Ze zit in een relatie

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
4 berichten • Pagina 1 van 1

Ze zit in een relatie

Berichtdoor Yeuleu » 06 apr 2017 16:27
Hey,

Ik heb nu al bijna een jaar contact met een meisje dat ik al 10 jaar ken maar waarvan het contact al zo'n 8 jaar weg was.
Ik kreeg vorige zomer plots een bericht op FB van haar en sindsdien praten we bijna dagelijks.
Mijn 'wilde jaren' zijn achter de rug, buiten een ambetante puber te zijn geweest heb ik niet zo'n erge dingen meegemaakt/gedaan.
Zij heeft echter veel meegemaakt, is een tienermoeder geworden, is seksueel misbruikt geweest, zat aan de drugs,.. veel van dit soort dingen, ze is al haar vrienden kwijt maar heeft er wel een vriend aan overgehouden.
Toen ik begon te praten met haar had ik echt niet de intentie om verliefd te worden maar de gevoelens kwamen wel en ze dacht mij af te schrikken met haar verleden maar integendeel, mijn bewondering voor haar steeg.
Ze heeft al die tijd al gezegd dat haar relatie echt niet goed zit en ookal heb ik het onmiddelijk verteld toen ik gevoelens heb gekregen voor haar, heb ik NOOIT de relatie proberen verbreken en altijd gezegd dat ik altijd een vriendin zal blijven, maakt niet uit wat.
Toen ik vertelde over mijn gevoelens, vertelde ze dat ze ook gevoelens had gekregen voor mij maar haar vriend niet durft verlaten en ik heb hier nooit een punt van gemaakt want wie ben ik om iemand te dwingen iets te doen?
Ik heb al enkele keren gevraagd om af te spreken, gewoon even maar ze durft niet want ze is bang dat het 'te intens' gaat worden.
Ik weet dat ze slechte ervaringen heeft gehad en ze durft geen 'nee' zeggen ookal wilt ze iets niet maar ik zou haar nooit in die positie zetten, ik zou niets ondernemen en haar bij alles de 1e stap laten zetten en ze weet dit, ze weet dat ik zo ben maar toch..dus heb ik gezegd dat ik wel wacht tot ze er klaar voor is maar we zijn nu zo'n 6-7 maand verder en nog steeds niets.
Mijn vrienden zeggen al laaang dat ik ze gewoon moet vergeten maar ik wil dit niet want ik weet dat ze een super mens, goede mama, goed hart, leuk, grappig en lief is.
Ik heb ze vorige week gezien, zij mij niet (we waren beiden aan het rijden) en ik stuurde haar onmiddelijk dat ik ze zie en of ze wilt wachten tot ik me kon keren maar ze is nooit gestopt..
Hoe kan ik verliefd zijn op iemand waar ik al zooo lang geen echt face to face gesprek me heb gehad en niet durft af te spreken?

Sorry voor de lengte haha :p
Maar iemand met een soortgelijke ervaring of goed advies?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of denken

Bedankt!
Yeuleu
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Re: Ze zit in een relatie

Berichtdoor Kaat » 06 apr 2017 17:57
Goh moeilijk, ik ben zo'n beetje van het principe, wat moet komen zal wel komen? Je hebt haar laten weten dat je wil afspreken dus nu ligt de bal in haar kamp, als ze echt ongelukkig is met haar vriend zal ze die stap op den duur wel zetten, want wie wil zichzelf nu ongelukkig maken?

Is er een reden waarom ze haar vriend niet durft verlaten?
Kaat
New user
New user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Yeuleu » 06 apr 2017 22:10
Kaat schreef:Goh moeilijk, ik ben zo'n beetje van het principe, wat moet komen zal wel komen? Je hebt haar laten weten dat je wil afspreken dus nu ligt de bal in haar kamp, als ze echt ongelukkig is met haar vriend zal ze die stap op den duur wel zetten, want wie wil zichzelf nu ongelukkig maken?

Omdat ze bij hem zekerheid heeft en haar kind eraan gehecht is.
Ik ben van hetzelfde principe ma dit is me echt zot aan het maken :p
Ze is er onlangs van weggegaan ma khad dan iets gedaan met een ander meisje en ze is er dan terug bij gegaan.
Ik heb gewoon geen idee of ik moet wachten of gewoon verder zou gaan..
Yeuleu
New user
New user

Berichtdoor Kaat » 12 mei 2017 23:21
Yeuleu schreef:
Kaat schreef:Goh moeilijk, ik ben zo'n beetje van het principe, wat moet komen zal wel komen? Je hebt haar laten weten dat je wil afspreken dus nu ligt de bal in haar kamp, als ze echt ongelukkig is met haar vriend zal ze die stap op den duur wel zetten, want wie wil zichzelf nu ongelukkig maken?

Omdat ze bij hem zekerheid heeft en haar kind eraan gehecht is.
Ik ben van hetzelfde principe ma dit is me echt zot aan het maken :p
Ze is er onlangs van weggegaan ma khad dan iets gedaan met een ander meisje en ze is er dan terug bij gegaan.
Ik heb gewoon geen idee of ik moet wachten of gewoon verder zou gaan..

Hmmm... Moeilijk! Langs één kant versta ik jou, dat je wat affectie zoekt bij iemand anders omdat de persoon die je écht wilt niet (direct) beschikbaar is/was maar langs de andere kant heb je het op die manier misschien alleen nog maar erger gemaakt? Aangezien zij eindelijk de stap dierf zetten om afstand te nemen van haar vriend, maar dan te weten kwam dat jij iets had gedaan met een ander meisje, waardoor zij terug "vluchtte" naar hem?

Ik denk dat als je écht voor haar wilt gaan, echt eens eerlijk moet haar moet spreken?

Succes! :-)
Kaat
New user
New user

Leeftijd: 28

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties