Homo relatie

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Jarne.
New user
New user
Geslacht: Man

Homo relatie

Bericht door Jarne. » 14 okt 2015 12:30

Hey,

Ik heb nog nooit met een jongen geweest, omdat ze mij niet zien staan. Ik ben al wel eens naar gayfeestjes geweest, met vrienden. Maar daar keken ze niet naar mij. Ik heb bij mijn vriend gevraagd waarom ze niet naar me keken. Hij zij omdat ze vinden dat ik er te mannelijk uitzie en een stoer karakter heb, dus zie er ,iet uit als een homo. Hoe kan je dit oplossen?

Alvast bedankt

Zathura
Regular user
Regular user

Re: Homo relatie

Bericht door Zathura » 14 okt 2015 14:25

Door te laten merken dat je open staat om met mensen te praten. :') Je hoeft op zich niets aan je mannelijk uiterlijk of karakter te veranderen, want er zijn genoeg homo's die daarvoor vallen. Kijk de jongens eens aan die je interessant lijken, begin zelf te praten of lach eens. Je hoeft daarom niet te flirten, maar gewoon laten zien dat je hun bestaan erkent om het zo te zeggen. Misschien val je wel op bij andere jongens, maar zie je dat gewoon niet.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Stannekes1995
New user
New user

Bericht door Stannekes1995 » 14 okt 2015 16:12

Ik ben zo een jongen die op mannelijke homo's val :p
Je leeft maar één keer dus geniet van het leven!!!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 14 okt 2015 16:19

Be yourself :wink: Always. :P

Het enige wat je kan/moet doen is, zoals hierboven gezegd, openstaan om een gesprek met iemand aan te gaan.
Fluctuat nec mergitur

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 14 okt 2015 17:36

Ja niets mis met "mannelijke" en stoere homo's :)

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 15 okt 2015 20:10

Hee,

Ik worstel ook wel met de gedachte dat ik misschien nooit iemand vindt, omdat aan mij niet meteen te zien is dat ik voor jongens val.
Is een erg frustrerende zaak.

Maar het laatste wat je mag doen is jezelf en je karakter veranderen om op te kunnen vallen bij de iets 'duidelijkere' homo's, want zo eindig je volgens mij niet echt gelukkig. Je moet blijven wie je bent,. En als ik eerlijk ben: ik val juist keihard voor mannelijke homo's waarvan je het niet meteen kan zien, al weet ik niet hoe ik ze moet vinden tussen alle hetero's, die er praktisch hetzelfde uitzien.

Grtjs
Robbe
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Jarne.
New user
New user

Bericht door Jarne. » 15 okt 2015 20:17

Hee robbe,

Leuk dat ik niet de enigste ben. Ik vind het ook moeilijk om een homo te vinden die een stoerder karakter heeft tussen de hetero's.

Robbe

Bericht door Robbe » 15 okt 2015 20:44

He Jarne,

Vaak voel je je alsof je de enige bent die alles doormaakt, maar het gekke is dat we belange niet alleen zijn. Er wordt vandaag de dag nog steeds te weinig gepraat over wie we zijn en hoe we ons voelen. Slechts weinigen vinden bijvoorbeeld al de weg naar het forum, en als ze de weg naar hier vinden, dan zullen ze meestal enkel doorlezen wat er staat.

Het is raar om te zeggen, maar als je een doodgewone mens vraagt om een homo te beschrijven, dan zul je meestal uitkomen: verwijfd, extreem bezig met kleding, uiterlijk superbelangrijk,..... . Ik heb voor de duidelijkheid niets tegen zulke mensen, maar het is totaal niet mijn type. Velen vergeten dat ook perfect normale jongens homo kunnen zijn. Het is helaas een stereotiep beeld van de maatschappij, waar ik mezelf ook heel lang schuldig aan heb gemaakt.. Dat was dan ook deels de reden dat ik altijd heb gevochten tegen mijn geaardheid.
Nu besef ik eindelijk dat homo's ook er kunnen uitzien als normale jongens, net als mij, en ben ik bezig met het te aanvaarden.

Grtjs Robbe
Where should I go?

Jarne.
New user
New user

Bericht door Jarne. » 15 okt 2015 20:54

Hè robbe,

Inderdaad is dat zo, iedereen beschrijft. Een homo zoals jij zegt. Er moet zeker meer over gepraat worden. Ik begin het nu stilletjes aantebieden accepteren dat je er ook stoer ennmannelijk kan uit zien als homo.

Grtjs jarne

TD163
Experienced user
Experienced user

Bericht door TD163 » 15 okt 2015 21:47

Ik zoek al jaren naar zo'n jongen maar heb hem tot nu toe nog niet gevonden.
Nothing sounds like a straight six TD.

Jarne.
New user
New user

Bericht door Jarne. » 15 okt 2015 21:57

Hee TD163,

Zoals ik van sommige nu al hoor, zijn er wel veel mannelijke stoerdere homo's. Maar deze vallen gewoon niet op. De ene valt er wel op de andere niet.

Robbe

Bericht door Robbe » 15 okt 2015 22:01

Er zijn dergelijke holebi-feestjes die vaak georganiseerd worden.
Wat ik hoor van anderen is dat daar dan heel veel net niet stoerdere, mannelijke jongens zitten, maar eerder de vrouwelijke typen.
Ik vraag me af waarom de gewone jongen/man daar dan niet naartoe trekt?
Where should I go?

Jarne.
New user
New user

Bericht door Jarne. » 15 okt 2015 22:10

Hee robbe,

Ik ben al naar zo van die feestjes geweest met een vriend van me, hij kreeg eigenlijk alle aandacht. En ik zat daar maar gewoon. Ik hoop dat ik ooit eens iemand tegen het lijf loop. Die me wel opmerkt op zo een feestje. En ji denkt dat ik hetro ben en da ik Gwn mee ga om die vriend vanme te vergezellen.

Grtjes

Robbe

Bericht door Robbe » 15 okt 2015 22:30

En hoe kun je die vriend van je dan omschrijven? ZIjn uiterlijk/gedrag?
Where should I go?

Jarne.
New user
New user

Bericht door Jarne. » 16 okt 2015 06:55

Zoals jij ze al eens hebt beschreven hierboven

Robbe

Bericht door Robbe » 17 okt 2015 21:45

Hmmm is zo jammer dat er veelal zulke types op die bijeenkomsten zijn..

En toch, als ik het forum zo een beetje doorkruis, zijn er toch heel wat jongensachtige homo's die samen zijn of die mekaar vinden.
Ik vraag me af hoe dit dan gaat...
Where should I go?

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 17 okt 2015 22:08

Volgens mij zijn er voldoende holebifuiven, -cafés en bars waar de meeste homo's er niet stereotiep uitzien en waar de meeste mensen ook niet op zoek zijn naar zo iemand, als mannelijk uitziende homo maak je bij hen meer kans. Tenslotte is zowat iedereen daar homo, dus heeft niemand uiterlijke kenmerken nodig om er op te vertrouwen dat ze wel met een homo flirten.

Dat gezegd zijnde is het twijfelachtig of dat wel de beste plekken zijn om homo's te leren kennen. Uiteindelijk moet er toch op basis van uiterlijk worden beslist wie aangesproken wordt, wat niet de beste methode om een geslaagd contact te hebben is. Als we het over relaties hebben, zijn diegene die het snelst beginnen ook vaak diegene om snel te eindigen.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 17 okt 2015 22:56

Ik ga mij aansluiten bij JFK, je open stellen om te praten met mensen helpt vaak veel, denk ik. Al is dat niet voor iedereen even gemakkelijk. Met een vriend/vriendin meegaan die wat volk kent op de gelegenheid werkte vaak heel goed voor mij om mensen te leren kennen en aan de praat te geraken.

Dit kan ook al helpen om zo je holebi-vriendenkring te vergroten, je hoeft daar niet meteen en flirt of een lief aan de haak te slaan, lijkt me :)
En uit die vriendenkring staat misschien wel een lief op, wie weet.

Er is spijtig genoeg geen standaardformule voor succes bij mensen hebben, er zit ook een portie geluk bij in, dat er net iemand is die je mee sleurt in een gesprek of iets waar je op kan inpikken. Niet opgeven zou ik zeggen! :)

EDIT: jongens laten merken dat je geïnteresseerd bent, kan misschien ook helpen? Ik ben nooit goed geweest in flirten, maar eens even te lang iemands richting uit kijken schijnt te werken. Andere, succesvollere flirters hebben wellicht betere tips :p
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 okt 2015 09:00

BiNDing schreef:
Dit kan ook al helpen om zo je holebi-vriendenkring te vergroten, je hoeft daar niet meteen en flirt of een lief aan de haak te slaan, lijkt me :)
En uit die vriendenkring staat misschien wel een lief op, wie weet.
²

Precies! :wink:
Fluctuat nec mergitur

Jarne.
New user
New user

Bericht door Jarne. » 19 okt 2015 17:03

Bedankt allemaal voor jullie advies!!!

Gesloten