Praten

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
Yoghurt
New user
New user
Geslacht: Man

Praten

Bericht door Yoghurt » 22 dec 2017 10:35

Hallo

Ik zou graag iemand leren kennen als vriend (al dan niet relatie) om mee te praten. Rond mijn leeftijd. Dit mag over alles gaan.

Ik ben 21 jaar en sportief.

Yoghurt
Laatst gewijzigd door Yoghurt op 27 dec 2017 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Thestral
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Praten

Bericht door Thestral » 22 dec 2017 16:05

Hoi Yoghurt,

Ik ben geen man, maar wel ook een nieuweling in de LGBT wereld.
Paar weken geleden een account aangemaakt hier en mee geweest met de forummeeting, terwijl ik niemand kende. Ik heb dit echt als heel erg leuk ervaren en werd heel spontaan ontvangen door iedereen (en ja, ik was heel zenuwachtig haha) . We waren met circa 10 jongens en 5 meiden geloof ik, allemaal in de leeftijd van 20-24 ongeveer (eentje 16). Ik kan je iig zo'n forummeeting echt aanraden als je het allemaal nog wat spannend vindt en op een relaxte manier onder de mensen wil komen. Ik weet niet wanneer er een volgende forummeeting komt, maar als je het forum in de gaten houdt, zal dat vast wel weer een keer aangekondigd worden. Als je ergens over wil praten, mag je mij ook altijd een berichtje doen, maar ik snap het als je liever met een man praat.

Groetjes, Thestral
"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"

"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"

Yoghurt
New user
New user

Bericht door Yoghurt » 23 dec 2017 12:09

Hallo

Bedankt voor je reactie, ook al ben je een meisje :p
Ik ben blij voor jou dat je die stap hebt durven zetten en dat je blij bent.
Ik heb het moeilijk om stappen te zetten. Ik ben veel alleen. Mijn zelfvertrouwen is ook niet goed.
Ik zou graag andere mensen leren kennen, maar ik heb het daar moeilijk mee.
Het is ook allemaal nieuw voor mij, een relatie.

Yoghurt

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 23 dec 2017 13:22

Je 1ste stap heb je al gezet: je hier aanmelden :)

Zo is het voor mij ook allemaal begonnen, begin dit jaar, aan het twijfelen of ik het wel zou doen...
Achteraf gezien een fantastische beslissing geweest :D
"Alt er Love" -> Alles is liefde

Plaats reactie