Leeftijdsverschil

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Leeftijdsverschil

Berichtdoor VitC » 15 feb 2017 11:09
Het is dat speelse jongensachtige enthousiasme dat me zo gelukkig maakt... zot doen in het zwembad, kussengevecht... Dingen verzinnen bij een erge situatie dat deze dan plots mega grappig maakt... ongeveer altijd komt dit neer dat als ik zoiemand tegen kom, deze veel jonger is dan ik. Ik ben jaren samen geweest met mijn veel jongere vriend die eigenlijk meer op vrouwen valt en sinds een 6tal maanden heeft hij een vriendin, verwacht dat dit bij mij geen pijn doet. Het was super samen maar nu zijn we gewoon vrienden. Niemand in onze vriendenkring weet trouwens dat we een koppel waren al waren er vermoedens. Het is vooral uit respect voor hem dat ik niet out ben. Hij zegt: "ik profiteerde een beetje van jou, het comfort was super, helemaal geen zorgen enzo. "
Nu weet ik echt niet hoe ik iemand nieuw kan leren kennen... ik heb me zelfs eens op Tindr ingeschreven, maar na 10 seconden terug verwijderd: Tindr is pure horror voor mij!
Waar, hoe kan ik iemand ontmoeten??
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35
Geslacht: Man

Re: Leeftijdsverschil

Berichtdoor Florre » 15 feb 2017 14:02
Hoi VitC

het is nu niet dat ik een expert ben maar misschien zit er wel iets tussen wat je kan gebruiken

wees eerst en vooral altijd jezelf zonder dat je wanhopig op zoek gaat naar iemand,
indien je echt wanhopig zoekt is dit vaak voor de ander een afknapper of omgekeerd
daarnaast kan het ook helpen om eens wat af te spreken met mensen, naar een café, feestje te gaan
en je ziet wel.

Maar zolang je niet wanhopig bent of direct denkt van: die jongen is verliefd op me,...
dan komt dat wel in orde.

Uiteindelijk past er bij iedereen wel iemand.

groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Re: Leeftijdsverschil

Berichtdoor VitC » 15 feb 2017 14:34
Hey, Florre, das goed advies! Ik wil nu idd mensen ontmoeten en niet direct een date. Toen ik me inschreef op het forum in okt of zo voelde ik me niet zo goed.
Anyway: de toekomst is nu en ik kijk terug met veel humor naar het leven.
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties