Wat nu

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
16 berichten • Pagina 1 van 1

Wat nu

Berichtdoor Yondu » 17 maart 2017 21:23
Eerst en vooral is het misschien een hele slechte titel maar ik kon daar niks op vinden.

Ik zit met een vraagje en dat is namelijk zo hoe kun je het best een jongen aanspreken.
Want tot nu toe heb ik al een paar keer wat dingen geprobeerd maar ik kreeg niet echt een posetief antwoord terug.

Ik wil het nu rustiger,.. aanpakken

Als iemand een idee heeft? Ik zou het erg leuk vinden.
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Leeftijd: 18
Geslacht: Man

Re: Wat nu

Berichtdoor VitC » 26 maart 2017 08:16
Ik was 15 en hij 16. Op een dag heb ik hem gevraagd om te gamen bij mij thuis (=in mijn kamer). Eens een kussen naar hem gegooid, dan oa wat plagende lichte poken in zijn lenden (kriebelt mega) en de tweede keer dat hij kwam, zaten we al helemaal aan elkaar.
We zijn tot mijn 23ste samen geweest! -Maar wel in de kast. We sliepen elk weekend in elkaars huis en waren altijd samen. - Hij is intussen getrouwd, met een vrouw.
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35

Berichtdoor Yondu » 27 maart 2017 19:34
VitC schreef:Ik was 15 en hij 16. Op een dag heb ik hem gevraagd om te gamen bij mij thuis (=in mijn kamer). Eens een kussen naar hem gegooid, dan oa wat plagende lichte poken in zijn lenden (kriebelt mega) en de tweede keer dat hij kwam, zaten we al helemaal aan elkaar.
We zijn tot mijn 23ste samen geweest! -Maar wel in de kast. We sliepen elk weekend in elkaars huis en waren altijd samen. - Hij is intussen getrouwd, met een vrouw.

Woow was het maar zo gemakkelijk.

Meer weet ik ook niet echt ik zou zeggen dat dit heel erg leuk voor u was.
En dat ik hier alleen maar van kan dromen.
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Berichtdoor Reuel » 27 maart 2017 22:34
Kun je iets preciezer zijn wat je exact bedoelt met aanspreken, in welke context? Gewoon online, of ergens in een RL sociale context?

Er bestaat niet echt een handleiding voor, enkel wat tips 'nd tricks. Maar ik denk wel dat dit forum je dat kan geven :)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor Yondu » 28 maart 2017 13:54
Reuel schreef:Kun je iets preciezer zijn wat je exact bedoelt met aanspreken, in welke context? Gewoon online, of ergens in een RL sociale context?

Er bestaat niet echt een handleiding voor, enkel wat tips 'nd tricks. Maar ik denk wel dat dit forum je dat kan geven :)

Gewoon in real life ergens op school of iets dergelijk.
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Berichtdoor Hombie » 28 maart 2017 14:15
Yondu schreef:
Reuel schreef:Kun je iets preciezer zijn wat je exact bedoelt met aanspreken, in welke context? Gewoon online, of ergens in een RL sociale context?

Gewoon in real life ergens op school of iets dergelijk.

Ehh, van wat ik me herinner van middelbaar alleszinds kan het handig zijn om te zien of je iets van gemeenschappelijke vrienden hebt en gewoon eerst wat in groep te praten en shit. Of zoek alleszinds een gespreksopener of iets gemeenschappelijks ofzo, begin daarover, zie of hij wat meegaat in het gesprek en shoot the breeze. Probeer dingen wat natuurlijk te laten lopen/overkomen :p

En met gespreksopener bedoel ik gewoon echt iets dom dat echt gewoon een excuus geeft om te praten. Klaag over een leerkracht, praat over het weer, dat soort shit. Maak het idealiter wat grappig.. En als het iemand is die je al wat kent (of nadat je hem hebt leren kennen ofzo) gewoon 'hoe gaat het' en daar wat op voortbouwen, .

Nuja ik ben zelf zo smooth als baksteen dus geen idee of dit per se nuttig advies is xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor VitC » 28 maart 2017 18:50
Alles was nog niet zo via Apps dan... maar Hombie heeft gelijk. Via een gemeenschappelijke kennis is nog altijd het gemakkelijkst. BVB een klasgenoot van jou kent die misschien (zoals bij mij geweest).
Gewoon aanspreken zoals je zegt: Daarvoor heb je serieuze ballen nodig hoor! Maar stel: Een jongen dat je al eens ergens gewoon gezien hebt, spreekt je onverwacht aan. Wat zou die je plots kunnen vragen of zeggen waarop je zelf niet zou toeklappen?
- Ik heb eens een jongen tijdens mijn laatste vakantiejob aan de kust aangesproken. Hij was zo fantastisch bloedmooi blond en die lach... verkocht ijsjes in een kraam op de dijk.
Ik zei: "Ik werk hier een beetje verder in het Fruitpaleis en ben hier 2 weken alleen. Heb je soms zin om met me naar de film te gaan?" Hij slikte even en zei: "ja". We zijn naar de cinema geweest, maar verder nx... Ik durfde écht niet en het spijt me nog.
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Berichtdoor Yondu » 28 maart 2017 19:47
Wat ik tot nu toe begrijp en wat het beste lijkt dat is gewoon die hard aanspreken.
En de rest komt later denk ik? Het ding is die jongens die ik leuk vind dat zijn eerdere wat stillere typisch
die zo ergens verstopt zitten op de speelplaats of hoe je het ook wilt noemen.
Waar zo niemand echt mee praat.
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Berichtdoor VitC » 28 maart 2017 20:13
Aan de kust was wel véél minder risico denk ik. Als je niet out bent en het zo wil houden, ga je wat voorzichtiger moeten zijn dan "Die hard".
Als het een stille is zou je best enkele onderwerpen voorbereiden om het gesprek gaande te houden: hobbies? games? Iphone voor of tegen? Welke Apps? Wat gedaan tijdens vakantie? Sport? Welke richting volg je? Ah, die leraar heb ik ook voor Nederlands, die is zo...
Ga je uit? Waar? Ik zou ook graag eens gaan, maar ken niemand. <== Is een goeie!

Yondu schreef:Wat ik tot nu toe begrijp en wat het beste lijkt dat is gewoon die hard aanspreken.
En de rest komt later denk ik? Het ding is die jongens die ik leuk vind dat zijn eerdere wat stillere typisch
x
VitC
New user
New user

Berichtdoor Yondu » 29 maart 2017 18:54
VitC schreef:Aan de kust was wel véél minder risico denk ik. Als je niet out bent en het zo wil houden, ga je wat voorzichtiger moeten zijn dan "Die hard".
Als het een stille is zou je best enkele onderwerpen voorbereiden om het gesprek gaande te houden: hobbies? games? Iphone voor of tegen? Welke Apps? Wat gedaan tijdens vakantie? Sport? Welke richting volg je? Ah, die leraar heb ik ook voor Nederlands, die is zo...
Ga je uit? Waar? Ik zou ook graag eens gaan, maar ken niemand. <== Is een goeie!

Yondu schreef:Wat ik tot nu toe begrijp en wat het beste lijkt dat is gewoon die hard aanspreken.

Nu komt het volgende de stap zelfs zetten. Of is het mogelijk om dit dan de doen via chat of is dat een slecht idee?
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Berichtdoor VitC » 31 maart 2017 18:24
Je gaydar zal véél beter werken als je er naartoe gaat en eens naar gemeenschappelijke interesses polst denk ik.
x
VitC
New user
New user

Berichtdoor Hombie » 09 apr 2017 20:27

Weet je iets over zijn hobby's, interesses, etc. ? Want dat zou een ideaal aanspreekpunt zijn. En zoniet, pols es bij iemand die het mss wel weet als je zo iemand kent. En zoniet, gojah, aanspreken gaat wel nog altijd beter werken dan niks doen alleszinds ;)

(ik wou dat ik dat wat meer gelapt had in het middelbaar want van enkele kerels die ik echt schattig vond bleek dan achteraf wel degelijk dat ze ook op jongens vielen, dus hey, don't be me ;) )
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Yondu » 10 apr 2017 15:59
Hombie schreef:

Weet je iets over zijn hobby's, interesses, etc. ? Want dat zou een ideaal aanspreekpunt zijn. En zoniet, pols es bij iemand die het mss wel weet als je zo iemand kent. En zoniet, gojah, aanspreken gaat wel nog altijd beter werken dan niks doen alleszinds ;)

(ik wou dat ik dat wat meer gelapt had in het middelbaar want van enkele kerels die ik echt schattig vond bleek dan achteraf wel degelijk dat ze ook op jongens vielen, dus hey, don't be me ;) )

Sorry dat ik het zeg maar op deze manier wordt het alleen echt spanneder en niet echt gemakkelijker.
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Berichtdoor Hombie » 11 apr 2017 09:46
Yondu schreef:Sorry dat ik het zeg maar op deze manier wordt het alleen echt spanneder en niet echt gemakkelijker.

Mijn excuses, niet mijn bedoeling.
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Yondu » 11 apr 2017 09:59
Hombie schreef:
Yondu schreef:Sorry dat ik het zeg maar op deze manier wordt het alleen echt spanneder en niet echt gemakkelijker.

Het maakt niet uit ik ben eerder boos op mezelf omdat ik het allemaal totaal niet durf. Als ik nu een relatie zou hebben op school als voorbeeld dan heb ik ook eerder het gevoel dat ik gepest zal worden. Omdat op mijn school als een jongen zelf gewoon een schouderklopje zou geven dan is dat al homo. Ik heb dit ook al eens gehoord van een jongen die eigenlijk eerder bi was maar dat niet durf dankzij dat die gepest wordt. Ookal ben ik wel de persoon in een relatie die zal luisteren naar mijn partner en als die zegt van ik wil niet dat het opvalt op school dan probeer ik daar op te letten. Maar de meeste jongens op mijn school bekijken het waarschijnlijk anders.
Hallo daar!
Yondu
New user
New user

Berichtdoor Hombie » 12 apr 2017 00:31
Yondu schreef:
Hombie schreef:

Het maakt niet uit ik ben eerder boos op mezelf omdat ik het allemaal totaal niet durf. Als ik nu een relatie zou hebben op school als voorbeeld dan heb ik ook eerder het gevoel dat ik gepest zal worden. Omdat op mijn school als een jongen zelf gewoon een schouderklopje zou geven dan is dat al homo. Ik heb dit ook al eens gehoord van een jongen die eigenlijk eerder bi was maar dat niet durf dankzij dat die gepest wordt. Ookal ben ik wel de persoon in een relatie die zal luisteren naar mijn partner en als die zegt van ik wil niet dat het opvalt op school dan probeer ik daar op te letten. Maar de meeste jongens op mijn school bekijken het waarschijnlijk anders.

Als het enige troost mag wezen kan ik je wel zeggen dat dat soort dingen na het middelbaar meestal ook makkelijker worden en mensen veel minder kreften. Verder kan ik enkel het advies geven je niet te veel aan te trekken van het soort klojo's die je hier last om zouden geven, maar da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan en vrij cliché en hol advies.

Als je je er echt niet comfortabel bij voelt kan je altijd nog even wachten of proberen mensen buiten school te leren kennen, en anders zou ik zeggen: de pot op met de mensen die je gezeik geven om wie je bent of op wie je valt.
Hombie
Senior user
Senior user

16 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties