Keuzestress

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
7 berichten • Pagina 1 van 1

Keuzestress

Berichtdoor BartV » 31 okt 2017 20:31
Momenteel zit ik met een klein luxeprobleem...

Ik ben al een hele maand aan het chatten met 2 leuke gasten waarmee het wel klikt...
De ene heb ik leren kennen via Tinder en de andere via mijn beste vriendin.

Beiden hebben ze hun voor en nadelen: de gast van Tinder heeft al voor de 2de keer een afspraak afgezegd de dag ervoor, bij de andere heeft zijn ex het 2 weken geleden gedaan gemaakt...

De gast die mijn beste vriendin aan mij heeft voorgesteld wilt nu ook me mij afspreken, wa ik zeker niet erg vind, maar ik ben bang dat ik als rebound voor zijn vorige relatie ga dienen...

Nu weet ik dus ni goe wa ik moet doen... Zeker ni omdat het met beide gasten goe klikt... :hmm:

Heeft er iemand advies voor mij?
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Re: Keuzestress

Berichtdoor Dr. Love » 01 nov 2017 17:17
Als ik je advies mag geven, ga voor de kerel die je hebt leren via je beste vriendin. De ene klinkt maar een beetje raar. Het kan goed zijn dat je één keer last minute een afspraak moet afzeggen maar niet twee keer. Heeft hij angst om je te ontmoeten in real life?

Ik snap je angst om een rebound te zijn maar uiteindelijk ben je nog niet op date geweest met die jongen dus kan je ook nog niet weten of er echt iets uit zal komen. Spreek gewoon af met de jongen en zie wat er komt;)

Veel succes,

Dr. Love
Dr. Love

Berichtdoor Florre » 01 nov 2017 18:20
Ik zou met alle twee blijven praten,
De ene van je vriendin klinkt op zich beter, maar het is zoals je zelf aangeeft ook weer een risk

Trouwens sowieso je buikgevoel volgen en dan kan je je niks verwijten
Het is alleen soms een waste of time
Maar zls je niet springt weet je nooit of je gaat landen...

Good luck alvast
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor idk » 01 nov 2017 18:50
Als ik eerlijk mag zijn:

Iemand die het al 3 keer laat afweten ... naaaah komt waarschijnlijk niet goed, de interesse is niet groot genoeg van die persoon.
Hij zou blij moeten zijn en zo snel mogelijk willen afspreken.

De andere... zoals je zelf al aangeeft is hij nog maar net terug single. Ook niet ideaal, maar je weet maar nooit.

Langs de andere kant... wat ik me zelf nog afvraag: naar wie gaat jouw interesse het meeste uit?
Bij mij is het normaal zo: als ik iemand leuk vind, heb ik geen oog voor iemand anders.
Is je interesse dan wel groot genoeg voor 1 persoon want blijkbaar chat je met 2 'potentiële' dates in jouw ogen die je allebei wel 'ca va' vindt.
De zin van 'op 2/meerdere paarden wedden' is in mijn ogen bullshit.

Waarschijnlijk is niet iedereen het met me eens maar ok ;)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor sterretje » 01 nov 2017 21:20
Als ik je post zo lees vraag ik me af of jullie elkaar wel écht leuk vinden. Die ene zegt altijd af, de andere heeft misschien last van heartbreak waardoor hij op zoek kan zijn naar een rebound om de leegte op te vullen. Jij zegt dat het met beide ‘wel klikt’, maar dat klinkt nu ook weer niet overenthousiast natuurlijk. ;)

Als ik me niet vergis postte je een maand geleden trouwens nog berichtjes over een jongen uit Berlijn. Dan zit er ook niet veel tijd tussen hem en deze twee jongens. Is dat dan zelf geen rebound?

Misschien moet je even rustig afwachten en nadenken over wie/wat je echt wilt. Je hoeft ook niet op date te gaan met elke jongen die je wel “ca va” vindt he.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2016

Leeftijd: 23

Berichtdoor Nyandere » 02 nov 2017 08:01
Die vriend van je vriendin heeft het meeste potentieel, maar is ook de grootste gok. De tinder jongen lijkt me niet al te serieus, dus veel moet je er niet van verwachten. Nja ik sluit me hierboven aan, je kunt best niet te snel gaan.

In mezelf denk ik dan ook als je twijfelt, kun je dan ûbarhaupt voor één van de twee gaan? Geef het daarom wat tijd. Spreek eens af met beiden maar maak er geen dates van.
Don't mess with the Ness
Nyandere
New user
New user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Reuel » 02 nov 2017 11:31
Ghoh, of het nu viavia is of Tinder. 't is de mens zelf die je moet aanstaan natuurlijk. Ik zou aan beiden de kans geven om hen wat beter te leren kennen. Dan pas kun je definitief "oordelen" he

Rebound durft gebeuren, maar is ook geen ijzeren wetmatigheid he. Ik ken behoorlijk wat voorbeelden van mensen die vrij snel na een mindere relatie elkaar hebben gevonden.
Afzeggen is nooit fijn, maar kan op zich gebeuren. Als je het gevoel hebt dat er altijd maar flauwe excuses worden gebruikt, dan kun je je conclusies trekken :)

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

7 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties