Eerste homodate

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
Jo97
New user
New user
Geslacht: Man

Eerste homodate

Bericht door Jo97 » 18 jan 2019 23:39

Hey,
Misschien kennen sommigen onder jullie al van mijn blog. https://my-coming-out-1997.blogspot.com/?m=1 Voila dat is de link er naartoe. Ik ben volop met coming out bezig, maar ik wil toch ook eerst zelf ervaring (i.v.m. relatie, niet met seks) opdoen. De rest staat in een post.

Zo heb ik binnenkort een date. Maar ik zit echter nog met een hele hoop vragen. Hopelijk kan dit forum enkele antwoorden en suggesties bieden. Diverse sites (zoals allesoverseks.be) raden ze aan om condooms en glijmiddel mee te nemen op je date. Just in case. Doen jullie dit ook? En welke raden jullie aan?

En weten jullie tips voor een geslaagde date?

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Re: Eerste homodate

Bericht door geeninspiratie » 19 jan 2019 08:20

Dag Jo97,

Ik heb dat van die condooms en dat glijmiddel ook al gehoord, maar ik moet toegeven dat ik dat zelf eigenlijk niet doe. Ik weet wel van mezelf dat ik nooit seks op een eerste date zou hebben, dus denk ik dan dat ik dat minder nodig heb. Maar goed, in principe hebben ze wel gelijk: beter voorbereid zijn :) .

Tips voor een geslaagde date: wees gewoon jezelf :) . Praat met elkaar en leer elkaar kennen, het komt wel goed!
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Florre
Moderator van het jaar 2017

Re: Eerste homodate

Bericht door Florre » 21 jan 2019 18:07

Hoi Jo97

ik heb echt nog nooit condooms of zo meegenomen op een eerste date,
ik denk als dat de intentie is het mij zeker niet goed zou bevallen :blush:
Gewoon goed afspreken vooraf, en genieten en jezelf zijn das echt de belangrijkste tip: jezelf zijn

groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

Gesloten