Provincie Antwerpen

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
772 berichten • Pagina 1 van 391, 2, 3, 4, 5 ... 39

Provincie Antwerpen

Berichtdoor Stein » 04 jan 2009 21:11
Woon je in Antwerpen? Of kom je er simpelweg vaak?
Laat dan hier van je horen!

Ter informatie: Holebi-jongerengroepen in Antwerpen
Stein
Forum addict
Forum addict

Geslacht: Man

Re: Provincie Antwerpen

Berichtdoor faltas » 05 jan 2009 18:46
OOoo.. Kalmthout!
(Maar zo te zien heb ik toch niet veel gemeentegenootjes :( )
& Then there's lighting between us !!
faltas
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Rune. » 05 jan 2009 21:52
Na geboren en getogen te zijn in Westerlo, naar school te zijn in Heist-op-den-Berg en 4 jaar op kot gezeten te hebben in Leuven, ben ik sinds een paar maandjes in 2000 Antwerpen beland!
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.
Rune.
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Keyser Soze » 05 jan 2009 21:54
ik woon in 2060 Antwerpen - 't Noord, de tofste buurt van 't stad! :greenthing:
Keyser Soze
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34

Berichtdoor Rune. » 05 jan 2009 21:56
Keyser Soze schreef:ik woon in 2060 Antwerpen - 't Noord, de tofste buurt van 't stad! :greenthing:

Wat is daar eigenlijk allemaal zo de moeite? Dan moet ik eens komen kijken hé, ipv altijd op't Zuid te blijven.
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.
Rune.
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Keyser Soze » 05 jan 2009 22:04
Rune. schreef:
Keyser Soze schreef:ik woon in 2060 Antwerpen - 't Noord, de tofste buurt van 't stad! :greenthing:

Wat is daar eigenlijk allemaal zo de moeite? Dan moet ik eens komen kijken hé, ipv altijd op't Zuid te blijven.

Er is op het eerste zicht helemaal niks de moeite aan't Noord. Het is daarom dat iedereen altijd op 't Zuid blijft en wij geen last hebben van al dat volk :wink:

Maarrrrrrr als je hier een tijdje woont, ontdek je dat die paar leuke cafés die we hebben, echt wel héél leuk zijn; cafés waar je je direct thuis voelt aan de toog en niet van die arty farty überhippe dingen. De winkels zijn hier ook allemaal open op zondag (en gesloten op vrijdag - wegens voor 99% uitgebaat door moslims). Pintjes kosten hier nog 1,50 euro en pita's 3 euro. Mensen kopen hier nog brood bij een authentieke bakker die hier al vier generaties is en die zijn klanten allemaal kent, in plaats van in de Delhaize of de Express GB. De oudste homobars van Antwerpen liggen op't Noord, te midden van een aantal Turkse cafés (of "sportlokalen" zoals het zo mooi heet, geschilderd op hun ruiten) en niemand heeft er last van een ander - live and let live is hier vooral de mentaliteit. En Park Spoor Noord is echt geweldig! Zo'n uitgestrekte groene oase aan de rand van de stad. Van de zomer was het er over de multiculturele koppen lopen en hebben we er verschillende lange zonnige avonden (ok, zoveel nu ook weer niet maar dat lag aan het weer en dat zal op't Zuid niet veel beter geweest zijn ;) ) gespendeerd.

Kort samengevat: het is moeilijk uit te leggen maar ik voelde mij hier al snel veel meer thuis dan op't Zuid. Komt maar eens af hè :wink:
Keyser Soze
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 06 jan 2009 10:06
Keyser Soze schreef:
Rune. schreef:

Er is op het eerste zicht helemaal niks de moeite aan't Noord. Het is daarom dat iedereen altijd op 't Zuid blijft en wij geen last hebben van al dat volk :wink:

Maarrrrrrr als je hier een tijdje woont, ontdek je dat die paar leuke cafés die we hebben, echt wel héél leuk zijn; cafés waar je je direct thuis voelt aan de toog en niet van die arty farty überhippe dingen. De winkels zijn hier ook allemaal open op zondag (en gesloten op vrijdag - wegens voor 99% uitgebaat door moslims). Pintjes kosten hier nog 1,50 euro en pita's 3 euro. Mensen kopen hier nog brood bij een authentieke bakker die hier al vier generaties is en die zijn klanten allemaal kent, in plaats van in de Delhaize of de Express GB. De oudste homobars van Antwerpen liggen op't Noord, te midden van een aantal Turkse cafés (of "sportlokalen" zoals het zo mooi heet, geschilderd op hun ruiten) en niemand heeft er last van een ander - live and let live is hier vooral de mentaliteit. En Park Spoor Noord is echt geweldig! Zo'n uitgestrekte groene oase aan de rand van de stad. Van de zomer was het er over de multiculturele koppen lopen en hebben we er verschillende lange zonnige avonden (ok, zoveel nu ook weer niet maar dat lag aan het weer en dat zal op't Zuid niet veel beter geweest zijn ;) ) gespendeerd.

Kort samengevat: het is moeilijk uit te leggen maar ik voelde mij hier al snel veel meer thuis dan op't Zuid. Komt maar eens af hè :wink:

Fijn om eens wat positieve reacties over Antwerpen Noord (Stuyvenberg, Seefhoek) te lezen. Doorgaans krijgen we enkel negatieve berichtgeving daarover. Wij hebben de wijk enkele jaren geleden "bestudeerd". En ik ben vooral tot de conclusie gekomen (toen) dat het een zeer diverse wijk is, met heel wat armoede, maar evenzeer een wijk met heel wat potentieel. We hadden graag met ons groepje meegedaan met de dag van de buren, maar omdat dat vlak voor het examen was hebben we dat maar niet gedaan. Ik ben ook bij mensen op interview geweest. Heel vriendelijke mensen. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen. Als het donker is krijg je me er met geen stokken heen. :-?
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Keyser Soze » 06 jan 2009 19:42
Springbal schreef:Fijn om eens wat positieve reacties over Antwerpen Noord (Stuyvenberg, Seefhoek) te lezen. (...) Als het donker is krijg je me er met geen stokken heen. :-?

Dat valt wel mee hoor. Ik woon hier als de zon schijnt én als het donker is ;) En ik voel me hier nooit onveilig. Ik woon wel in één van de rustiger buurten van't Noord, tegen den Dam. In de buurt van 't Atheneum, of downtown Seefhoek, rond de Lange Beeldekensstraat enzo, daar is 't soms wel erger.
Keyser Soze
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 06 jan 2009 21:36
Keyser Soze schreef:
Springbal schreef:Fijn om eens wat positieve reacties over Antwerpen Noord (Stuyvenberg, Seefhoek) te lezen. (...) Als het donker is krijg je me er met geen stokken heen. :-?

Dat valt wel mee hoor. Ik woon hier als de zon schijnt én als het donker is ;) En ik voel me hier nooit onveilig. Ik woon wel in één van de rustiger buurten van't Noord, tegen den Dam. In de buurt van 't Atheneum, of downtown Seefhoek, rond de Lange Beeldekensstraat enzo, daar is 't soms wel erger.

Ja wij hebben vooral het Stuyvenberg plein gezien, wat straten er rond en dan een straat met van die kraakpanden waar ze "veurrege weik iejne emme bôàte gedrôàge" (dixit buurtbewoner)

Maar on topic: nog steeds uit Willebroek dus
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Jerr124 (=jerre) » 13 jan 2009 19:48
Hoi

Ik ben van Beerse, dat ligt naast Turnhout, in het hart van de kempen :rock:
Holebi jongeren Kempen: www.kleindetail.be
Jerr124 (=jerre)
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor EMTSpike » 31 jan 2009 00:57
Ik kom van Hoboken, en ben der voorlopig nog goed en gesteld :D
EMTSpike
New user
New user

Leeftijd: 28

Berichtdoor yass<3 » 06 feb 2009 19:35
Eyey,, vn Schoten :D
Leven Schoten :rock: ,, n de rest vn antw :wink:
x
yass<3
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Eviken » 02 maart 2009 21:32
Hey hey mensekes

Mijn naam is Evi ik kom van Mortsel en ik zit in team kadervorming bij wjnh!

Als je iets wil weten over mij... talk to me...!

-x-
Eviken
New user
New user

Berichtdoor Treesje » 03 maart 2009 10:46
Na enkele maanden in Bali en Australia te hebben gezeten nu terug voor een paar maanden in Antwerpen :)
What a wonderful thought it is that some of the best days of our lives haven't happened yet
Treesje
Regular user
Regular user

Leeftijd: 33

Berichtdoor Darja » 13 maart 2009 08:44
Ik ben eigenlijk uit de provincie antwerpen, al leef ik veel meer in Vlaams Brabant.

Opgegroeid in Heist op de Berg, wonende te Herselt en werkend te Brussel, meer weten vraag het dan.
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours
Darja
New user
New user

Berichtdoor Springbal » 13 maart 2009 09:36
Darja schreef:Opgegroeid in Heist op de Berg

Hedde ghaa dan oek zoen zààlig Hests accent?

Mijn collega die over mij zit is ook van HOB, en ik vind dat zalig als die klapt.

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Darja » 13 maart 2009 12:28
Springbal schreef:

Mijn collega die over mij zit is ook van HOB, en ik vind dat zalig als die klapt.

Ik vrees eigenlijk van niet. Ik heb naar school geweest in Tremelo en later naar Keerbergen, dus ben nooit echt met Hestse taal bezig geweest.
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours
Darja
New user
New user

Berichtdoor Springbal » 13 maart 2009 13:20
Darja schreef:
Springbal schreef:

Ik vrees eigenlijk van niet. Ik heb naar school geweest in Tremelo en later naar Keerbergen, dus ben nooit echt met Hestse taal bezig geweest.

Tremelo, een van mijn vroegere collega's komt vandaar staat me voor. Die klapt ook koddig.

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Falcon Horus » 15 maart 2009 01:57
Provincie Antwerpen - check
Vaak in A'pen - een beetje check (tis dat ze daar een leuke comicbook winkel hebben, en de zoo)

Ik woon in Tom Boonen city aka Balen...en dat ligt dus nog net in de goei provincie. 8)

Aloha dus (het heeft me lang genoeg geduurd om te registreren hier)!
Afbeelding
Falcon Horus
New user
New user

Leeftijd: 36

Berichtdoor De lachende profeet » 21 maart 2009 00:08
Monojin schreef:Wauw, wat een prominente thread. 18 replies! Dat is bijna een hele pagina!

Ik woon in Hoboken. Ze zeggen dat Antwerpen de meest 'onvriendlijke' provincie is. Nog niks van gemerkt xP

Alleen janetten zeggen zoiets.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985
De lachende profeet
I have no life
I have no life

Leeftijd: 32

772 berichten • Pagina 1 van 391, 2, 3, 4, 5 ... 39

Keer terug naar De inkomhal