Provincie Vlaams-Brabant & Brussel
Re: Provincie Vlaams-Brabant & Brussel
Dankje dankje 

♥ Alice Pieszecki: "Oh! Captain Stubing! is that a periscope in your pocket, or are you just happy to see me?!"
♥ Alice Pieszecki: "Dana, you've such a nice ass..."
♥ Alice Pieszecki: "Oh my God. You're so right. She has nipple confidence!"
♥ I love her. Uh. Huh. Her.
♥ Alice Pieszecki: "Dana, you've such a nice ass..."
♥ Alice Pieszecki: "Oh my God. You're so right. She has nipple confidence!"
♥ I love her. Uh. Huh. Her.
-
- New user
- Geslacht: Vrouw
Hoi, ik woon in Vlaams-Brabant (nog bij mama en papa) waar ik meehelp in de familiezaak.
Vanaf september niet meer op kot, maar wel 'wonende' te Leuven, hiehaa! (inderdaad een plakkeblijver) 'k woon samen met 4 vrienden, wat de facto op hetzelfde neerkomt als op kot zitten
maar we werken nu wel allemaal dus toch nog een beetje verschil!

Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα
Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας
Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας
-
- New user
hey ,
ik ben nieuw op deze site/forum ... maar wel al lang uit de kast
ben een 20jarige vrouw uit Dilbeek (VL-Br aan de rand van Anderlecht)
ik wil me al van voorhand excuseren voor eventuele vele DT-fouten dat ik ga maken, ik sta er nogal bekend voor veel te snel te typen en dan komen al die jeugdige probelemen weer boven
en lees het meestal niet meer na ... maar zal men best doen 
ik ben nieuw op deze site/forum ... maar wel al lang uit de kast

ik wil me al van voorhand excuseren voor eventuele vele DT-fouten dat ik ga maken, ik sta er nogal bekend voor veel te snel te typen en dan komen al die jeugdige probelemen weer boven

u got the right to shine
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
bellebeltane schreef:hey ,
ik ben nieuw op deze site/forum ... maar wel al lang uit de kast![]()
ik wil me al van voorhand excuseren voor eventuele vele DT-fouten dat ik ga maken, ik sta er nogal bekend voor veel te snel te typen en dan komen al die jeugdige probelemen weer bovenen lees het meestal niet meer na ... maar zal men best doen

Welkom, trouwens! 'k Heb je hier en daar al zien posten dus je lijkt je weg al te hebben gevonden op het forum.

Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias
-
- New user
gebruik al firefox met woordenboek , maar helpt niet veel in mijn gevalGalimatias schreef:bellebeltane schreef:hey ,
ik ben nieuw op deze site/forum ... maar wel al lang uit de kast![]()
ik wil me al van voorhand excuseren voor eventuele vele DT-fouten dat ik ga maken, ik sta er nogal bekend voor veel te snel te typen en dan komen al die jeugdige probelemen weer bovenen lees het meestal niet meer na ... maar zal men best doen
De combinatie van Mozilla Firefox met woordenboek-add ons kan ervoor zorgen dat je je typfouten minder snel zal overlezen, terwijl je een minimum aan tijd verliest.
Welkom, trouwens! 'k Heb je hier en daar al zien posten dus je lijkt je weg al te hebben gevonden op het forum.Het kan wel zijn dat je post hier door niet al te veel mensen opgemerkt wordt; moest je dat willen kan je altijd in De Inkomhal een topic aanmaken om jezelf daar (eveneens) voor te stellen.

en yah, ben nogal een nachtbeest als er dan weinig mensen online zijn slaat de verveling toe en kan het posten beginnen

u got the right to shine
-
- Regular user
- Contacteer:
Ik ben nieuw, dus ik dacht, ik stel me eventjes voor.
Ik ben 17, lesbisch en woonachtig te Wezemaal (ligt vrij dicht bij Leuven). Ik ben drie jaar geleden uit de kast gekomen, en heb daar nog geen moment spijt van gehad, meestal heel positieve reacties gehad. (gaande van "dat ziet ge wel aan u!!" tot de beste: "ah... dan kun je niet ongewenst zwanger worden, he!" van m'n moeder
)
Heb tot nu toe twee relaties gehad met geweldige meisjes, maar beiden latrelaties. Dat was echt niet mijn ding, ik heb meer nood aan een vriendin in mijn buurt.
Dit forum lijkt me wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen, aangezien ik haast geen enkele holebi's in mijn vriendengroep heb. XD

Ik ben 17, lesbisch en woonachtig te Wezemaal (ligt vrij dicht bij Leuven). Ik ben drie jaar geleden uit de kast gekomen, en heb daar nog geen moment spijt van gehad, meestal heel positieve reacties gehad. (gaande van "dat ziet ge wel aan u!!" tot de beste: "ah... dan kun je niet ongewenst zwanger worden, he!" van m'n moeder

Heb tot nu toe twee relaties gehad met geweldige meisjes, maar beiden latrelaties. Dat was echt niet mijn ding, ik heb meer nood aan een vriendin in mijn buurt.
Dit forum lijkt me wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen, aangezien ik haast geen enkele holebi's in mijn vriendengroep heb. XD
-
- Forum addict
Welkom!__Jules__ schreef:Ik ben nieuw, dus ik dacht, ik stel me eventjes voor.![]()
Ik ben 17, lesbisch en woonachtig te Wezemaal (ligt vrij dicht bij Leuven). Ik ben drie jaar geleden uit de kast gekomen, en heb daar nog geen moment spijt van gehad, meestal heel positieve reacties gehad. (gaande van "dat ziet ge wel aan u!!" tot de beste: "ah... dan kun je niet ongewenst zwanger worden, he!" van m'n moeder)
Leuk dat je zo'n positieve reacties kreeg!
Hier zal je zeker enkele holebivrienden leren kennen! Anders kun je gerust eens binnenstappen bij een Lokale jongerengroep van WJNH : Mixed (Aarschot) of Enof te Leuven.

Veel plezier hier! en daar
Oh, there IS hope, but it comes with batteries ^^
-
- Regular user
- Contacteer:
Klinkt heel interessant!Mwah schreef: Anders kun je gerust eens binnenstappen bij een Lokale jongerengroep van WJNH : Mixed (Aarschot) of Enof te Leuven.![]()
Veel plezier hier! en daar

Ik ben zowiezo wel van plan om naar een min 19 activiteit te komen, als er eentje is in de buurt.
-
- New user
Hoi!
Ik ben een meisje van 18 jaar dat in Tienen woont en in Leuven naar school gaat.
Ik ben een meisje van 18 jaar dat in Tienen woont en in Leuven naar school gaat.

-
- New user
Wie kwam hier weer uit Sint-Pieters-Leeuw? Ik ben gisteren voor de eerste keer door dat centrum gereden en het is daar echt mooi!!
Δῶς μοι πᾳ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω.
-
- Regular user
- Contacteer:
whoohoow TienenMoonAndStars schreef:Hoi!

it's better to be hated for who you are, than be loved for who you aren't
-
- Forum addict
Welkom! Ook van Tienen ^^XjustmeX schreef:whoohoow TienenMoonAndStars schreef:Hoi!
Hallo allemaal!
Ik ben niet nieuw op dit forum..drie jaar geleden had ik een account, maar door omstandigheden ben ik vertrokken. But i'm back!
X
Ik ben niet nieuw op dit forum..drie jaar geleden had ik een account, maar door omstandigheden ben ik vertrokken. But i'm back!
X
Klinkt bekend, zat in ongeveer dezelfde situatieXibalba schreef:Hallo allemaal!
X

Alleszins welkom terug!
(en sterkte...)
Al 16 jaar wonende in Testelt, n deelgemeente van Scherpenheuvel-zichem. Ganaar school in Aarschot
-
- Forum addict
Welkom!Jeffer69 schreef:Al 16 jaar wonende in Testelt, n deelgemeente van Scherpenheuvel-zichem. Ga naar school in Aarschot

(Door dit topic leer ik dingen bij; enkel Aarschot en Scherpenheuvel klinkt min of meer bekend in de oren.

Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias
-
- Regular user
- Contacteer:
Welkom!!MoonAndStars schreef:Hoi!

Waar ga je dan naar school?