Even voorstellen

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
Wiwaldi
New user
New user
Geslacht: Man

Even voorstellen

Bericht door Wiwaldi » 28 jan 2019 23:42

Hallo iedereen,

Sinds een tijdje heb ik hier een account en lees vooral op de achtergrond mee. Maar misschien is het toch wel zo gezellig om toch eens wat vaker te posten. Mijn naam is Luke en ik woon met mijn vriend in de omgeving van Alkmaar (NL). Ben softwareontwikkelaar van beroep en focus me vooral op het bouwen (en onderhouden) van iOS-apps.

Ik zit hier omdat ik graag andere homo's zou willen leren kennen, zonder dat ik hiervoor op datingsites moet gaan zitten. Nu vraag je je waarschijnlijk af: Waarom dan op een Belgisch forum? Het "probleem" is dat in Nederland veel homo's elkaar op de een of andere manier lijken te kennen, waardoor je op veel fora, websites en ook bij meetings (te) vaak dezelfde mensen treft. Ik wil het dus eens hier proberen en kijken of het klikt. ;)

Groetjes!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Even voorstellen

Bericht door geeninspiratie » 29 jan 2019 09:10

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Plaats reactie