Ik ben verliefd op mijn instructrice

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
5 berichten • Pagina 1 van 1

Ik ben verliefd op mijn instructrice

Berichtdoor sprankeltje » 03 jan 2017 22:23
Hallo allemaal

Het leek mij het meest gepast om mijn vraag hier te stellen.
Ik ben een meisje van 16 jaar oud en ik ben verliefd op mijn paardrijdinstructrice. Ik loop al een tijdje met dit gevoel rond en word er echt ziek van. Het kan nooit iets worden, want ze is hetero en volwassen... Ik denk gewoon zo vaak aan haar. Een relatie zit er niet in, dat hoeft voor mij ook niet, daar heb ik mij bij neergelegd. Het doet mij alleen zoveel pijn als ze geen tijd voor mij heeft of als ze enkel aandacht heeft voor anderen. Omdat ik ook een minderwaardigheidscomplex heb, denk ik ook snel dat ze mij niet mag, ik kan alleen niet naar dat gevoel luisteren omdat ik van mezelf weet dat ik dat soort dingen niet goed inschat. Maar goed, mijn vraag was eigenlijk of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt of misschien tips heeft om hiermee om te gaan. Ik word hier gewoon zo verdrietig van en dat wil ik niet meer.
Alvast bedankt!
Groetjes
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw

Re: Ik ben verliefd op mijn instructrice

Berichtdoor Pancake » 04 jan 2017 17:43
Een goeie vriendin van bij mij in het middelbaar heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt. Verliefd zijn op iemand die hetero is, we maken het jammer genoeg allemaal wel eens mee. Het is een enorm cliché, maar probeer je erover te zetten. Je beseft zelf kennelijk dat je geen toekomst met haar kan hebben, en ook al is dat hard, het is iets waar je je bij moet neerleggen, vrees ik.

Heel het zesde middelbaar liep ik te hollen achter een hetero gast. Dat was zwaar, maar ik heb hem sindsdien nooit meer gezien (behalve 1 keer in de cinema - oh God, wat was dat awkward. Maar goed, ik dwaal af). Nu was dat voor mij wel een geluk bij een ongeluk, het feit dat ik hem nooit meer terug moest zien en met mijn verdriet/hartzeer/... alleen om kon gaan. Dat is vaak 1 van de eerste tips die ik geef bij zulke gevallen: afstand nemen. Zou het mogelijk zijn om bij een andere instructrice (of instructeur) lessen te volgen?

Als dat niet mogelijk is, zou ik proberen zoveel mogelijk mijn gedachten te verzetten. Ga eens wat lopen, zet muziek op, zolang het geen emotionele muziek is, want dat maakt je alleen maar droeviger. Ga weg met vrienden, focus op studeren. Kortom, alles wat ervoor zorgt dat je niet meer aan haar moet denken!

Als je nog met problemen zit, of een luisterend oor nodig hebt, stuur me gerust een pb'tje of zet het hier ergens op het forum. Je bent niet de eerste die gevoelens krijgt voor een hetero en je zult zeker niet de laatste zijn ;)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor sprankeltje » 04 jan 2017 23:04
Haha, dank je Pancake.
Het is idd niet mogelijk om zomaar naar een andere instructrice te gaan. Ten eerste moeten wij een reden opgeven, dan controleren ze ook of er echt iets aan de hand is. En daarbij zitten zowat alle lessen vol dus is het niet mogelijk om zomaar te veranderen.
Het is vervelend, maar er is niet veel aan te doen. Ik ga wel proberen de rest van je tips zo goed mogelijk toe te passen. Ik hoop echt dat het helpt.
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Pancake » 05 jan 2017 09:24
sprankeltje schreef:Haha, dank je Pancake.
Het is idd niet mogelijk om zomaar naar een andere instructrice te gaan. Ten eerste moeten wij een reden opgeven, dan controleren ze ook of er echt iets aan de hand is. En daarbij zitten zowat alle lessen vol dus is het niet mogelijk om zomaar te veranderen.
Het is vervelend, maar er is niet veel aan te doen. Ik ga wel proberen de rest van je tips zo goed mogelijk toe te passen. Ik hoop echt dat het helpt.

Voila, zo mag ik het horen :) Weet dat liefdesverdriet altijd overkomelijk is. Het heeft wat tijd nodig, maar uiteindelijk geraak je er wel over! Succes ^^
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor veleck » 29 jan 2017 21:06
Als ik u was zou ik me niet teveel zorgen maken.

Je bent pas 16 en dan ben je volop op zoek naar rolmodellen.
uw instructrice is waarschijnlijk zoals jij later wil worden, knap, lief, intelligent en een fenomenaal paardrijdster.
Je kijkt op naar haar en verlangt ernaar om te zijn zoals haar.

mettertijd zal je merken dat deze gevoelens die je nu ervaart geen verliefdheid zijn maar bewondering....

denk hier eens over na... en misschien geraak je wat minder in de knoop met die gevoelens van je

succes!! :hug2:

ps:
het kan natuurlijk ook dat ik verkeerd ben, en dan ga je gewoon wat op je tanden moeten bijten! :emo:
i'll put al smile upon your face.
veleck
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

5 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties