transgender meisje ontmoet

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
1 bericht • Pagina 1 van 1

transgender meisje ontmoet

Berichtdoor space raccoon » 20 maart 2016 13:45
Hey iedereen,

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier online ben gekomen maar dit heeft vooral te maken met dat ik niet meer zo zeer met jongens bezig ben ofzo en vooral me aan het focussen op hoe ik mezelf voel en dat ik blij verder kan leven :) Nu mijn verhaal gaat als volgt. Een paar dagen geleden was ik op tinder aan het swipen en zag daar een meisje tussen staan en dacht ooh dat is wel een mooie en heb haar dan geliked, tot mijn verassing was dit een match en konden we een gesprekje beginnen met elkaar. Voor dat ik een gesprekje start met iemand op tinder bekijk ik altijd eerst eens het profiel van welk tekstje of dergelijke dat ze heeft enzo. En zag dan bij haar tekstje staan transender meisje (van man naar vrouw). Ik was dan eigenlijk aan het twijfelen van zou ik wel een gesprek met haar starten? Maar heb het dan uiteindelijk wel gedaan want wie houd er eens niet van een gezellig praatje? Al snel bleek het dat er wel een klik was tussen ons en dezelfde avond zaten we dan op skype te cammen en hebben we ook onze nummers uitgedeeld. Gisteren waren we dan aan het smsen en was ze wat geambeteerd omdat ze al een tijdje geen vriendje had gehad om wie ze was en ze vond dat het eigenlijk wel tijd was geworden om eens een leuke jongen te ontmoeten die om haar geeft hoe ze is. Dus heb ik dan haar tips gegeven en ze vond dat ik geheimzinnig deed dus heb ik haar gezegd dat we eigenlijk wel goed overeen komen met elkaar en dat ik haar wel mooi vond en zou accepteren hoe ze is en dergelijke. Dus heb ik mij bij haar 'aangeboden' dat het misschien dan wel wat meer zou kunnen worden dan alleen vriendschap. We hebben een date volgende week vrijdag en weet niet meteen aan wat ik me kan verwachten en dergelijke maar heb wel al dingen opgezocht van wat ik wel en niet kan vertellen tegen transgenders of welke gespreksonderwerpen gevoeliger kan liggen voor dit soort mensen. Ook heb ik nog nooit een transgender meisje gedate en zeker geen relatie mee gehad en had ook aan haar wel duidelijk gemaakt van als het een relatie wordt tussen ons dat ik het dan wel rustig aan wil doen voor aan het idee en aan haar ook te wennen. Heeft iemand hier meer ervaring met een transgender meisje te daten? Hopelijk heb ik dit in het goede onderwerp geplaatst want wist eigenlijk niet waar ik het moest plaatsen.

Groetjes,
space raccoon
space raccoon
New user
New user

Geslacht: Man

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties