Verliefd op leerkracht

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
Pansexualgirlx
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Verliefd op leerkracht

Bericht door Pansexualgirlx » 08 dec 2017 16:25

Hey iedereen

Poging 20 om een 'deftig' bericht te typen... Ik weet niet zo goed hoe ik alles onder woorden moet brengen etc. Ik ben dus panseksueel (zoals je aan mijn gebruikersnaam kan zien :) ) en ik ben 16 jaar. Ik ben verliefd op mijn leerkracht, zij is 26. Ik ben er mij heel goed van bewust dat hier geen relatie in zit maar het is toch super vervelend :s Ik plaats dit ook omdat ik alles even kwijtwil...
Ze is een nieuwe leerkracht op onze school en van het eerste moment klikte het al tussen ons. We lachen vaak samen, we lachen elkaar ook wel is uit, hahah (vriendschappelijk ;) ) Ik heb ook al enkele keren met haar gepraat over persoonlijke problemen en toe begreep ze me heel goed. Ze maakte zich super veel zorgen en ze was heel lief. Ze knipoogt en lacht ook altijd naar me, dat maakt me echt gek... Ze geeft soort van 'signalen', zonder dat ze het waarschijnlijk doorheeft :p
Toen ik een keer iets moest afgeven keek ik per ongeluk in haar ogen, ik wou wegkijken maar toen staarde zij opeens naar mij, ook recht in mijn ogen. Zij kwam toen ook niet meer uit haar woorden... Redelijk genant.
Heeft iemand gelijkaardige ervaringen?
Of adviezen?
Help me out :)

Pansexualgirlx
New user
New user

Re: Verliefd op leerkracht

Bericht door Pansexualgirlx » 08 dec 2017 16:27

Oh ja; zij valt ook op vrouwen en ze is single... Maakt het allemaal nog moeilijker :s

Lilith
New user
New user

Re: Verliefd op leerkracht

Bericht door Lilith » 09 apr 2018 23:45

hallo
wss rijkelijk te laat, maar hier is mijn advies. Een leerkracht zal nooit aanpappen met een leerling, dit kan en mag echt niet. Zelfs als ze je leuk vindt zal ze er niks mee doen, maar de kans is klein dat een leerkracht iets ziet in een leerling. Ze probeert je waarschijnlijk gewoon te steunen en je misinterpreteert haar signalen als interesse. Ze is gewoon vriendelijk. Ze kwam misschien niet meer uit haar woorden omdat ze ineens doorkreeg dat jij wel wat meer dan vriendschap voor haar voelde. Probeer om het uit uw kop te zetten en een leuk lief meisje van uw eigen leeftijd te zoeken. Je kan je leerkracht ook wat the cold shoulder geven als ze gedrag vertoont dat volgens jou flirten is. Dit zal ze wel doorhebben en dan zal ze een stap terug doen als ze daadwerkelijk aan het flirten was.
''Take the risk or lose the chance''

Plaats reactie