Hetero tot voor kort

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
2 berichten • Pagina 1 van 1

Hetero tot voor kort

Berichtdoor DisneyFreak92 » 29 aug 2017 22:19
Hallo iedereen,

Ik ben iets meer dan 4 jaar samen met mijn vriend en ik zie hem nog altijd graag.
Nu had ik een paar nachten terug een vreemde droom waarin ik één van mijn vrouwelijke collega's probeerde te zoenen. Ik werd heel verward wakker om. Hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik vlinders begon te voelen. Ik dacht dat ik hetero was, maar dus niet.
Dit gevoel is heel anders dan bij mijn vriend, waar er meer sprake is van liefde dan verliefdheid.
Ik weet nu niet goed hoe ik hiermee om moet. Ik weet ook niet of die collega op vrouwen valt of niet. Ik weet niet meer hoe ik mij moet gedragen in haar buurt. En dan voel ik mij nog schuldig tegenover mijn vriend.
Ik denk dat ik best die gevoelens even afwacht en bij mijn vriend blijf.
Wat denken jullie?
DisneyFreak92

Re: Hetero tot voor kort

Berichtdoor Shyone » 30 aug 2017 03:10
Welkom DisneyFreak92 op het forum!

Het is belangrijk dat je weet dat er enorm weinig mensen 100% hetero zijn, en geen gedachtes/gevoelens krijgen over hetzelfde geslacht. Je bent heus niet alleen. Wat jij nu vooral voor jezelf moet uitzoeken is of deze gevoelens verder gaan dan die ene spannende fantasie. Als dat zo is, dan zal je hierover eerlijk moeten zijn met je vriend en vooral jezelf. Natuurlijk lijkt het allemaal enorm heftig, een lange relatie opgeven voor 'wat gevoelens'. Maar op de lange termijn zal het onderdrukken niet helpen.

Wat je nu best doet is deze gevoelens in vraag stellen en afwachten tot jij klaar bent om dit met je vriend te delen.

Groetjes
"Truth is, everybody is going to hurt you: you just gotta find the ones worth suffering for."
-Bob Marley-
Shyone
New user
New user

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties