Provincie Limburg

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omicron » 24 okt 2006 08:48

Edith schreef:Heyhey!

Hier eentje uit Hasselt! Ben ondertussen al een jaar bij Inderdaad en dat bevalt me prima :wink: ! Heb er veel mensen leren kennen en veel vrienden gemaakt.

Er zijn wel minder meisjes als jongens, waar, dus massaal afkomen is de boodschap :wink: ! En als de activiteiten niet zo je ding zijn, kom dan eens een kijkje nemen op het praatcafé, nieuwe mensen leren kennen tussen pot en pint, now what is wrong with that :D ?

Edith

nu zit ik mij hier al de hele tijd af te vragen wie die edith is, waar een profiel toch al niet goed voor is :-)

prslfj
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door prslfj » 07 nov 2006 13:23

net zoals onzen beethoven ben ook ik van Genk...
Heb twee jaar in leuven op kot gezeten, studeer nu in hasselt...
en mij kunde eigenlijk vooral in jeugdhuis ginsert vinden :p

En voor de inderdaad! activiteiten, jah, daar vind ik het een beetje vervelend om er alleen naar toe te gaan eigenlijk.

en voeg me gerust toe op msn

@ Beethoven: ditkeer wil ik gene commentaar eh ;) hehehe... En ik kom nog wel es langs op de harmonie (wat ik al zolang aant zeggen ben)

Ibi
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Ibi » 08 nov 2006 18:00

Oooh! Ik ben van Hasselt 8) & Ik ga ook naar Inderdaad .. 't Is echt wel kinky ^^

DayDreamer

Bericht door DayDreamer » 11 nov 2006 16:57

droopje85 schreef:en ook ik ken hoeselt zeer goed, omdat ik van bilzen ben!
doorgaans zit ik in de phl in hasselt om te leren, dus daar vind je me ook vaak..
Meh, ik kan dat eigelijk perfect kopieren :)
Ben ook van bilzen & zit ook op de phl in hasselt :lol:

[EDIT]
Ow & naar inderdaad ga ik ook gelijk de helft van de posters hier :)
[/EDIT]

Jeirman

Bericht door Jeirman » 16 nov 2006 00:11

Zoals de meeste ben ik ook van een boerendorp ('t blijft Limburg eh :D ), en ge moogt der geen stomme grappen over maken maar het noemt Ham. Maar ik zit meestal in Diepenbeek op mijn kotje (wat ook wel een beetje een boerengat is, met de plaatselijke heldin de Milka Koe).

Jeirman

Bericht door Jeirman » 16 nov 2006 00:18

prslfj schreef:net zoals onzen beethoven ben ook ik van Genk...
Heb twee jaar in leuven op kot gezeten, studeer nu in hasselt...
en mij kunde eigenlijk vooral in jeugdhuis ginsert vinden :p

En voor de inderdaad! activiteiten, jah, daar vind ik het een beetje vervelend om er alleen naar toe te gaan eigenlijk.

en voeg me gerust toe op msn

@ Beethoven: ditkeer wil ik gene commentaar eh ;) hehehe... En ik kom nog wel es langs op de harmonie (wat ik al zolang aant zeggen ben)
Hoihoi, just op uwe space gezeten, zag daar een gigantische prent van Disney...Alleen geïntresseerd in de elfjes, of gewoon in alles dat met disney of sprookjes te maken heeft?? Let me know!

Jeirman

Bericht door Jeirman » 16 nov 2006 00:23

Fnn schreef:Hier een limburger, meergezegd uit het Noorden. Het klein boerendorpje Neerpelt. En daar is alles mee gezegd :)
I really love your pic! Waar hebde die gevonden?

hanne
Regular user
Regular user

Bericht door hanne » 16 nov 2006 00:52

Hier nog iemand afkomstig van Limburg, meerbepaald Hasselt, hoofdstad van de Smaak :roll:
Al vertoef ik tegenwoordig wat meer in het Leuvense. Maar, zoals bij velen, is het duidelijk aan mij te horen waar mijn roots liggen :wink:

Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Faramir » 17 nov 2006 23:15

DayDreamer schreef:& naar inderdaad ga ik ook
:adore:

Ik ben ook wel eens te bespeuren bij Inderdaad, al maakt het openbaar vervoer dat niet bijzonder praktisch voor me... Desalniettemin kan ik zeggen dat er daar best sympathiek volk rondloopt ;)

Maar ik ben geen Limburger. 8)

crazy_lien
Experienced user
Experienced user

Bericht door crazy_lien » 27 nov 2006 23:27

EN de limburgertjes blijven komen! Zo hoort dat! We vormen een mooie bende hier opt forum seh 8) jihaa!

Kben vant boerendorpje As (ook wel Hash genoemd dr bepaalde 'addicts' :P ) Moet wel ergens te vinden zijn op de kaart zunne, paar kilometertjes verwijderd van Genk, een halfuurtje rijden van Hasselt, dicht bij Opglabbeek, Maasmechelen, Bilzen, DIlsen, noem maar op :) goe gelegen enzo :)

Maar het meeste van mn tijd geniet ik van het studentenleventje in Leuven, al zal dit misschien mn laatste jaartje zijn :o
I believe if life gives you lemons, make lemonade... then find someone whose life has given them vodka, and have a PARTY!

Jeirman

Bericht door Jeirman » 27 nov 2006 23:34

I really love your pic! Waar hebde die gevonden?[/quote]

Ik ken zo nie veel van forums, dus had aan een supercoole vriendin van mij gevraagd om me te helpen om mijn fotooke derop te zetten :D En aangezien die nogal genijgd is om iedereen te helpen heeft ze da dan ook maar direct gedaan.
Jaja, ze is ook van Limburg, da zijn gewoon allemaal supertoffe mensen daar! :P

crazy_lien
Experienced user
Experienced user

Bericht door crazy_lien » 27 nov 2006 23:45

Jeirman schreef:I really love your pic! Waar hebde die gevonden?

Ik ken zo nie veel van forums, dus had aan een supercoole vriendin van mij gevraagd om me te helpen om mijn fotooke derop te zetten :D En aangezien die nogal genijgd is om iedereen te helpen heeft ze da dan ook maar direct gedaan.
Jaja, ze is ook van Limburg, da zijn gewoon allemaal supertoffe mensen daar! :P
Ge hebt het toch niet over mij heh? :wink:
I believe if life gives you lemons, make lemonade... then find someone whose life has given them vodka, and have a PARTY!

JellyBellyKelly
Regular user
Regular user

Bericht door JellyBellyKelly » 03 dec 2006 14:43

Misschien zijn er hier mensen uit de buurt van Sint-Truiden die graag spelletjes spelen? Twee keer per maand komen truiense holebi's samen om iets te drinken en bij te praten.

En nu Zondag (10 december) vanaf 14 uur is het Spelletjesnamiddagin jeugdhuis de Resoor! Trommel je vrienden op en daag ze uit om je favoriete gezelschapsspel mee te spelen. Cluedo, risk, poker, schaken, twister.. Eender welk spel; meebrengen die handel!

www.holebi-sint-truiden.tk voor meer info!

gastje

nieuw!!

Bericht door gastje » 07 dec 2006 16:17

Hoi!

Ik ben een lieve jongeman uit het simpele Reppel (Bocholt) van 21 jaar en ben er achter gekomen dat ik liever jongens bij mij heb als meisjes!

Ik denk dus dat ik homo ben en zou dus graag eens mijn meningen delen met anderen!

Maar omdat ik thuis zelf geen internet heb heb ik liever dat jullie mij bellen of sms'en op mijn gsm: [KNIP]!
(sorry, niet toegelaten - Faramir)

OIOI!

dada

xx-jes

Jeirman

holebi's op de MDA te genk?

Bericht door Jeirman » 11 dec 2006 01:14

hoihoi,

Ok, ik studeer aan de MDA in genk. Dit is de kunstafdeling van de KHLim. Aangezien het dus een kunstschool is lijkt het me niet meer dan logisch dat er een heel aantal holebi's rondlopen (omdat die nu eenmaal vaak vrij kunstzinnig zijn) , maar ik ken er maar een zeer beperkt aantal. Vroeg me dus af waar al die holebi's van de MDA zitten...? Let me know!

Edith
Experienced user
Experienced user

Bericht door Edith » 12 dec 2006 23:55

Hier! Hehe, ik studeer er fotografie... Mijn roomy (ook gay) film/video/tv! :D

Toon1
New user
New user

Bericht door Toon1 » 29 dec 2006 00:11

Nog een Limburger hier, meer bepaald een Genkenaar. Maar ik zit net als vele anderen hier ook de helft van de tijd in Leuven :wink: .

Reno

Zonhoven

Bericht door Reno » 06 jan 2007 18:42

Hoi Toon

Je komt van genk..ik woon in zonhoven. Dat is totaal niet ver van elkaar.

Hoera voor limburg
Niet hoera voor het bekrompen dorpje zonhoven

hanneke panneke

Bericht door hanneke panneke » 06 jan 2007 21:00

Ik ben ook van Limburg, meer bepaald van het boerengat Alken :wink: ... Hoewel ik me tegenwoordig vaker in Leuven bevind..

miss brightside
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door miss brightside » 08 jan 2007 10:43

kben n hasselos (en ik woon er voorlopig ook terug) maar ik hoop toch snel weer te kunnen verhuizen naar brussel of gent..

Gesloten