Nood aan een goed gesprek

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
Camille02
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Nood aan een goed gesprek

Bericht door Camille02 » 12 jan 2019 12:35

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier! Ik deed gisteravond een post op het forum 'In&out de kast', maar ik dacht, laat ik me hier eens voorstellen.
Ik ben een meisje van 19 die momenteel veel twijfels heeft over vanalles en nog wat. Ik heb namelijk een lief (jongen), maar soms denk ik dat ik mij toch wel eerder aangetrokken voel tot meisjes. Aangezien ik hier met niemand kan/durf over praten, zou ik het heel fijn vinden om hier ergens iemand te vinden om een goed gesprek mee te hebben, aangezien ik vermoed dat het voor velen misschien wel herkenbaar is en jullie hier ervaring mee hebben? Of personen die ook twijfels hebben...

Stuur mij gerust een pb :)

Groetjes!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Nood aan een goed gesprek

Bericht door geeninspiratie » 12 jan 2019 13:07

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 13 jan 2019 11:04

Welkom Camille! :grouphug:

Hebe De Bruyker
New user
New user

Bericht door Hebe De Bruyker » 03 mei 2019 16:22

Hey

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb me nooit echt aangetrokken gevoelt door jongens en hoewel ik zelf voor een half jaar samen geweest ben met een jongen betrapte ik mezelf erop dat ik vaker naar meisjes keek.
Ik ben zelf nog opzoek naar mijn seksualiteit. Ik kan je niet echt een goede raad geven. Probeer er met iemand over te praten of je gedachten op te schrijven. Ik schrijf alles op wat ik denk of voel en heb ontdekt dat dit voor mij helpt.

Hopelijk heeft dit een beetje geholpen

groetjes Hebe :)

Plaats reactie