alle meisjes die ik leuk vind, zijn precies hetero

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
2 berichten • Pagina 1 van 1

alle meisjes die ik leuk vind, zijn precies hetero

Berichtdoor groen » 22 apr 2017 14:42
Ik heb eventjes een moeilijke periode. Ik ben al een hele tijd verliefd op mijn beste vriendin en ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten. Ze weet dat ik iets voor haar voel maar het is niet wederzijds. Ik zie haar enorm graag en daarom doet het extra veel pijn dat ze geen relatie wil. Mijn vriendinnen hebben me aangeraden om een tijdje geen contact te zoeken totdat mijn gevoelens wat 'gedoofd' zijn. Het zal niet makkelijk zijn maar ik ga dit doen voor mijn eigen bestwil.

En dan is er nog een meisje van mijn klas waarvan ik dacht dat ze interesse had. Daarom vroeg ik het haar via messenger en ze antwoordde dat ze hetero is. Volgens mij heb ik haar afgeschrikt want nu reageert ze helemaal niet meer...
groen
New user
New user

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

Re: alle meisjes die ik leuk vind, zijn precies hetero

Berichtdoor moontje » 04 mei 2017 15:27
hy groen,
ik herken wat je zegt. je vriendinnen hebben het wel bij het goede eind, neem wat afstand en laat alles rustig bezinken.
het enige wat ik niet zo goed snap is als je echt verliefd bent, waarom je dan nog aan een ander meisje vraagt of ze interesse heeft?
geef ook haar wat tijd. de tijd zal raad geven, en ooit kom je iemand tegen die precies hetzelfde voor jou zal voelen als jij voor die persoon.
groetjes,
moontje
moontje
New user
New user

Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties