Provincie Vlaams-Brabant & Brussel

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
moyana
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Provincie Vlaams-Brabant & Brussel

Bericht door moyana » 21 sep 2009 00:06

mombinike schreef:
Gast schreef:hey
kben een meisje van 21 jaar bi en ik woon in tienen
meer weet ik ni te zeggen dus zal ik het hier maar mee laten he ;)
grts
Tienen das nog ni zoveraf!

jah ik was dus dieje gast toen maar ik dacht dat ik aangemeld was maar blijkbaar niet ... :P
Vanwaar ben je dan als ik mag vragen?

mombinike
New user
New user

Bericht door mombinike » 21 sep 2009 00:24

moyana schreef:
mombinike schreef:
Gast schreef:hey
kben een meisje van 21 jaar bi en ik woon in tienen
meer weet ik ni te zeggen dus zal ik het hier maar mee laten he ;)
grts
Tienen das nog ni zoveraf!

jah ik was dus dieje gast toen maar ik dacht dat ik aangemeld was maar blijkbaar niet ... :P
Vanwaar ben je dan als ik mag vragen?
Ik ben van Kessel-Lo (oke mss niet zo dichtbij maar het klinkt gewoon heel bekend en dan lijkt het dichtbij :p)

snagster
Regular user
Regular user

Bericht door snagster » 21 sep 2009 19:52

sinds kort op kot in leuven :D
voor de rest zit ik in Halle

dus blijkbaar zit ik dan wel nog redelijk goed hé :P

snagster

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 21 sep 2009 22:22

Ik ben 16 (toch bijna :D ) en ik woon in opwijk maar ik zit tegenwoordig meer in diepenbeek omdat ik daar op kot zit
I believe in fairies, I do.

AGE-411
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door AGE-411 » 21 sep 2009 23:58

NataiaDreams schreef:Ik ben 16 (toch bijna :D ) en ik woon in opwijk maar ik zit tegenwoordig meer in diepenbeek omdat ik daar op kot zit
Minderjarig en op kot? :o
Mag dat dan, wettelijk gezien? :o

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 22 sep 2009 11:33

Ja het mag wel
Ik kan toch moeilijk elke dag van opwijk naar de uhasselt gaan met de trein ???

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 22 sep 2009 23:29

NataiaDreams schreef:Ja het mag wel
Ik kan toch moeilijk elke dag van opwijk naar de uhasselt gaan met de trein ???
Internaat? Of hebben ze dat op jouw school niet?

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 23 sep 2009 17:09

AGE-411 schreef:Internaat? Of hebben ze dat op jouw school niet?
Ik zit op unief , ik zit in mijn eerste jaar geneeskunde

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 23 sep 2009 22:34

NataiaDreams schreef:
AGE-411 schreef:Internaat? Of hebben ze dat op jouw school niet?
Ik zit op unief , ik zit in mijn eerste jaar geneeskunde
En je bent 16? :o

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 24 sep 2009 06:53

Ja,ik zit een paar jaar voor,Maar mijn papa komt ook wel elke woensdag en ik heb vrienden die dichtbij op kot zitten dus het is niet alsof ik helemaal alleen leef ofzo he

Nola
New user
New user

Bericht door Nola » 26 sep 2009 19:26

Wauw, dat is zo fijn !

Heb je dat via middenjury gedaan ? Ik ben ook zestien jaar en hoop in oktober ook mijn diploma secundair onderwijs te hebben. Dan ga ik in januari naar de universiteit. Taal en Letterkunde ! WIEHIEEE !

Nola
New user
New user

Bericht door Nola » 27 sep 2009 10:10

NataiaDreams schreef:Ja,ik zit een paar jaar voor,Maar mijn papa komt ook wel elke woensdag en ik heb vrienden die dichtbij op kot zitten dus het is niet alsof ik helemaal alleen leef ofzo he
Wauw, dat is zo fijn !

Heb je dat via middenjury gedaan ? Ik ben ook zestien jaar en hoop in oktober ook mijn diploma secundair onderwijs te hebben. Dan ga ik in januari naar de universiteit. Taal en Letterkunde ! WIEHIEEE !

Vergeten Citeren hierboven :-)

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 27 sep 2009 20:49

:D ja ik heb vanaf het eerste middelbaar al mijn examens via de middenjury gedaan, ik heb zelf ook nog getwijfeld aan taal en letterkunde :D maar heb uiteindelijk voor geneeskunde gekozen , waar ga jij studeren ?? in Brussel ?

Nola
New user
New user

Bericht door Nola » 29 sep 2009 00:52

NataiaDreams schreef::D ja ik heb vanaf het eerste middelbaar al mijn examens via de middenjury gedaan, ik heb zelf ook nog getwijfeld aan taal en letterkunde :D maar heb uiteindelijk voor geneeskunde gekozen , waar ga jij studeren ?? in Brussel ?
Ja, Brussel ! Heb er echt zin in maar eerst natuurlijk door die examens geraken. Vandaag is het rooster aangekomen en het zit echt niet goed in elkaar. We zien wel wat ervan komt. Hoeveel zittijden heb jij erover gedaan ? & ben je hoogbegaafd want 1e middelbaar is wel al echt vroeg natuurlijk.
Iedereen was mij maar aan het afraden om het niet te doen en gewoon naar een school te blijven gaan omdat ik anders zo jong ben op de universiteit. Voel jij je zo ?
Ik kies echt helemaal voor voor Taal en Letterkunde. Mij verdiepen in de Nederlandse en Franse taal. En wat fijn is aan Brussel is dat je al in je 2e jaar een derde taal kan kiezen. Dat is nergens anders. Spaaaaaaaans !

Ga jij soms naar activiteiten van WJNH ?

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 29 sep 2009 09:05

Hey, ik heb dus alle examens vanaf eerste graad meegedaan, ik heb er in totaal 5 jaar over gedaan
dus een jaar minder dan normaal. Volgens de tests ben ik hoogbegaafd maar ja ik vind dat eigenlijk zo overdreven klinken :-?

Ik voel me zeker niet te jong op de unief, ja soms voor idngen zoals fuiven en alcohol en zo omdat ik daar zelf ook helemaal niet aan gewend ben , of als er gezeurd wordt over verkiezingen :P dan is het een voordeel , om te babbelen met anderen heb ik geen probleem ,de meesten weten ook niet dat ik 15 ben tot ik het zeg dus ik val niet op

Voor de examenroosters , die zitten altijd verkeerd ineen ! :D
Ik dacht eraan om engels-frans de doen en dan spaans of italiaans, ik ben echt dol op frans en engels maar uiteindelijk denk ik dat geneeskunde mij als beroep beter ligt , het was een enorm moeijlijke keuze :(
Ik ben nog nooit naar wjnh activiteiten geweest, jij ?
mischien moet ik er is mee beginnen :)

groetjes

Nola
New user
New user

Bericht door Nola » 29 sep 2009 09:46

NataiaDreams schreef:Hey, ik heb dus alle examens vanaf eerste graad meegedaan, ik heb er in totaal 5 jaar over gedaan
dus een jaar minder dan normaal. Volgens de tests ben ik hoogbegaafd maar ja ik vind dat eigenlijk zo overdreven klinken :-?

Ik voel me zeker niet te jong op de unief, ja soms voor idngen zoals fuiven en alcohol en zo omdat ik daar zelf ook helemaal niet aan gewend ben , of als er gezeurd wordt over verkiezingen :P dan is het een voordeel , om te babbelen met anderen heb ik geen probleem ,de meesten weten ook niet dat ik 15 ben tot ik het zeg dus ik val niet op

Voor de examenroosters , die zitten altijd verkeerd ineen ! :D
Ik dacht eraan om engels-frans de doen en dan spaans of italiaans, ik ben echt dol op frans en engels maar uiteindelijk denk ik dat geneeskunde mij als beroep beter ligt , het was een enorm moeijlijke keuze :(
Ik ben nog nooit naar wjnh activiteiten geweest, jij ?
mischien moet ik er is mee beginnen :)

groetjes
Haay !

Het lijkt me echt super fijn op de universiteit. Ik zou graag Samenhuizen. Samen met andere een huisje huren. Lekker gezellig ! =) Hopelijk vind ik zoiets maar dat zal wel.
Frans en Engels zijn inderdaad super leuke talen. & in een multiculturele stad als Brussel zullen die wel overvloedig aan bod komen.

Zelf ben ik ook nog nooit naar zo'n activiteit geweest maar heb er wel zin in. Iets gaan drinken in Café Rocca in Leuven 6 oktober omdat het dan enkel voor -26 is of eens naar een &Of fuif gaan in de Lido 10 november maar ik durf eigenlijk niet zo goed. Kom jij soms in Leuven ? Want je woont in Opwijk hé ?

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 30 sep 2009 12:20

Hey,
Ik kom eigenlijk niet zo vaak in leuven, het is ongeveer een halfuur rijden
en in de week zit ik in hasselt
Ik heb nooit echt behoefte gehad om wjnh activiteiten te doen, ik ken redelijk veel holebi's en daarmee kan ik over die dingen praten enzo,...
Maar nu ik actiever ben op het forum lijkt het mij wel leuk, het is alleen spijtig dat alles toch wel vrij ver is en ik vrees dat het moeilijk wordt om mama te overtuigen,ik ga bijna nooit naar fuiven enzo en zij vind ook nog dat ik daar te jong voor ben ,...
tja ouders he :D

grietp
New user
New user

Bericht door grietp » 30 sep 2009 16:37

Hallo,

ik ben Griet, 22 en woon in Lubbeek. Ik heb pas twee jaar geleden thuis durven vertellen dat ik lesbisch ben. Het was eigenlijk dom van me om zo lang te wachten, want ze namen het wonderwel redelijk goed op. M'n vorige relatie is stukgesprongen na 2 jaar omdat ik heel onregelmatige uren heb en niet zo vaak samen met haar thuiswas. Ik werk als stewardess en ondervind toch dat dat moeilijk te combineren valt met een vaste relatie.

Griet

StAiden
New user
New user

Bericht door StAiden » 05 okt 2009 16:49

Heuj!

In een bui van nostalgie (en eigenlijk ook een beetje uit een moment niets te doen op stage), heb ik besloten om na ettelijke jaren terug eens een kijkje te komen nemen hier... :greenthing:
Ik ben Bert, 22 jaar, student reclamepsychologie in Leuven... en de mensjes die hier al ettelijke jaren rondlopen kennen me misschien nog als -oNzLoW-
Anyways! Dat gezegd zijnde, ik heb weer enorm veel zin in een hoop gezwets, gezever en rotzooi posten en uren tijd te verspillen, en natuurlijk is het altijd leuk om nog wat mensen te leren kennen uit Leuven en omstreken (of Antwerpen, want daar loop ik stage)

voila, meer moet dat niet zijn... :merci:

Bert

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 06 okt 2009 21:31

StAiden schreef:Heuj!

In een bui van nostalgie (en eigenlijk ook een beetje uit een moment niets te doen op stage), heb ik besloten om na ettelijke jaren terug eens een kijkje te komen nemen hier... :greenthing:
Ik ben Bert, 22 jaar, student reclamepsychologie in Leuven... en de mensjes die hier al ettelijke jaren rondlopen kennen me misschien nog als -oNzLoW-
Anyways! Dat gezegd zijnde, ik heb weer enorm veel zin in een hoop gezwets, gezever en rotzooi posten en uren tijd te verspillen, en natuurlijk is het altijd leuk om nog wat mensen te leren kennen uit Leuven en omstreken (of Antwerpen, want daar loop ik stage)

voila, meer moet dat niet zijn... :merci:

Bert
Zalig :rock:

Welkom :)
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

Gesloten