Ouders over je relatie vertellen

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
ails
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Ouders over je relatie vertellen

Bericht door ails » 14 jun 2019 09:41

Hey daar forummers

Normaal ben ik niet zo actief hier maar ik zou graag wat advies willen.
Een maand geleden vroeg de liefste persoon die ik ken me of ik hun lief wou zijn (dit na een paar weken rond de pot draaien dat we elkaar echt super leuk vinden maar we waren bang om het te verpesten)
Het is geweldig met deze persoon. Enkel een probleempje , men mama weet er nog niets van. Dit is op zich geen probleem, er zijn heel veel zaken die ze niet van me weet.Het is hier enkel irritant omdat ze precies wel een vermoeden heeft, en ze me niet de tijd geeft om het uit mezelf te vertellen.
Zojuist nog vroeg ze me rechtuit of ik een relatie voor haar geheim hield. Ik antwoordde "nee, what the fuck mama" uit paniek.
Eerder deze maand vroeg ze of ik op mijn lief specifiek verliefd was . Etc etc.
Ik heb geen idee wat ik moet doen. Moet ik wachten en het zo misschien erger maken voor mezelf omdat ik dan te "lang" heb gewacht todat ik het aan men ma vertelde, of moet ik het gewoon nu zeggen , ook al ben ik daar mss nu nog niet 100 procent klaar voor?

Ik hoor graag jullie mening!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Ouders over je relatie vertellen

Bericht door geeninspiratie » 14 jun 2019 12:48

Beste ails,

Ik zou wachten tot je er zelf 100 % klaar voor bent. Natuurlijk is liegen tegen je mama niet fijn. Als ze er de volgende keer naar vraagt, kan je haar misschien zeggen dat je zelf over de brug zult komen met nieuws als je er klaar voor bent, en dat het geen zin heeft om je te pushen.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

ails
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door ails » 21 jun 2019 21:41

Even een update!

Mijn mama is op de hoogte, ze was gekwetst dat ze het als laatste wist (terwijl enkel mijn zus en vrienden op de hoogte waren, maar bon) maar vindt het voor de rest wel oke. Gelukkig is mijn partner zo'n goed lief dat mijn mama er niet zo veel commentaar op kan hebben.

Bedankt voor het advies!
Groetjes, Ails

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door geeninspiratie » 22 jun 2019 08:11

Fijn om te horen!
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Gesloten