bedrog

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
3 berichten • Pagina 1 van 1

bedrog

Berichtdoor Meisje » 17 sep 2017 21:29
:) Hoi iedereen
Ik wil even iets kwijt ik heb al een vorige tekst geschreven maar het zit zo ik ben dus kelly 24 jaar en een maand geleden heb ik ondekt dat mijn ex vriendin me bedrogen heeft via fb met iemand van het werk ik zach haar alleen in het weekend en zij in de week was ze altijd op fb rond 3uen3,30 das natuurlijn nie normaal normaal was ik vandaag exact 4 jaar met haar samen ik heb dit helaas ondekt en ik ging naar haar thuis om in haar gezicht te zeggen dat ik bijna 100% wist dat ze me bedroog het ging ook de last tijd nie goe tussen ons ze is 52 kilo kwijt met een ideet das allemaal goe en wel maar ze begon arrogant tegen me te doen en ruzie maken en zo maar bo nu ik ben naar haar thuis gegaan om dat recht in haar gezicht te zeggen ik zij ik wil met je praten en ik zij ik denk da jij me bedriegt ze beweerd bij hoog en laag dat het niet waar was en ze was ant fake wenen ik keek recht in haar ogen en ken je da gevoel dat als je iemand graag zach dat ze koud blik had em daarma smeet ze me buiten ik zij ik wil mijn spullen maaar ik kreeg die de dag daarna in 2 vuilzakken dat was even slikken maar het deed me eigelijk geen pijn omdat de relatie beeindigt is door liegen en bedrog nu geniet ik van het leven ik zou graag andere holebis willen leren kennen en mss binnekort een nieuw vriendin nu chatters het is nooit niet wat het lijkt je denkt ik blijf heel mijn leven bij haar of hem maar dat is een grote vergissing maar het levsn lacht me toe nu kan ik plezier maken en fijn mensen leren kennen
Mijn verhaal meisje
Meisje
New user
New user

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

Re: bedrog

Berichtdoor Confusion » 22 sep 2017 10:29
Het is moeilijk wanneer een relatie stukloopt, en al helemaal wanneer het op zo'n lelijke manier gebeurd is. Maar ik vind dat jij er echt prachtig mee omgaat. :yes:

Dat wou ik gewoon even zeggen.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Re: bedrog

Berichtdoor Meisje » 22 sep 2017 12:48
Hey
Dank u das lief van u dat je da zegt iemand dat zo is verdient mijn liefde en al niet
Groetjes meisje
Meisje
New user
New user

Leeftijd: 24

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties