Wat moet ik doen?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
5 berichten • Pagina 1 van 1

Wat moet ik doen?

Berichtdoor Radeloos96 » 11 okt 2016 20:35
Hallo iedereen,

Ik heb hier ooit eens een post geplaatst. Eind maart is mijn eerste relatie afgelopen op een vrij harde manier. Na slechts 2 maanden. Het eindigde met mijn ex die ermee dreigde mij te bedriegen en te slaan. Ze gebruikte de dood van mijn ouders tegen mij, toonde amper affectie en was enorm afstandelijk. Zeker nadat ze vernomen had dat ik seksueel misbruikt ben geweest. Dit was zeer pijnlijk omdat onze relatie keigoed zat, totdat zij op Tinder zat.

Anyway. Ik zag haar enorm graag en ik heb enorm veel verdriet gehad na de breuk. Seks was nooit hetzelfde daarna, maar we hadden dan ook een supergoed seksleven en dat kan je niet vergelijken met onenightstands.

2 maanden geleden heb ik een meisje leren kennen. Ze is echt geweldig, heel erg anders dan mijn ex. Hoewel mijn gevoelens veel minder zijn dan bij de vorige. Het intense is er niet meer, dat passievolle. Geen idee of dat normaal is.

In het begin hadden we vaak seks, nu is dat amper nog. Het lukt mij niet, ik heb vaak zoiets van 'laat maar zo'. Ik vind het verschrikkelijk aangezien ik vroeger een vrij hoog libido had.

Dat meisje is een heel ander type dan andere meisjes waarmee ik was, vrouwelijker en veel passiever. Ik heb al gezegd dat ik het vreselijk vindt dat het niet lukt, ze wil wachten zegt ze.

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet doen. Advies is enorm welkom.
Radeloos96

Re: Wat moet ik doen?

Berichtdoor King Louis » 12 okt 2016 22:45
Heeyz,

Ken je dat gevoel dat je iemand plots ontmoet en dat het onmiddellijk klikt.
Awel ja.. dat had ik dus
Ik had afgesproken met iemand (wat nu niet abnormaal is) maar vanaf moment één was er een klik. We hadden afgesproken om gezellig iets te gaan drinken want die jongen was net vrijgezel en had nood aan een babbel. (Het was dus niet echt een date)
We konden onmiddellijk goed praten en waren van minuut 1 openhartig tegenover elkaar. Wat voor mij eigenlijk vreemd is, want normaal vertel ik mijn diepere en pijnlijke ervaringen nooit echt, maar bij beide ging dit vrij vlot.
We dronken wat en reden wat rond... Zonder we het beseften ging de tijd voorbij.

Het leuke eraan was ook dat we mega moesten lachten met elkaar... Meer nog, op bepaalde momenten zeiden we al dezelfde zinnen per toeval... Meant to be or not?
Heel de avond/nacht bij elkaar gezeten en blablabla we bleven maar praten.

De volgende dag chatten tot en met en ja die avond was hij zijn sleutel kwijt --> gevolg: blijven slapen bij mij dus.
Alles koek en ei en vandaag hem terug gezien om te helpen verhuizen van zijn oud appartement naar zijn ouders terug.
We blijven praten en lachen... Maar ik hem vooral steunen want ergens weet ik dat het lastig blijft voor elkaar.

We zien elkaar enja we geven een kusje op de mond... Nietsveelzeggend of wel...

Het feit is dat we over alles eerlijk zijn: ik zie hem als een super jongen waar er meer van kan worden...
Hij blokt momenteel alles af (Wat ik kan begrijpen na een relatie). Hij wil gewoon niet nadenken over alles, maar geeft wel toe dat hij zich goed voelt bij mij. Maar dat is het dan ook, denk ik.

Ondertussen hierover al gepraat en hij kan momenteel geen nieuwe relatie aan omdat hij nog met de andere in zijn hoofd zit.

In de terugrit naar huis een traantje wegpinken en ondertussen de moed terug opgenomen om gwn als vrienden proberen door te gaan. Ok ja makkelijker gezegd dan gedaan maar wat moet een mens als het nu zo goed klikt... Doe ik hier goed aan, gohja weetk niet...

Net nog telefoon gehad van hem om te vragen hoe het was en natuurlijk zoals ze mij kennen; de happy ik terug en gezegd dat ik alles als het ware in een kistje heb gestoken en dat verborgen heb...
Natuurlijk wil ik alles wel los laten en gewoon als vrienden verder gaan, maar dat voelt gewoon niet zo als we samen zijn. Dat voelt meer dan goed en het feit dat we zoveel lachen en op elkaar al kunnen inspelen is lastig.

Ik weet dat ik ergens een steun ben voor hem momenteel en wil hem ook niet laten vallen... Alleen heb ik schrik dat ik dat 'kistje met gevoelens' niet dicht ga kunnen houden als ik hem zie...

Pfft afstand nemen of niet... hmmm tijd geven (maarja dan wachten op hem of niet...)
man man man wat zijn gevoelens toch moeilijk -.-'
Strong people don't put others down. They lift them up & slam them on the ground for maximum damage.
King Louis
New user
New user

Geslacht: Man

Berichtdoor JFK » 13 okt 2016 12:11
King Louis schreef:
Ik weet dat ik ergens een steun ben voor hem momenteel en wil hem ook niet laten vallen... Alleen heb ik schrik dat ik dat 'kistje met gevoelens' niet dicht ga kunnen houden als ik hem zie...

Pfft afstand nemen of niet... hmmm tijd geven (maarja dan wachten op hem of niet...)
man man man wat zijn gevoelens toch moeilijk -.-'

ik denk dat je hiermee al zelf een antwoord hebt gegeven op je vraag of afstand te nemen of niet. Ja dus....Je moet jezelf beschermen en aan jezelf denken. Hoe tof en leuk die kerel ook is. Jouw gevoelens zijn ook belangrijk.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Berichtdoor Nora79 » 13 okt 2016 20:00
Radeloos96 schreef:Hallo iedereen,

Ik heb hier ooit eens een post geplaatst. Eind maart is mijn eerste relatie afgelopen op een vrij harde manier. Na slechts 2 maanden. Het eindigde met mijn ex die ermee dreigde mij te bedriegen en te slaan. Ze gebruikte de dood van mijn ouders tegen mij, toonde amper affectie en was enorm afstandelijk. Zeker nadat ze vernomen had dat ik seksueel misbruikt ben geweest. Dit was zeer pijnlijk omdat onze relatie keigoed zat, totdat zij op Tinder zat.

Anyway. Ik zag haar enorm graag en ik heb enorm veel verdriet gehad na de breuk. Seks was nooit hetzelfde daarna, maar we hadden dan ook een supergoed seksleven en dat kan je niet vergelijken met onenightstands.

2 maanden geleden heb ik een meisje leren kennen. Ze is echt geweldig, heel erg anders dan mijn ex. Hoewel mijn gevoelens veel minder zijn dan bij de vorige. Het intense is er niet meer, dat passievolle. Geen idee of dat normaal is.

In het begin hadden we vaak seks, nu is dat amper nog. Het lukt mij niet, ik heb vaak zoiets van 'laat maar zo'. Ik vind het verschrikkelijk aangezien ik vroeger een vrij hoog libido had.

Dat meisje is een heel ander type dan andere meisjes waarmee ik was, vrouwelijker en veel passiever. Ik heb al gezegd dat ik het vreselijk vindt dat het niet lukt, ze wil wachten zegt ze.

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet doen. Advies is enorm welkom.

Jij weet zelf het best wat je gevoelens zijn. Is er misschien iets gebeurd waardoor je minder vaak zin hebt?
Je kan jezelf eerst eens wat vragen stellen over wat je wil en dan verder zien, hoe, wat, met wie (als je daar klaar voor bent)....
Je schreef dat je seksueel misbruikt bent geweest, da's allemaal niet niks. Heb je daar al hulp voor gevraagd/gehad?

Hopelijk kom je wat uit al je onzekerheden uit.

Groetjes
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Almehda » 17 okt 2016 21:45
Eerlijk? kijk voor jezelf ofdat je het nog de moeite waard vind. Seks is idd niet alles. Maar je hele leven slechte seks... dat is het nu ook weer niet. En als je zelf zegt dat je je minder 'verliefd', passioneel,... etc. voelt... Dan is het mss net niet hoe het hoort te zijn. Maar ja, zo een dingen zijn nu eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan
Almehda
New user
New user

Geslacht: Vrouw

5 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties