Praktisch seksloze relatie

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
12 berichten • Pagina 1 van 1

Praktisch seksloze relatie

Berichtdoor EllyDW » 22 okt 2017 16:48
Hey

Ik heb echt raad nodig om ermee om te gaan. Soms lukt het mij beter, maar ik voel mij over één bepaald iets zeer ongelukkig, de seks.
Ik ben vandaag anderhalf jaar samen met mijn vriendin en in het begin hadden wij zeer vaak seks, voor een paar maanden, (letterlijk 2 of 3). Dan ineens is dat zo hard verminderd, naar om de 4 of 5 maanden nog maar.
Er is al ruzie over geweest. Dat wordt dan altijd uitgepraat, maar er wordt niks opgelost.
Ik heb haar al gezegd dat ik onzeker word en dat ik die seksuele verbondenheid nodig heb. Ze zegt dan altijd dat ze mij graag ziet en eerst zei ze dat het was omdat zij nog thuis woonde en haar moeder alles kon horen beneden. (ok klopt, qua isolatie was het daar niet top)
Na 4 maanden gingen we op weekend, en ik had zin en ja ik begon en ze duwde mij weg. Ik ben dan wel direct gestopt maar ik voelde mij zo afgewezen.
Dan nu in juni gingen we op verlof en kon haar moeder ons niet meer horen.
Dus ik had hoop dat het vaker ging gebeuren toen we op verlof waren. Ook niks, tot het weer op ruzie uitdraaide en ze zelf voorstelde om mij te bevredigen als ik daar nood aan had. Dat is toen een paar keer gebeurd.
Ik blijf mij wel onzeker voelen, ook al zegt ze vaak dat ze mij graag ziet, kust ze mij vaak, raakt ze mij vaak aan, maar het leidt tot niks. Ik mis die passie, het gevoel dat ze mij echt wilt. Ik moet toch niet constant vragen achter seks?
Ze geeft mij echt het gevoel dat ze mij vies vindt. Maar dan op andere momenten dan slaat ze op mijn gat, zegt ze zaken als 'hey lekker ding', ... Hoe verwarrend kan het zijn?
En dan had ze vorig weekend in onze gezamelijke agenda gezet: verrassing, jij ik in onze slaapkamer. Ik had al wel wat hoop. Uiteindelijk was ze ziek, ik versta dat het dan niet gaat en dan heeft ze dat naar gisteren gezet. Ze heeft vooral nog een verstopte neus. Maar ze heeft het niet meer herzet.
Ik weet het echt niet meer.
We wonen sinds september samen en ja dan heb je een huis af te betalen.
Ik probeer mijn behoeftes nu op te lossen met masturbatie, maar dat lost uiteindelijk helemaal niks op. Ik voel echt alsof we als roommates samenwonen, roommates met een klein beetje benefits.
Ik weet dat seks in een relatie niet het belangrijkste is, maar ik heb daar wel behoefte aan. Niet zo zeer aan de daad, maar gewoon aan die passie van dat ze mij het gevoel geeft dat ze mij echt nog wilt.
Ik heb het al gezegd, door seks voel ik mij verbonden met haar. Natuurlijk door leuke dingen samen te doen ook, maar minder. Uiteindelijk leven we nu echt samen als vrienden.
Ik heb al, voor we samenwoonden, mij afgevraagd of het wel een goed idee was om te gaan samenwonen omdat ik ook bang was dat er niks van seks ging in huis komen. En ja, blijkbaar heb ik gelijk gekregen.
Maar dan langs de andere kant zei ze eens dat ze naar de eroticabeurs wou. Dan vraag ik mij af waarom, er gebeurt niks?
Ik wil haar helemaal niet dwingen tot iets dat ze niet wilt, maar dan kom ik ook niet tegemoet aan mijn behoeftes.
Ik verwacht nu ook geen 3x per week seks, maar af en toe, in ieder geval meer dan nu zou wel mogen.
Het is al een paar keer voorgevallen dat als ik er iets van zei dat ze het gevoel kreeg dat ik constant seks wou. Soms kan ze nogal fel reageren en ja dan klap ik dicht.
Voor de rest verloopt het wel goed tussen ons, alleen dat ik mijn al minder verbonden met haar voel dan in 't begin. Ik zie ze nog wel altijd graag, maar ik vraag mij echt af hoelang ik dit nog ga kunnen volhouden.
Als er iemand tips heeft over hoe je zelf minder zin in seks kan krijgen mag je die altijd doorgeven.

Grtz
EllyDW
New user
New user

Leeftijd: 28
Geslacht: Vrouw

Re: Praktisch seksloze relatie

Berichtdoor Florre » 22 okt 2017 17:56
hoi Elly

ik ben allesbehalve een expert maar het lijkt me dat jullie er wel al veel over gepraat hebben, wat ik enkel kan aanmoedigen.
Als het voor jou een belangrijk item is (en dat is het) zou ik het toch blijven onder woorden brengen en ook aangeven waarom je je zo voelt.
Aan de andere kant kan je mss ook proberen je in de schoenen te plaatsen van jouw vriendin en afvragen waarom ze hier plots afkeer voor heeft.
Hiermee bedoel ik niet dat je moet beginnen twijfelen aan jezelf of aan je relatie maar er kan een achterliggende verklaring voor zijn.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt,
en alvast veel succes!

florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor vorvzie » 22 okt 2017 21:05
Hey,

Moeilijke situatie. Wat ik me bedacht bij het lezen van je berichtje. Je zei dat ze maar de erotica wou, is dat voor jou of voor haarzelf? Is er misschien iets wat ze wil bij seks maar niet durft te zeggen?

Grtjs
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Nyandere » 23 okt 2017 02:54
Lijkt er mij toch sterk op dat ze aseksueel is. Maar dat ze het zelf niet goed weet.
Don't mess with the Ness
Nyandere
New user
New user

Leeftijd: 31

Berichtdoor EllyDW » 23 okt 2017 11:50
Hey

Ik heb ook al gedacht dat ze ofwel aseksueel is, maar als we dan naast elkaar liggen (we slapen normaal gezien alletwee naakt), en mijn borsten zijn bloot dan zegt ze vaak: hmm boobies. Of ze zegt ook vaak hey lekker ding, maar zonder daar dan gevolg aan te geven. Nu, ik moet niet constant seks hebben he, maar ja ik twijfel toch wel serieus aan mij. Waarom kon het in 't begin wel vaak en dan zeer weinig na twee/drie maanden?

Ik heb haar nu een brief geschreven omdat ik het echt niet meer weet en al begin te wenen bij het feit dat ik het erover moet hebben. En ik heb schrik dat ik dan weer iets vergeet te zeggen waardoor het verkeerd overkomt en waardoor ze mij helemaal wegduwt.

Waarom ze naar de Eroticabeurs wilt, weet ik niet. Het is allemaal zo dubbel, ze geeft signalen dat ze mij wel aantrekkelijk vindt, maar er gebeurt niks mee. En doordat ik daarvan in de war geraak begin ik te twijfelen aan mezelf.

Ik heb mij al wel afgevraagd of het door haar ex komt. Hij heeft haar bedrogen, ze waren 10 jaar samen en ik vraag mij af of ze mij wilt testen of ik enkel uit ben op de seks. Althans das was iets wat ik mij afvroeg in het begin, maar ja nu blijft het zo. Ik heb het haar al gevraagd maar dat heeft er niks mee te maken volgens haar. Ze heeft gewoon weinig zin in seks. Ik dacht dus dat haar compromis om mij te doen klaarkomen ging helpen, maar ik besef al een tijdje dat het voor mij niet om het klaarkomen draait, maar om die verbondenheid te voelen met haar. Ik wil met haar alle aspecten van een relatie delen en dat er niks gebeurt vreet aan mij.

Het wordt voor mij gewoon onhoudbaar. En ik heb schrik dat ik er op een gegeven moment echt genoeg van ga hebben en de relatie stop ga zetten. En wat voor een domme reden is dat, dat je je relatie stopzet omdat je weinig seks krijgt.
EllyDW
New user
New user

Berichtdoor Wall » 23 okt 2017 21:39
Misschien heeft ze veel aan haar hoofd/maakt ze zich zorgen over iets? Het zou kunnen dat ze haar daarom minder kan openstellen naar jou toe. Ik zou dat proberen achterhalen en ook nog eens een date plannen en zorgen dat ze helemaal ontspannen raakt. Trek een wijntje open, kijk vallende sterren, praat over alles wat in je opkomt... Wie weet komt het er dan vanzelf uit :)

Veel succes.
Moderator van het jaar 2015
Wall
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor Nyandere » 24 okt 2017 03:49
Het is niet zo dat aseksuelen per defenitie géén seksuele interesse hebben. Het is een spectrum en dat gaat van 'toch een beetje seksuele interesse' tot 'zelfs niet aangeraakt willen worden'.
IK ben ook aseseksueel, maar heb wel ininiteel beetje seksuele prikkels (en kan hentai wel apprecieren haha) maar als het dan écht moet gebeuren verlies ik mijn interesse. Misschien dat ze gewoon naar die beurs wil om dingen uit te zoeken?

Wat je vertelt over haar doet me gewxoon héél hard aan mezelf denken.
Don't mess with the Ness
Nyandere
New user
New user

Leeftijd: 31

Berichtdoor EllyDW » 24 okt 2017 09:54
Wall schreef:Misschien heeft ze veel aan haar hoofd/maakt ze zich zorgen over iets? Het zou kunnen dat ze haar daarom minder kan openstellen naar jou toe. Ik zou dat proberen achterhalen en ook nog eens een date plannen en zorgen dat ze helemaal ontspannen raakt. Trek een wijntje open, kijk vallende sterren, praat over alles wat in je opkomt... Wie weet komt het er dan vanzelf uit :)

Veel succes.

Hey

Dan heeft ze al meer dan een jaar veel aan haar hoofd :).
EllyDW
New user
New user

Berichtdoor EllyDW » 24 okt 2017 10:02
Hey iedereen

Mijn brief heeft toch wat uitgehaald. En ik merk direct dat ze mij nog altijd graag ziet, want ze wilt er iets aan doen. Ze zegt zelf dat ze niet aseksueel is, maar gewoon een laag libido heeft. En ze geeft nu als verklaring dat ze lang geen seks heeft gehad en dat het in het begin er dan wel veel van kwam. En ik geloof haar wel, denk ik.

In ieder geval ze had dus een verrassing gepland, omdat ze zelf ook wel wist dat het voor problemen ging zorgen. Ze had kaarsjes, massageolie gekocht etc en we gaan dus nu zaterdag samen een paar uurtjes plannen, gewoon zonder gsm enz. Het gaat bij mij ook niet over het klaarkomen, maar gewoon het verbonden voelen, gewild door je partner. Ik ben een enorm gevoelige en tactiele persoon en als ze mij knuffelt dan voel ik mij wel verbonden, maar ik mis ook gewoon het sensuele en intieme, dat daarom niet altijd in klaarkomen hoeft te eindigen. (het is wel een bonus, om het zo plat te zeggen)

Ik hoop dat ze het oké vindt dat we vaker tijd voor ons twee plannen en gewoon genieten van elkaar, want ik heb dat wel nodig om een gehele relatie te hebben. Maar dus ik vind het al heel goed dat ze echt moeite wilt doen en voor ons wilt gaan. Ik zie ze zo graag en dat het op dat vlak niet echt lijkt te lukken doet me toch wel verdriet. Want ik wil haar tot niks dwingen en ik kan dat ook niet. Maar dan zit ik ook nog met mijn gevoelens die gefrustreerd raken omdat het toch serieus wringt.

Maar, I'll keep you posted! Mercikes voor de raad :)

Grtz
EllyDW
New user
New user

Berichtdoor Florre » 24 okt 2017 10:31
Hoi Elly

blij dat te horen, leuk dat jullie beiden water bij de wijn doen
en het is misschien leuk om die verbondenheid te vinden in het delen van andere passies, hobby's, interesses

Doe zo verder! :)

groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor EllyDW » 24 okt 2017 10:39
Florre schreef:Hoi Elly

blij dat te horen, leuk dat jullie beiden water bij de wijn doen
en het is misschien leuk om die verbondenheid te vinden in het delen van andere passies, hobby's, interesses

Doe zo verder! :)

groetjes
Florre

Hey Florre

Dat delen we al genoeg, ik zeg het, alles loopt heel goed, behalve dan op dat vlak, maar hopelijk komt er nu beterschap :). Ik zie die echt wel heel graag, wij horen gewoon bij elkaar en het zou stom zijn om voor zoiets (wat voor mij wel heel belangrijk is) uit elkaar te gaan. Ik ben gewoon een heel gevoelige en ik heb die aanrakingen en intimiteit nodig om mij een waardige partner te vinden (natuurlijk is het gevaarlijk om zo van je partner af te hangen, maar je wilt toch dat je partner je graag ziet en dat laat zien?)

Komt wel goed, met kleine stapjes :)

Grtz
EllyDW
New user
New user

Berichtdoor DisneyFreak92 » 04 nov 2017 21:57
Ik ben er laatst achter gekomen dat ik aseksueel ben. Ik dacht eerst ook gewoon dat ik een laag libido had. Ik ben wel fysiek aangetrokken, maar als het dan om seks gaat, heb ik nooit zin. Ik vind dit overbodig.
Ik geef wel geregeld toe om hem/haar niets tekort te schieten. Ik vind het dan wel fijn eens we bezig zijn. Maar voor mij is het 'tijdverspilling'.
DisneyFreak92

12 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties