Bespeeld door een heterovrouw

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
sensa
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bespeeld door een heterovrouw

Bericht door sensa » 30 mar 2018 13:13

Ik leerde iemand kennen, een heterovrouw, al mijn alarmbellen gingen af en zeiden "niet doen". Maar zij bleef me het hof maken ondanks mijn terughoudendheid. Dus viel ik als een blok voor haar. Ik liet haar toe tot in het diepste van mijn hart en mijn zieltje. Ze werd mijn grote liefde en we trouwden. Ze droeg me op handen. Nog geen 2 maanden na ons huwelijk begon ze te zeggen dat ze een man op sexueel vlak miste, een week later had ze nog gevoelens voor een ex (een gewelddadige dan nog) . Nog een week later zat ik op mijn werk en zij zonder ik het wist bij hem. Sindsdien behandeld ze me als stuk afval dat aan de kant wordt gezet. Gaat naar hem, sex alles erop en eraan. Smsen waar ik bij zit enz. Je snapt het wel.
Ik voel me bijgevolg gebruikt als spelletje, experiment noem maar op.
Heel mijn wereld op zijn kop.
Nu moet ik verder...maar ondanks alles blijft mijn hart bij haar.

Confusion
Senior user
Senior user

Re: Bespeeld door een heterovrouw

Bericht door Confusion » 30 mar 2018 23:18

Hey, Sensa.

Jouw verhaal raakt me heel diep. Ik weet zelfs nauwelijks waar ik moet beginnen met mijn antwoord!

Misschien kan ik het beste openhartig zijn: Ik ben zelf ook bespeelt geweest door mijn ex. Twee en een half jaar geleden wist ik uit die relatie te stappen, maar ondanks dat er zoveel tijd overheen gegaan is ben ik er zelf nog niet helemaal overheen. Ik heb echter geen spijt dat ik bij hen weggegaan ben. Ja, het doet nog steeds pijn. Ja, mijn hart is meer gesloten. Ja, ik ben argwanender geworden tegenover de mensen waar ik van hou. Het is zwaar. Maar ik heb mijn leven weer terug en ik ben sterker dan ik ooit geweest ben.

Het wordt stillaan weer beter. Zelfs wanneer het in het begin niet zo lijkt. Neem het maar van mij aan. :)

Nu ga ik tegen jou zeggen wat ik toen tegen mezelf moest zeggen.

.Het is oké om afstand te nemen van een giftige situatie. Deze persoon heeft emotionele problemen waar die niet mee om kan gaan, maar dat betekend niet dat je zomaar hun wangedrag moet aanvaarden. Jij bent niet hun speeltje. En Jij verdiend het beslist niet om zo behandelt te worden!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. En als je er meer over wil praten, om misschien gewoon een gezellig babbeltje wilt doen, voel u vooral vrij om me een PB'tje te sturen. :yes:

Lilith
New user
New user

Re: Bespeeld door een heterovrouw

Bericht door Lilith » 09 apr 2018 23:24

Hallo Sensa

Ik wil niet grof zijn, maar dat klinkt alsof ze niet helemaal goed in haar hoofd is. Dat soort mensen kan je missen als kiespijn! Ze heeft je inderdaad gebruikt en waarschijnlijk is er iets serieus mis met haar. Laat je niet als een stuk vuil behandelen! Je verdient een lieve partner die er is voor je, je steunt en echt van je houdt! Mijn advies? Ga eens praten met een psycholoog, dit kan echt helpen om al je moeilijke gevoelens een plaatsje te geven, want ik kan mij voorstellen dat je nu in een emotionele rollercoasterhel zit... Ook zou ik alle contact met haar verbreken. Alleen zo kan je wat afstand nemen en erover raken. En ja, dit is super moeilijk in het begin. Je zal nog veel aan haar denken, haar missen, haar willen sms'en of whatsappen... Haar willen contacteren, maar je moet ertegen vechten en tegen jezelf zeggen: ''ik verdien beter!'' Je moet leren om haar te zien voor wie ze echt is: een gemene user die jou niet verdient!
ps dit lijkt misschien wat straf allemaal, maar ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt, daarom dat ik zo op mijn paard zit...
''Take the risk or lose the chance''

Gesloten