fuckbuddy

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
8 berichten • Pagina 1 van 1

fuckbuddy

Berichtdoor dostojefski » 15 sep 2016 21:12
Dag allemaal!
Ik moet het forum iets vertellen, il heb een fuckbuddy.
Zelf vind ik het principe niet zo erg maar ik weet dat er velen zijn die dit wel vinden. Wat zijn jullie meningen hier over?
Groetjes
A patato is a strange animal.
-Julia Child
dostojefski
New user
New user

Leeftijd: 19

Re: fuckbuddy

Berichtdoor Pancake » 15 sep 2016 21:55
To each their own.

Doe wat je wil met wie je wil. Of dat nu met je lief, met een vreemdeling of met een vriend(in) is, wie ben ik om daarover te oordelen. Zolang je maar veilig bent.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor dostojefski » 15 sep 2016 22:17
Pancake schreef:To each their own.

Doe wat je wil met wie je wil. Of dat nu met je lief, met een vreemdeling of met een vriend(in) is, wie ben ik om daarover te oordelen. Zolang je maar veilig bent.

Da zal ik zeker doen
A patato is a strange animal.
-Julia Child
dostojefski
New user
New user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Hombie » 17 sep 2016 13:35
Wat Pancake zei, zolang je veilig bent en iedereen akkoord is met alles en er wat plezier aan heeft, knock yourself out. Ik heb het altijd vreemd gevonden dat iedereen een mening lijkt te hebben of wat anderen wel of niet doen in hun slaapkamer (of waar je het dan ook doet :p ) of zouden moeten doen of whatever. Uiteindelijk is seks ook gewoon leuk, fuck it :p

(En sowieso zou ik geen recht hebben van zagen want ik zit in een gelijkaardige situatie xD )
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Springbal » 19 sep 2016 00:53
Niets ergs aan toch? Zolang je naar mekaar toe open en eerlijk bent (en dus ook veilig). Lijkt er volgens mij geen probleem. En daarbij als jij met hupeldepup tussen de lakens, onder de douche of in een tentje kruipt, is dat een zaak van jou en hem en niemand anders (tenzij een van beiden of allebei) een lief zou hebben. Zolang je niemand pijn doet (in welk opzicht dan ook). Je bent per slot van rekening nog altijd een mens, en af en toe moet er al is druk van de ketel. Dus gewoon gaan met die banaan. Make it safe, have fun.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor vorvzie » 23 sep 2016 06:49
Springbal schreef:(...) Zolang je niemand pijn doet (in welk opzicht dan ook). (...)
Sommige "vinden pijn fijn" dan zullen die er wel geen bezwaar tegen hebben veronderstel ik. Zoals gezegd iedereen is mens, de mens is een seksueel wezen enz... Een fuckbuddy lijkt me enigsinds zelfs meer aangewezen dan zeer wisselende seksuele partners, je moet minder opzoek en kent elkaar beter.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor hannes devos » 02 okt 2016 22:56
Heeey ik vind dat zeker niet erg ik zoek er namelijk ook een maar jah waar vind je die hé ik durf niet zomaar iemand aanspreken dus is dat wel moeilijk hé ik ben van kortrijk en woon alleen...
hannes devos
New user
New user

Berichtdoor Mannie » 15 nov 2017 15:44
hannes devos schreef:Heeey ik vind dat zeker niet erg ik zoek er namelijk ook een maar jah waar vind je die hé ik durf niet zomaar iemand aanspreken dus is dat wel moeilijk hé ik ben van kortrijk en woon alleen...

ik begrijp wat je bedoeld, ik ben er ook naar op zoek, en inderdaad zomaar gaan zeggen tegen iemand "hé, wil jij met mij..." is een beetje raar. Zeker als die persoon jou niet kent. Maar, er is nog tijd genoeg en ik heb er geduld voor.
Tijd is een vriend van iedereen, al ben je zelf geen vriend van tijd. Uiteindelijk wachten we allemaal op die ene vriend.
Tijd is een vriend van iedereen, al ben je zelf geen vriend van tijd. Uiteindelijk wachten we allemaal op die ene vriend.
Mannie
New user
New user

Leeftijd: 17

8 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties