Verliefd?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
6 berichten • Pagina 1 van 1

Verliefd?

Berichtdoor Henri » 17 okt 2017 23:56
Hey iedereen!
Ik zit met een vervelend (en waarschijnlijk ook wel een dom) probleempje dat mij de laatste paar dagen doet twijfelen en mij naar beneden haalt. Waarom weet ik niet, maar ik zou er graag eens de mening/gedachten van andere mensen over hebben.

Dus, het gaat over mijn buurman op kot. Ik ken hem al van vorig jaar, echt een chille gast enzo, niks aan de hand.. maar nu dit jaar valt het mij op dat hij anders doet in mijn buurt. Meer en dichter bij mij komen zitten, meer aanrakingen, zijn hoofd op mijn schouder leggen, meer sturen.. Punt is wel : he's straight (denk ik? hij heeft al een paar meisjes als lief gehad maar uiteindelijk is dat geen garantie).

Nu heel die situatie brengt mij echt in de war. Het is mss het domste probleem ever maar de laatste tijd voel ik mij erdoor naar beneden getrokken en loop ik soms ook niet zo happy maar eerder sad door die verwarring. Vandaar dat ik hier op het forum dit alles ook post. Ik ben een persoon die meestal handelt op het moment zelf maar op dit moment is alles zo vaag voor mij dat ik niet goed weet of hij het nu met bedoelingen doet of het gewoon niet door heeft dat hij dit doet (maar dat zou mij wel ergens verwonderen..)

Dusja, ik weet niet goed wat ik hiermee moet aanvangen.. alle meningen/tips/ideeën zijn welkom.
Alvast bedankt!

Henri
~ A tiger doesn't lose sleep over the opinion of sheep ~
Henri
New user
New user

Leeftijd: 19
Geslacht: Man

Re: Verliefd?

Berichtdoor Pancake » 18 okt 2017 07:53
Oei da's wel lastig. Zijn hoofd op jou leggen lijkt me een tamelijk sterk signaal dat er toch iets is, niet? Ofwel is het een hetero die zich erg op zijn gemak voelt :lol:

Weet hij iets van jou geaardheid?
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor vorvzie » 18 okt 2017 08:08
Dag Henri,

Mijn ervaring leert me dat als je denkt dat iemand interesse heeft en dat ook laat blijken, het meestal ook zo is. Weet hij dat jij je aangetrokken voelt tot jongens? Als dat zo is zou ik de gok dat hij avances wilt maken nog iets meer nemen.

De belangrijkste vraag is, wat wil je zelf? Als je geen zin hebt om iets met hem te doen zou ik proberen het eens ter sprake te brengen. Je kan dan zeggen dat je niet weet wat je er van moet denken. Wanneer je hem wel nog ziet zitten zou ik gewoon eens kijken hoe ver hij gaat. Bij voorkeur als jullie eens alleen zijn, zo lijdt niemand gezichtsverlies als het akward wordt. De kans bestaat natuurlijk dat hij je wel wilt binnen doen maar niet verliefd is. Maar eens hij dat dan gedaan heeft moet je alsnog eens een babbeltje doen, wat hij wilt en wat jij wilt. Maar je hebt hem dan toch al kunnen binnen doen :D. Stel, je loopt een 'blauwtje', dat is geen probleem, je hebt geleefd, geprobeerd en hup verder. De kans bestaat dat het de eerste keer wat akward is, hij je wat minder aanraakt enz, maar dan is de duidelijkheid er tenminste.

Dus ik, zou springen, wat valt er te riskeren? Je zou er een gebroken hart aan kunnen over houden, als je jezelf ten alle prijzen wilt beschermen zou ik hem zeggen dat je die avances niet wilt, maar ik
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Henri » 18 okt 2017 15:48
Pancake schreef:Oei da's wel lastig. Zijn hoofd op jou leggen lijkt me een tamelijk sterk signaal dat er toch iets is, niet? Ofwel is het een hetero die zich erg op zijn gemak voelt :lol:

Weet hij iets van jou geaardheid?

Yes, de meeste hier op kot weten dat ik gay ben, ben daar redelijk open over altijd :smile:

En idd, het kwam ook zo uit het niks, hij wou mij iets op z'n gsm tonen en toen plots BOOM zijn hoofd op mijn schouder.. (niet dat ik dat niet leuk vond hoor.. :lol: ) terwijl er mensen bij stonden enzo.. was redelijk verwarrend en vorige week heeft hij t ook twee keer gedaan. Telkens kort, maar het was er wel.

Dat hij zich op zijn gemak voelt spreekt voor zich denk ik hahaha :D
Henri
New user
New user

Berichtdoor Henri » 18 okt 2017 15:54
vorvzie schreef:Dag Henri,

Mijn ervaring leert me dat als je denkt dat iemand interesse heeft en dat ook laat blijken, het meestal ook zo is. Weet hij dat jij je aangetrokken voelt tot jongens? Als dat zo is zou ik de gok dat hij avances wilt maken nog iets meer nemen.

De belangrijkste vraag is, wat wil je zelf? Als je geen zin hebt om iets met hem te doen zou ik proberen het eens ter sprake te brengen. Je kan dan zeggen dat je niet weet wat je er van moet denken. Wanneer je hem wel nog ziet zitten zou ik gewoon eens kijken hoe ver hij gaat. Bij voorkeur als jullie eens alleen zijn, zo lijdt niemand gezichtsverlies als het akward wordt. De kans bestaat natuurlijk dat hij je wel wilt binnen doen maar niet verliefd is. Maar eens hij dat dan gedaan heeft moet je alsnog eens een babbeltje doen, wat hij wilt en wat jij wilt. Maar je hebt hem dan toch al kunnen binnen doen :D. Stel, je loopt een 'blauwtje', dat is geen probleem, je hebt geleefd, geprobeerd en hup verder. De kans bestaat dat het de eerste keer wat akward is, hij je wat minder aanraakt enz, maar dan is de duidelijkheid er tenminste.

Dus ik, zou springen, wat valt er te riskeren? Je zou er een gebroken hart aan kunnen over houden, als je jezelf ten alle prijzen wilt beschermen zou ik hem zeggen dat je die avances niet wilt, maar ik

Goh, wat wil ik zelf.. beetje een moeilijke vraag voor mij..

Aan de ene kant zou ik er geen problemen mee hebben mocht hij een move maken, want tis wel een chille jongen enzo. Maar in de eerste maanden van t nieuwe jaar ben ik in het buitenland voor stage en zou k hem dus niet zien, dus dan zou k die moeite nie echt willen doen om zelf ook een move te maken (snap je? Beetje moeilijk uitgelegd van mij :p)

Anyway, ik denk dat het geen slecht idee is om met hem te praten over hoe ik mij er bij voel, en erna kan er nog altijd vanalles gebeuren, uiteindelijk weet je nooit..
Henri
New user
New user

Berichtdoor vorvzie » 19 okt 2017 09:25
Babbelen is altijd een goed idee, al is het niet steeds het eenvoudigste. Je moet het ijzer wel smeden als het heet is. Dat kan nu zijn, maar wie weet is de vogel al gaan vliegen als je terug komt van stage.... Veel succes in elk geval!
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

6 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties