Provincie Limburg

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omicron » 18 sep 2006 15:42

kristie schreef:dan is het toch bekender dan ik dacht 8) als ik zo in hoeselt rondkijk denk ik som dat ik de enigi holebi ben van heel hoeselt :lol:

Bij inderdaad zit er nog minstens ene uit hoeselt.

Edit Faramir: Stiekem wat reclame gemaakt voor inderdaad door een link toe te voegen.

droopje85
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door droopje85 » 19 sep 2006 22:35

en ook ik ken hoeselt zeer goed, omdat ik van bilzen ben!
doorgaans zit ik in de phl in hasselt om te leren, dus daar vind je me ook vaak..
dan is het toch bekender dan ik dacht als ik zo in hoeselt rondkijk denk ik som dat ik de enigi holebi ben van heel hoeselt
ik heb datzelfde gevoel in bilzen..maar, de 29/9 is er op de brugstraat een bescheiden bijeenkomst van limburgse forummers!
kzou zeggen kom er es hene!
naked on the white horse
check it out: www.writingsofmysoul.blogspot.com

soul_meets_body
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door soul_meets_body » 20 sep 2006 00:19

droopje85 schreef: ik heb datzelfde gevoel in bilzen
Dan zijn we toch al met twee :P .

En ik ken Hoeselt ook wel maar nu ook weer niet zo goed want ik kom daar dus zelden. Vanaf volgende week zal ik mijn tijd ook weer veel in Hasselt doorbrengen.

Gast

Bericht door Gast » 21 sep 2006 20:19

Animus schreef:Nog eentje van Beringen hier :)

Grtz x
Zen ik dan toch nie de enige van beringe :idea: (paal)

cleis666

Bericht door cleis666 » 21 sep 2006 20:28

Een ex van mij woont in Bilzen dus jullie zijn daar zeker niet alleen ;) en ik ken er nog wel een paar in Bilzen. :)

Misschien is het aangeraden es naar een holebifuif in Hasselt te gaan om nieuwe mensen te leren kennen?

Domenico

Bericht door Domenico » 22 sep 2006 17:05

Oost-Limburg hier, meer bepaald Maasmechelen

ikke!

Bericht door ikke! » 23 sep 2006 10:41

echt veel mense van beringen zitte hier wel ni eh?!

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 23 sep 2006 12:38

ikke! schreef:echt veel mense van beringen zitte hier wel ni eh?!
ikke :-) paal om precies te zijn

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 30 sep 2006 18:52

Ik kom uit Hasselt... Een hasselts punkertje 8)
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

sweetyke

city

Bericht door sweetyke » 06 okt 2006 11:30

Sint truiden city hier :-) woehoewwww

Feestjes @ elfurenmis altijd

Wodkasmurfke

Bericht door Wodkasmurfke » 12 okt 2006 15:23

En hier is nog eentje van Genk :D

Sien

Bericht door Sien » 15 okt 2006 18:01

hasseltse lesbo olé :D

glósóli

Bericht door glósóli » 17 okt 2006 00:42

Hoi allemaal!

Hier nog eentje uit (zuid)Limburg en zoals precies wel meerdere hier niet in staat in contact te komen met soortgenoten uit de buurt :-)
Tijdje geleden paar keer naar inderdaad! geweest, maar dat was toch ook niet dat.
Tis nu ook weer niet dat absoluut van straat wil ofzo, eigelijk helemaal niet, maar een paar lesbiennes in mijn vriendenkring zou toch misschien wel fijn zijn! :-) Als ik nu naar holebifuiven ga ofzo neem k altijd een paar hetero's mee, ma da kan ook niet blijven duren hé. Na nen tijd vinden ze de verplaatsing naar leuven teveel, en voor de aanwezige holebi's is het uiteraard ook niet plezant om er zoveel hetero's te treffen :-)
Afin, als iemand met dezelfde problemen zit als mij (de fuiven is ni het enige probleem, het was maar een voorbeeld dat het nut van lesbiennes in de vriendenkring aangeeft :-)), stuur mij een pb'ke, dan zet k u wel in msn, en wie weet worden we wel vriendjes ;-).
Misschien nog wat praktische info om de juiste doelgroep aan te trekken :-)
Ben een 21jarig studentje en regio hasselt-tongeren-diepenbeek-bilzen zou mss ook wel handig zijn :-)

Groetjes...

Beethoven

Bericht door Beethoven » 17 okt 2006 22:19

Hej, ik heb hier al eerder gepost dat ik van Genk maar ik heb ook de indruk dat je hier niet veel reactie krijgt of vrienden kan maken.

Spijtig..

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 17 okt 2006 23:35

Beethoven schreef:Hej, ik heb hier al eerder gepost dat ik van Genk maar ik heb ook de indruk dat je hier niet veel reactie krijgt of vrienden kan maken.

Spijtig..

deze topic dient ook eerder om gewoon alle limburgers bijeen te bundelen, mensen aanspreken moet je nog altijd zelf doen he :-)

IV

Bericht door IV » 22 okt 2006 11:43

Van Meeuwen city :D , nog mensen uit de buurt? Maar ik leef eigenlijk in Sint-Katelijne-Waver, waar ik studeer en op kot zit

Sylviia

Bericht door Sylviia » 23 okt 2006 08:29

BeN 14 Jaar; K BeN Van OpOeteren 8)
Stom hier te wOnen, mah tis zO :-?
Ben EigenliJk afkOmstig Van GenT, mah mijn ma mOest zOnOdig naar Limburg verHuizen vOOr hare vrieNd é :(
mah allee na Ongeveer hier al 7 jaar hier te wOnen valt het tOch wel Mee :D :P
Dus nOg menSen Van In de BuuRt??
NeerOeteren, Maaseik??

JellyBellyKelly
Regular user
Regular user

Bericht door JellyBellyKelly » 23 okt 2006 13:16

Ik ben Kelly, 21 jaar, afkomstig van Sint-Truiden. Als jullie een manier zoeken om mensen te leren kennen uit Zuid-Limburg, kan dat binnenkort in Sint-Truiden.

Er zullen daar regelmatig praatcafés plaatsvinden. De eerste MAANDAG 30/10 , vanaf 20.30uur in Jeugdhuis de Resoor.

In het topic "holebiwerking in kinderschoenen: Sint-Truiden" hier in de inkomhal vind je meer info. Je mag me altijd een pb sturen voor meer info!

Edith
Experienced user
Experienced user

Bericht door Edith » 24 okt 2006 00:17

Heyhey!

Hier eentje uit Hasselt! Ben ondertussen al een jaar bij Inderdaad en dat bevalt me prima :wink: ! Heb er veel mensen leren kennen en veel vrienden gemaakt.

Er zijn wel minder meisjes als jongens, waar, dus massaal afkomen is de boodschap :wink: ! En als de activiteiten niet zo je ding zijn, kom dan eens een kijkje nemen op het praatcafé, nieuwe mensen leren kennen tussen pot en pint, now what is wrong with that :D ?

Edith

sunflower
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door sunflower » 24 okt 2006 08:38

BeN 14 Jaar; K BeN Van OpOeteren
Stom hier te wOnen, mah tis zO
Ben EigenliJk afkOmstig Van GenT, mah mijn ma mOest zOnOdig naar Limburg verHuizen vOOr hare vrieNd é
mah allee na Ongeveer hier al 7 jaar hier te wOnen valt het tOch wel Mee
Dus nOg menSen Van In de BuuRt??
NeerOeteren, Maaseik??
Mijn vriendin is van Neeroeteren (tot daarvoor had ik idd nog nooit van die plaats gehoord, ik beken :P ) maaaaar er zijn dus wel degelijk nog holebi's daar hoor, net zoals overal overigens :wink:
*He who laughs last, thinks slowest*

Gesloten