon Horus » 24 mei 2009 21:47

Heylena schreef:Ik ben eigenlijk te oud om nog WJNH'er te zijn...
Als jij al te oud zou zijn, ben ik zeker te oud. :P En over twee jaar ben ik dat ook (en waarschijnlijk nog steeds niet uit mijn kast).

Welkom! :greenthing:
Afbeelding

Heylena
New user
New user

Bericht door Heylena » 26 mei 2009 13:18

:D Hoera, ik kan indrd nog wat jaartjes mee dan!

:wink: 'k kan je alleen maar aanmoedigen om naar de andere kant van de kastdeuren te komen. We've got cookies!
Er zijn plekken
waar ik zonder glimlach
niet meer langs kan.

Falcon Horus
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Falcon Horus » 27 mei 2009 22:15

Heylena schreef:We've got cookies!
Dat zegt the dark side ook altijd... :lol:

Ik zit toch al niet meer in Narnia om het op zijn best uit te drukken... :P
Afbeelding

STN
New user
New user

Bericht door STN » 30 mei 2009 21:00

Hallo! Ik ben nieuw hier en moet nog wat mijn weg zoeken...
Ik woon in Putte, datgeen dat tussen Mechelen en Heist-op-den-Berg ligt... Niet dat boven Antwerpen...
Maar eerlijk gezegd is er veel te weinig te doen... Als het kan zit ik in Gent...
Kan iemand me mss overtuigen hoe leuk het hier kan zijn? Tips?

groetjes
Stijn

Unda
Regular user
Regular user

Bericht door Unda » 31 mei 2009 17:13

Hang hier een paar dagen rond en je zal wel merken dat er wel tof volk aanwezig is op het forum :wink:

In Putte is inderdaad heel weinig te zien , voor mij is het een centrum / dorp dat ik door moet rijden van om van Heist op den Berg in Mechelen te geraken :D Ik heb wat vrienden die er wonen en die zitten in de weekends ook steeds in centrum Heist op den Berg op Cafe.

Zit je op Kot in Gent dat je daar veel vertoefd want zo bij de deur is dat anders toch niet om even op en af te rijden ?
If you pay peanuts, you get monkeys

STN
New user
New user

Bericht door STN » 31 mei 2009 22:12

Zal ik zeker nog doen, ideale ontspanning tijdens de examens...

In Heist is het idd beter toeven... je hebt er tenminste enkele leuke cafés...

Ik studeer in Mechelen, dus het zou merkwaardig zijn om in Gent op kot te zitten :p
maar ik heb het geluk dat mijn beste vriend daar een reusachtig kot betrekt mét plek voor sleepovers... Op en af pendelen is lang, zo'n drie uur heen en weer als de trein-bus verbindingen aansluiten, en vermoeiend...

Maar Gent is echt een aanrader... er zijn hele leuke plekjes, heerlijke vegetarische restaurants en véél parken :D

Yanni
New user
New user

Bericht door Yanni » 01 jun 2009 12:59

STN schreef:Zal ik zeker nog doen, ideale ontspanning tijdens de examens...

In Heist is het idd beter toeven... je hebt er tenminste enkele leuke cafés...

Ik studeer in Mechelen, dus het zou merkwaardig zijn om in Gent op kot te zitten :p
maar ik heb het geluk dat mijn beste vriend daar een reusachtig kot betrekt mét plek voor sleepovers... Op en af pendelen is lang, zo'n drie uur heen en weer als de trein-bus verbindingen aansluiten, en vermoeiend...

Maar Gent is echt een aanrader... er zijn hele leuke plekjes, heerlijke vegetarische restaurants en véél parken :D

Hey!

Wat studeer je als ik vragen mag? Naar mijn weten is er in Gent maar één vegetarische 'restaurant' en dat is Greenway. Ben zelf semi-vegetariër, dus tips zijn meer dan welkom!:)
De enige waarheid is dat dé waarheid niet bestaat....

ieder heeft zijn eigen waarheid....

JL
New user
New user

Bericht door JL » 01 jun 2009 17:36

STN schreef:Hallo! Ik ben nieuw hier en moet nog wat mijn weg zoeken...
Ik woon in Putte, datgeen dat tussen Mechelen en Heist-op-den-Berg ligt... Niet dat boven Antwerpen...
Maar eerlijk gezegd is er veel te weinig te doen... Als het kan zit ik in Gent...
Kan iemand me mss overtuigen hoe leuk het hier kan zijn? Tips?

groetjes
Stijn
In Putte heb je toch zo'n lounge bar, bar code ofzo.
Ik ben daar nog maar een paar keer geweest maar ik vond dat wel tof, ikzelf zit meer in Mechelen eigenlijk.

STN
New user
New user

Bericht door STN » 02 jun 2009 19:27

Yanni schreef: Hey!

Wat studeer je als ik vragen mag? Naar mijn weten is er in Gent maar één vegetarische 'restaurant' en dat is Greenway. Ben zelf semi-vegetariër, dus tips zijn meer dan welkom!:)
Ik studeer Office Management... niet al te interessante richting, maar qua talen zit het wel goed. Je hebt nog de Tasty (volledig vegi) en hotspot (semi-vegi toch) ... nuja de term restaurant is niet echt toepasbaar maar het is meer dan voldoende én heerlijk! Maar ik vind het heel opvallend dat er bij 'normale' restaurants in Gent meer aandacht voor vegetarisme is dan hier in het Mechelse...
Moest ik nog een nieuwe vegetarische voedingsbodem ontdekken, dan zal ik het je zeker laten weten.^^

STN
New user
New user

Bericht door STN » 02 jun 2009 19:29

JL schreef: In Putte heb je toch zo'n lounge bar, bar code ofzo.
Ik ben daar nog maar een paar keer geweest maar ik vond dat wel tof, ikzelf zit meer in Mechelen eigenlijk.
Ben daar ook al eens binnen gestapt, maar toen vond ik het toch maar niets. Dan heb je in Mechelen of Heist heel wat beters te vinden. Waar in Mechelen is het zeker de moeite trouwens?

Yanni
New user
New user

Bericht door Yanni » 02 jun 2009 20:30

x
STN schreef:
Yanni schreef: Hey!

Ik studeer Office Management... niet al te interessante richting, maar qua talen zit het wel goed. Je hebt nog de Tasty (volledig vegi) en hotspot (semi-vegi toch) ... nuja de term restaurant is niet echt toepasbaar maar het is meer dan voldoende én heerlijk! Maar ik vind het heel opvallend dat er bij 'normale' restaurants in Gent meer aandacht voor vegetarisme is dan hier in het Mechelse...
Moest ik nog een nieuwe vegetarische voedingsbodem ontdekken, dan zal ik het je zeker laten weten.^^
Graag:) rrrr...
De enige waarheid is dat dé waarheid niet bestaat....

ieder heeft zijn eigen waarheid....

JL
New user
New user

Bericht door JL » 02 jun 2009 21:22

STN schreef:
JL schreef: In Putte heb je toch zo'n lounge bar, bar code ofzo.
Ben daar ook al eens binnen gestapt, maar toen vond ik het toch maar niets. Dan heb je in Mechelen of Heist heel wat beters te vinden. Waar in Mechelen is het zeker de moeite trouwens?
In de prof kom ik wel eens, maar meer als het daar fuiven zijn ofzo, en natuurlijk de vismarkt, in de zomer is dat daar altijd wel tof.

Cooney
New user
New user

Bericht door Cooney » 03 jun 2009 17:49

Uit het lieflijke Olen, maar veel te zien in Geel (school, toneel, bandje,...)

(jaja, das waar de "GladiOlen" zijn ^^)
I can't deny what I believe, I can't be what I'm not.

Plaats reactie