Love?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Love?

Berichtdoor RobbyRobin » 23 aug 2017 13:15
Hi iedereen,
Sinds begin van deze zomer (2017) ben ik beginnen te daten met een jongen, hij is bi en is natuurlijk nog niet uit de kast... maar dus we kwamen steeds meer dichter naar elkaar gegroeid wnt we spraken dan ook ieder weekend af en bleven dan voor heel weekend bij elkaar. Maar een dikke week geleden had hij het heel druk, wnt hij moest naar festivals enz... maar toen begon ik te merken dat hij een beetje meer afwezig was en dat hij ook gelijk veel minder geïnteresseerd was in mij. Nu dit weekend dacht ik ik vraag het hem - via sms wel wnt nu zijn het herexamens, dus niet zoveel tijd- en hij zei ik had even tijd nodig omdat ik vond dat het te snel ging. Okay ik versta het als je nog niet uit bent dat het heel moeilijk is om dan een relatie te beginnen en uitte komen wnnr het echt serieus word. Maar ik zie echt dat hij echt nog veel van mij houdt maar dat hij het nu helemaal niet durft te zeggen omdat hij wss bang is voor uit te komen en hij begint te merken dat we echt heel intiem werden. Natuurlijk zit ik nu met de vraag wat moet ik nu doen? Hem echt gwn nog effe tijd geven en laten merken dat hij echt moet werken als hij me wil houden of juist hem gerust stellen dat hij gwn alles de vrije loop moet laten en eens deftig moeten praten over wat hij nu werkelijk voelt. Ik zou hem dat wel willen vragen maar het probleem is, is kan hem dat niet vragen om over zijn gevoelens te praten via sms. Dus moet ik hem naar hier krijgen zonder geforceerd over te komen.
Hebben jullie enkele tips? Advies of ook zo wat verhalen? Kzou zeggen reageer dan even!
Alvast heel erg bedankt
RobbyRobin
New user
New user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Re: Love?

Berichtdoor Hombie » 23 aug 2017 23:48
Ik ben verre van een expert ter zake met welgeteld nul relaties onder de riem, en dit is een delicate situatie, maar ik zou mss toch op z'n minst wachten tot na de herex mss? Herexamens zijn of kunnen naar mijn ervaring al een drukke, crappy, stressy periode zijn waarin een mens al eens korter of slechtgezinder wordt en niet al te veel tijd heeft, en dat is nu eenmaal niet het beste startpunt voor een constructief gesprek.

En dan proberen met hem erover te babbelen, hem zeggen wat jij voelt of wat jij van de huidige situatie vindt en vooral ook vragen hoe hij zich voelt en waarom, tonen dat je hem wil steunen als hij uit de kast beslist te komen enzovoorts.

Maar zoals ik zeg, ik spreek niet van ervaring en ben zelf verre van de vlotste dus andere mensjes op dit forum gaan mss beter of concreter advies kunnen geven dan ik :p
Stay positive!
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Re: Love?

Berichtdoor RobbyRobin » 26 aug 2017 17:29
Danku voor uw bericht, mr nu stuurt hij opeens ne meer dus wss een verloren zaak! :cry2:
RobbyRobin
New user
New user

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties