Help aub

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
Anoniemxo

Help aub

Bericht door Anoniemxo » 03 jun 2018 21:15

Hey allemaal
Ik heb dus een relatie met een meisje. We zijn al bijna 3 maand samen en ik zou het graag beginnen vertellen aan onze vrienden, maar ze zegt steeds dat ze deze behoefte niet heeft en ze het niet snapt waarom ik het wil zeggen want het is onze relatie en dat heeft niets met hun te maken. Ik snap dit wel aan een kant, maar het zou het zoveel makkelijker maken moesten we het vertellen en ik wil haar niet onderdruk zetten maar ik snap ook gewoon niet waarom ze het niet wilt zeggen? Voor mij zou het juist leuk zijn kan ik er over praten met mijn vrienden en tips verkrijgen eventueel, is het niet best normaal dat je het graag wilt zeggen aan mensen? Of ben ik mis?

Chuck
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Help aub

Bericht door Chuck » 04 jun 2018 16:46

Hey,

Ik kan inderdaad begrijpen dat je hier graag met je vrienden over wilt praten. Ik heb hier wel een belangrijke vraag bij: zijn jullie beide al uit de kast?

Zo niet is dit misschien wel de reden waarom ze niet wil dat jullie vrienden het weten. Of is ze bij haar vrienden wel uit de kast, maar nog niet bij haar ouders of omgekeerd.

Als dit wel het geval is kunnen er nog altijd een aantal redenen zijn waarom ze dit niet wilt. Ik kan je alleen maar aanraden om er eens met haar over te praten. Misschien heeft ze er wel een heel goede reden voor om het voorlopig nog niet te willen vertellen. Hoe dan ook, je zal jezelf sowieso de vraag moeten stellen of je zelf wel zo verder kan, en verder wil.

Maar praat eerst eens met haar, misschien heldert dit al veel dingen op.

Plaats reactie