Hoe begon alles?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Love_of_my_life

Re: Hoe begon alles?

Bericht door Love_of_my_life » 26 jan 2016 10:33

Om andere mensen wat moed te geven..

Bij mij gaat er wel een 'romantisch' verhaal aan vooraf. 7 jaar geleden, toen ik net ontdekt had hoe ikzelf in elkaar zat leerde ik een meisje kennen. Ze had op dezelfde school gezeten als ik, woonde niet ver van me en we hadden enkele gemeenschappelijke vriendinnen. Het klikte meteen en we werden heel close zonder meer. Ken je dat? Uren op (toen nog) MSN chatten, daarachter blijven sms'en, altijd leuke momenten wanneer je elkaar tegen komt, samen naar huis fietsen.. Ik bekende toen dat ik verliefd op haar was, maar het was al te laat, ze ging verder met iemand anders maar we bleven heel close en ik wist dat ze diep vanbinnen ook iets voelde voor mij. 2j later het omgekeerde verhaal, zij bekende dat ze verliefd was op mij en me altijd graag gezien had. Dan was de timing voor mij echter niet goed, ik kwam net uit een andere relatie en lag in de knoop met mijn gevoelens. Ik weet nog dat ik zo boos was op mezelf, ik had de kans om samen te zijn met het meisje waar ik altijd een boon voor gehad heb en ik kon het niet.. Zij begon een nieuwe relatie maanden nadien, ik bleef al die tijd single, vol spijt en besef dat ik ze voor altijd kwijt was. 4j waren ze samen en dan plots na een moeilijke periode vonden we elkaar terug.. Het klikte meteen terug, het voelde als thuiskomen voor alle 2. Al snel waren we opnieuw op elkaar verliefd en hadden we een iets betere timing. Nu zijn we bijna 7 maanden samen en wonen we 3 maanden samen en het is alsof ik al die tijd op haar gewacht heb. Zij is het meisje van mijn leven. Als er een ware bestaat dan is zij dat voor mij. We zijn dolgelukkig eindelijk samen te zijn.

Er zijn momenten geweest dat ik dacht, ik blijf voor altijd alleen. Ik wou niet naar holebifuiven of organisaties omdat dat gewoon mijn ding niet was. Ik wou gewoon iemand tegen het lijf lopen. Dus ik begrijp sommigen maar al te goed hoe frustrerend het is. Iemand zomaar tegen het lijf lopen is gewoon niet zo simpel. Ik kan alleen bevestigen dat het inderdaad zo is dat liefde soms heel onverwachts komt. Een jaar geleden had ik niet durven denken dat mijn leven er vandaag totaal maar dan ook totaal anders zou uitzien. Dat het meisje waar ik altijd al mee verbonden was ook ooit echt mijn lief zou zijn. Dus mensen, hou de moed erin, jullie geluk komt ook nog wel. ;)

Feeling_Alone
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Feeling_Alone » 10 feb 2016 13:04

wel, bij mij startte het hier...
En ondertussen is dat al 3,5 jaar geleden en zijn we nog steeds gelukkig :love:

Eskimo
New user
New user

Hoe heb je je partner leren kennen?

Bericht door Eskimo » 20 aug 2016 22:56

Ik weet niet of hier al een onderwerp rond is, maar ik vond het niet meteen.
Ik zal beginnen met mijn verhaal :-)

Een van mijn collega's organiseerde een spelletjesnamiddag en omdat ze weet dat ik ook graag gezelschapspelletjes speel nodigde ze mij uit.
Die moment was ik er zelf nog steeds van overtuig dat ik aseksueel was en niemand nodig had.
Ik leerde daar L. kennen (mijn huidige partner dus).
In het begin hadden we niet zoveel contact, maar in augustus stonden we beiden toevallig alleen op de pride.
We hebben daar dan afgesproken en goed gebabbeld. Naargelang de tijd vorderde spraken we meer en meer af en begonnen onze gesprekken ook dieper te worden. Ik zelf was er toen nog steeds van overtuigd dat ik heel mijn leven vrijgezel zou blijven en niemand nodig had.
Tot we op een dag naar de cinema gingen en ik daar in slaap viel. Die dag is bij L. de vonk overgeslagen (nadien vertelde ze dat het eigenlijk al veel langer was hoor :-) )
Ongeveer een week later spraken we af in het cafeetje dat we altijd zaten en vertelde ze me dat ze meer voor mij voelde dan vriendschap. Ik viel helemaal uit de lucht, want had dat totaal niet zien aankomen en ik wist totaal niet hoe ik moest reageren.
De dagen erna hebben we heel erg veel gesmst en heb ik met een aantal mensen erg goede gesprekken gehad en kwam ik tot de ontdekking dat ik ook inderdaad wat meer voor haar voelde maar durfde het haar zelf niet te zeggen.
Ze nodigde me 2 weekjes later uit om samen te ontbijten, ik was erg zenuwachtig maar ben uiteindelijk toch mee gegaan.
Ze vroeg me of ik door had dat ik haar hoofd op hol bracht met zo'n smsjes te sturen en toen ik zei dat dat ook de bedoeling was ja is het allemaal begonnen hé

Sorry voor het misschien onsamenhangende verhaal
modverplBericht verplaatst naar een topic dat al bestond - Pancake
Laatst gewijzigd door Pancake op 20 aug 2016 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

AGE-411
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door AGE-411 » 06 sep 2016 20:56

Bij mij is het de schuld van dit forum. (Zie ook het topic 'forumkoppeltjes')

iwashere
New user
New user

Bericht door iwashere » 18 sep 2016 20:44

Ik ben snel door de ontmoetingsverhalen gescand, echt leuk om te lezen! Wat ik merk is dat er niet echt één juiste manier is om elkaar te ontmoeten... Als je in een goede relatie zit, dan maakt het toch niet uit hoe dat gebeurd is? :)

Ik ben zelf vrij sociaal, maar niet op liefdesvlak :p Ik ben vrij verlegen als het op flirten etc aankomt, ken(de) zelf ook niet veel meisjes die holebi waren dus, het was wel wat moeilijker voor mij om iemand te leren kennen. Dus probeerde ik online, via twoo (zo een datingsite die bij netlog hoort), en daar kwamen enkele dates uit, maar nooit echt een vonk overgeslagen ofzo... Ik heb een tijd mijn account toen niet gebruikt, en na een tijdje was ik me toch aan het vervelen en wou ik het nog een kans geven, en toen heb ik mijn huidige vriendin leren kennen. Heel snel afgesproken, de eerste date al meteen gekust (ervoor nooit op dates gekust) en na bijna vier jaar zijn we nog steeds samen!

Als ik vroeger had moeten opsommen hoe de ware er voor mij had uit gezien, had dat een hele andere beschrijving geweest dan haar (qua karakter). Iemand met dezelfde interesses, rustig temperament, eerder creatief, niet sportief, ... Maar uiteindelijk is zij een heel andere persoon dan mij, wat mij eigenlijk een betere persoon heeft gemaakt. Ze heeft mij uitgedaagd waardoor ik ook bijvoorbeeld meer ben beginnen sporten, we leren heel erg van elkaar bij doordat we zo anders zijn juist.
Somebody should have told me darkness is key
Somebody should have showed me, how was I supposed to see?
That even as you think you're breaking and even as your voice is shaking
I am not the only
That is what somebody should have told me

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 27 sep 2016 16:11

Mijn beste vriend ging naar de Antwerp Pride. Aangezien ik een paar dagen later een herexamen had, kon ik niet meegaan. Op het einde van die dag kreeg ik een sms van die vriend "IK HEB IEMAND GEVONDEN VOOR U!". Twee dagen later voegde zij me toe op Facebook, ik begon een gesprek, et voilà.. :blush:

Gesloten