Moet ik het haar zeggen?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
2 berichten • Pagina 1 van 1

Moet ik het haar zeggen?

Berichtdoor A.F. » 05 maart 2017 22:43
Hejj
Ik zit al even met een twijfel

Dus in begin oktober heb ik iemand leren kennen
Die bij mij op school zit en ik ben bang dat ik er gevoelens voor heb. Telkens ik haar zie ben ik blij dat ik haar heb gezien en is mn dag niet meer stuk te krijgen, soms heb ik wel oogcontact met haar of zie ik wel dat ze opzoek is naar mij zoals ik ook telkens op zoek is naar haar maar toch ben ik bang dat ze me niet leuk vindt. In gezicht is ze ook aardig maar in gesprek is ze soms dan kort.
Ik probeer telkens om me haar te chatte maar ik wil haar ook niet lastig vallen, en ik weet ook niet hoe ze erop gaat reageren als ik zeg wat ik van haar vin en dat ik gevoelens voor haar heb ik weet zelfs niet dat ze lesbisch ofzo is.
Ze is dan ook 4j ouder dan mij gaat ze ma dan niet raar aan kijken? Zou ze afstand nemen als ik het zeg? Zou ik het zeggen?
En ik ken haar ook niet als het beste dus dat vin ik zelf ook raar dat ik opeens een oogje op haar heb.
A.F.

Re: Moet ik het haar zeggen?

Berichtdoor Kaat » 06 maart 2017 00:55
Allereerst: het is niet vreemd om op iemand een oogje te hebben die je (nog) niet goed kent.
Ik snap dat het moeilijk is om het haar duidelijk te maken, misschien kan je eens met haar gaan babbelen als je haar alleen ergens ziet staan? Bv koffiemachine? Dan kun je op een "veilige" manier een gesprek beginnen.

Je kan ook altijd eens polsen naar haar relaties en daaruit zal je waarschijnlijk ook wel kunnen opmaken of ze op vrouwen valt of niet :-)

Succes en hang in there!
Kaat
New user
New user

Leeftijd: 28
Geslacht: Vrouw

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties