Moeilijke situatie, wat moet ik doen

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
EricaDivaa

Moeilijke situatie, wat moet ik doen

Bericht door EricaDivaa » 23 jun 2019 22:28

Heey mijn naam ik erica, t girl en ik ben stapelzot van een andere t girl,maar ze is nog getrouwd, ze gaan scheiden, haar vrouw houdt nog van haar.
Ze hebben ook een zaak samen, en door onze drukke agenda kunnen we elkaar meestal alleen in het weekend zien.
Bij haar thuis gaat al niet, want ze wonen nog samen, en zolang men ex hier nog woont ( vanaf juli gaat ze huren ) spreek ik uit respect ook hier niet af met haar. dusja meestal spreken we dan af in een parenclub ofzo, we zijn allebei ook wel sexueel actief, maar ze heeft al gezegd dat ze me ook graag heeft enz, dat ze weet dat ik meer tijd met haar wil, maar omdat haar vrouw verwacht dat ze op zondag samen zijn kan ze mij dat niet geven op deze monent.
Dusja weet niet goed wat ik moet doen, opgeven of gaan voor degene waar ik zoveel van hou en zo zot van loop. Ook al kan het nog lang duren voor we meer tijd met mekaar kunnen doorbrengen.

Plaats reactie