Valentijn en pijn

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
8 berichten • Pagina 1 van 1

Valentijn en pijn

Berichtdoor Darkcrow » 14 feb 2016 15:13
Hier is hij dan weer de dag, die vervloekt wordt door de vrijgezel. De dag waar de tortelduifjes volop zoenen en de liefde bedrijven.
(Mijn vraag is dan, hoe kom je deze dag door? )

De eenzaamheid weegt zwaarder door, en overal zie je koppels, en jij bent alleen.
(Dan heb ik nog een vraag, waar heb je de liefde van jouw leven gevonden? )

De frustraties stapelen zich op, jaloezie kan je het niet mee beschrijven. Laat jouw emoties er maar op los.
(Dan is mijn laatste vraag, hoe ga je ermee om? )

Zo, mijn poëtisch talent dat niet veel voorstelt, houdt er hiermee op. Wat heb jij gedaan met deze Valentijn?
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Re: Valentijn en pijn

Berichtdoor Florre » 14 feb 2016 15:17
Ik heb daar eerlijk gezegd geen zo'n last van.

Eenzaamheid overvalt me meestal op momenten laat op de avond.

Maar om op je vraag te antwoorden.
ik werkte gewoon wat voor school vandaag
en dan vergeet je snel deze dag.
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor Hombie » 14 feb 2016 16:52
Ik heb naar goede gewoonte weer geen bal gedaan vandaag, tot de middag in bed gelegen, zit al heel de tijd te gamen en rond te derpen met muziek,

Ik ben single, dus valentijn boeit me niet echt, was bijna vergeten dat het vandaag was. Ik ben ook niet sterk verliefd op iemand voor de moment, dus boeit het me nog minder, en kleffe koppels overal rond je heb je op de gemiddelde weekdag ook.

Ik voeg me bij Florre, als het me overvalt is het 's avonds of op een mottige dag ofzo.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor -Matteo- » 14 feb 2016 21:21
Ik heb er helemaal geen last van gehad, sterker nog, toen ik samen was hebben we dat nooit gevierd. Dat is pure commercie. Elke dag zou bij wijze van spreken valentijn moeten zijn als je samen bent. De momenten die je samen bent koesteren, samen eten en in elkaars ogen verdrinken, elkaar met kussens gooien plagen, knus tegen hem aanliggen en met je vingers zijn borstkas strelen en plots een leuk idee krijgen en snel naar de keuken rennen en slagroom halen en een manneke op zijn borstkas en buik spuiten met als final touch slagroom op zijn neus en tegen elkaars neus wrijven en slagroom aflikken. Dat is 'valentijn' op een doordeweekse dag en niet dat men speciaal op valentijn uit eten gaat of speciale dingen doet of pikante valentijn boxers, jocks of lingerie(voor de dames) moet gaan dragen. Komop zeg... It's all about the money.
-Matteo-

Berichtdoor lenny » 15 feb 2016 17:59
Niets!
Spoiler! :
Behalve eenzaam wezen dan boehoe :cry2:

Moet dat dan?
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Loewieze » 15 feb 2016 23:21
Geluisterd naar de anti-romanti top 100. Ideaal.
If feelings would have brains
Loewieze
New user
New user

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Michaël » 21 nov 2016 01:55
Valentijn vieren doet alle andere dagen van het jaar tekort om uw geliefde te verwennen.
Michaël
New user
New user

Leeftijd: 26

Berichtdoor AC18 » 21 nov 2016 16:17
Misschien wat vreemd om daar nu op te antwoorden, maar als je opnieuw zou afzien op Valentijn 2017, dit is hoe ik er over denk:
Valentijn is een dag zoals elke andere. Zo'n dag is uitgevonden enkel voor commercie, net zoals Halloween en Carnaval.
En ja, op Valentijn wordt de aandacht extra gevestigd op koppeltjes, en dat kan voor mensen die alleen zijn niet zo fijn zijn om te ervaren...
Ik vind het hele idee van Valentijn (inclusief de vele merchandise in de winkel en de vele reclames) gewoonweg vreselijk. Het idee dat je 1 dag je partner extra in de bloemetjes zet, vind ik maar vreemd. Je zou je parten elke dag moeten verwennen.
Al bij al, een dag zoals een ander, vind ik. En eens die voorbij is, is die voorbij :) . En de liefde is vreemd en ingewikkeld. Ook koppels hebben soms hun ups en downs, dus zit er niet te hard mee in als je het vervelend vindt om single te zijn op Valentijn ;)
AC18
New user
New user

8 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties