Homo of toch niet...?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
2 berichten • Pagina 1 van 1

Homo of toch niet...?

Berichtdoor VerwardStiertje » 03 apr 2017 15:23
hallo iedereen!
eerst en vooral wil ik jullie zeggen dat ik enorm veel respect heb voor jullie.
zelf ben ik een meisje gewoon hetero.
Maand geleden leerde ik een jongen kennen, hij begon me te sturen dat hij me had gezien. Al snel liet hij intresse zien en iets in hem intresseerde me ook. We hadden nog niet in het echt gepraat of hij begon al te flirten en heel snel zijn gevoelens te uiten tegenover mij. Toen we elkaar in het echt leerde kennen sloeg de vonk over. ik kreeg snel dezelfde gevoelens, en hij nam het initatief voor de eerste kus. Vanaf die dag zei hij de liefste woorden en wist ik duidelijk dat hij een relatie wou. vanaf onze relatie voelde er iets anders aan,

hij vertelde me Bi te zijn. En sprak af en toe eens over zijn exen die dan meisjes en jongens leken te zijn. zelf vond ik het geen probleem ik nam hem zoals hij was. Hij was erg verfijnd en mensen gingen me vaak vragen of hij niet homo was. hoe hij sprak zijn manier etc ook vrouwelijke hobby's. Toch merkte ik aan hem dat die me wel graag zag, hij verbergde dan ook voor niemand onze relatie en hij nam het initatief op alles zelf op sex men tieten vond hij alvast aangenaam om aan te zitten, relatie status etc. Hij was heel snel opgewonden, zelf meerdere keren per dag en hij nam vaak het initatief. hij was degene met de toekomst plannen, ik moest zen vrienden ontmoeten, hij sprak over

trouwen, zelf over kinderen. Hij raakte ook snel in paniek als ik even niet antwoorde en ging dan gelijk bellen. ondanks dat hij niet altijd liet zien dat hij van me hield had ik toch gevoel dat hij dat deed. Toen ik hem in begin eens contronteerde met ' je ziet me alleen als een vriendin ' ondende hij dat en moest zelf huilen toen ik de benen wou nemen. Hij zei toen dat hij me dood graag zag. Hij was opzich bang me kwijt te raken ook al liet hij dat niet vaak merken. toen we een week en half samen waren had hij het eens uitgemaakt hij kwam dan met hele slappe excuses maar zei tegen mij dat hij twijvelde aan zijn geaardheid, ik heb hem toen gelaten. Na een week stond hij ineens aan

men deur met de woorden dat hij een fout had gemaakt. Die dag zijn we terug samen gegaan. erna veranderde hij helemaal netjes zijn profiel weer in ' in erlatie met .... mij ' maar na weer een week en half deed hij kort, bot zelf gemeen. terwijl hij dag ervoor nog plannen maakte. ik kreeg een naar gevoel. Snel ging hij al onze plannen afzeggen maar bleef toch bleef hij netjes ' love you ' sturen. Maar na 3 dagen kort en bottigheid vroeg ik wat er was. Hij wou het niet echt vertellen omdat hij me niet wou kwetsen. Toen ik zei ' je weet niet wat je wilt een jongen of een meisje ' dan zei die dat ik zo niet mocht denken en dat hij bi is. Dag erna toen hij voor me stond zei hij dat hij meer op mannen viel. Ik snapte het niet echt... want dag ervoor ontkende hij ng. hij is sowieso al

een wispelturig persoon. Maar hij nam alle initatief... alles. Dus ik ben bang dat hij gewoon twijvelt aan zich zelf. Toen ik hem confronteerde met zijn andere ex vriendinnen kwam het aan het licht... hij heeft nooit een meisje gehad. iK was zijn eerste? ik had hem technisch gezien ontmaagd zonder dat ik het zelf wist? waarom kan ik niet geloven dat hij volledig homo is en weer heeft uitgemaakt voor iets waar hij mss spijt van zal hebben? ik kan best geloven dat hij in de

war is zelf bang dat hij ineens gevoelens kreeg voor een meisje... ik was zo boos van die leugen dat ik hem op een loope zette en schreeuwde dat hij niet hoort te liegen tegen mensen. Hij zou beweren dat hij toch echt gevoelens heeft... maakt hij een fout? wat kan ik doen? sinds dan praten we niet meer. Ik heb hem altijd gerespecteerd zoals hij was alvast zoals ik dacht dat hij was. Toch heb ik het gevoel dat hij een fout maakt mij te laten gaan en dat hij gewoon twijvelt.

groetjess
( ps toen het uit was die week zocht hij me geregeld op op facebook ondanks ik hem had verwijderd als vriend, nu heb ik hem gewoon nog staan als vriend )
VerwardStiertje
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Re: Homo of toch niet...?

Berichtdoor Florre » 03 apr 2017 20:05
hoi verward stiertje

een heftig verhaal en zeker niet leuk om mee te maken.

Zoals ik het lees lijkt het me dat hij echt wel aangetrokken was door jou,
maar dat dat hem in verwarring heeft gebracht, brengt.

Veel kan je hier niet aan veranderen, er enkel zijn voor hem (als je dat zelf nog wilt natuurlijk)
en luisteren en praten met hem.
Maar ik denk dat ik ook als tip mag meegeven dat je best ook voor jezelf duidelijk maakt wat je wel of niet wilt met hem.
Want niks is zo vervelend dan een relatie die constant wankelt en vol met twijfels slaat.

Hopelijk ben je iets met mijn mening,
maar ten slotte ligt de keuze helemaal bij jou,
het is maar een opinie :)

groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21