Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustre

Bericht door Mevrouw Burton » 16 dec 2015 22:41

Ik denk dat'k morgen of overmorgen iets ,waar ik al lang mee zit, ga zeggen tegen iemand. Spannend.

Robbe
Meest gemiste forummer 2017
Geslacht: Man

Bericht door Robbe » 16 dec 2015 22:53

Mevrouw Burton schreef:Ik denk dat'k morgen of overmorgen iets ,waar ik al lang mee zit, ga zeggen tegen iemand. Spannend.
Oeh... spannend :)!
Veel succes :) Laat weten hoe het was.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 17 dec 2015 14:00

Robbe schreef:
Mevrouw Burton schreef:Ik denk dat'k morgen of overmorgen iets ,waar ik al lang mee zit, ga zeggen tegen iemand. Spannend.
K'moet het nog altijd doen :D.
Mijn moed is nog niet volledig bijeengeraapt!
Nuja, morgen is m'n laatste kans, dus dan MOET ik het wel doen (aangezien ik met mezelf nen deal gemaakt heb datk het (face to face) moet zeggen voor dat oudjaar is)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 19 dec 2015 18:25

Mevrouw Burton schreef:
Robbe schreef:
Nuja, morgen is m'n laatste kans, dus dan MOET ik het wel doen (aangezien ik met mezelf nen deal gemaakt heb datk het (face to face) moet zeggen voor dat oudjaar is)
Hopelijk is het gelukt!

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 19 dec 2015 18:37

Peanut schreef:
Mevrouw Burton schreef:
Robbe schreef:
Hopelijk is het gelukt!
Oeps, ik heb niet de moed gehad om het face to face te zeggen.
Dus heb ik het maar op een minder leuke manier gedaan, via een fb-bericht.
Maar nog geen antwoord gehad (al heb ik eigenlijk wel letterlijk gezegd dat ik geen antwoord hoef :D)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 19 dec 2015 21:29

Mevrouw Burton schreef: Oeps, ik heb niet de moed gehad om het face to face te zeggen.
Maar nog geen antwoord gehad (al heb ik eigenlijk wel letterlijk gezegd dat ik geen antwoord hoef :D)
Moderne tijden, zo kan het ook natuurlijk! :P

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 20 dec 2015 02:10

Peanut schreef:
Mevrouw Burton schreef: Oeps, ik heb niet de moed gehad om het face to face te zeggen.
Moderne tijden, zo kan het ook natuurlijk! :P
Gohja, ik vind het wel een beetje lame van mezelf (aangezien ik ze echt elke dag zie)...maar ik ben officieel een mietje!

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 23 dec 2015 07:34

Liefde zou brandstof moeten zijn, maar voor mij is het zuurstof.
Dat haat ik. Ik wil onafhankelijk zijn.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 30 dec 2015 09:48

Tijdens mijn buitenlandse stage in Afrika bleven mijn vriendinnen in België vragen of ik daar al 'iemand' ontmoet had. Ik vond het de meest belachelijke vraag want ik was daar totaal niet mee bezig! Mijn antwoord klonk dus steeds: "ik heb veel leuke mensen ontmoet maar dat zijn gewoon vrienden.. ik ga hier echt niet verliefd worden op iemand ofzo!" En toen, de laatste twee weken.. BAM, daar was ze en ik was volledig verloren.. Iemand wist me te vertellen dat het meisje in kwestie ook op vrouwen valt, dus ik heb nog even geprobeerd een kans te wagen maar het leek me verder re riskant in een land waar homoseksualiteit verboden is :-? Maar goed, misschien dat we elkaar tijdens een reünie in Europa nog eens tegen het lijf lopen en dan zien we wel. Anders ook goed! Ik heb de tijd van mijn leven gehad de voorbije maanden en dat staat volledig los van haar :) de ontmoeting was gewoon een fijne extra tijdens zo'n onvergetelijke ervaring!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Geert13
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Geert13 » 14 jan 2016 19:01

voor wie mag ik hier een lekker potje koken?? :chickenrun:

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 14 jan 2016 19:43

Geert13 schreef:voor wie mag ik hier een lekker potje koken?? :chickenrun:
Ik sta altijd open voor eten! Maar ik heb jammergenoeg geen piemel.

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 14 jan 2016 23:28

Mevrouw Burton schreef:
Geert13 schreef:voor wie mag ik hier een lekker potje koken?? :chickenrun:
Ik sta altijd open voor eten! Maar ik heb jammergenoeg geen piemel.
hoeft ook niet, denk ik dan...

OT: Er gebeurde heel lang niets op liefdesvlak, dan op relatief korte tijd wel redelijk veel en na een paar jaar van 'ok, ik ben niet hetero, maar daarom ben ik nog niet lesbisch' dan toch eindelijk aan mezelf toegegeven dat ik misschien wél lesbisch was. En dan BAM, op buitenlands stage (hoe cliché), dan toch iets met een man.
Maar onder het motto "hé, het is ok om niet te weten wat/wie je wil" banjer ik verder door het leven. Ik zal wel zien wie er op mijn pad komt! Zeker niet gefrustreerd dus, ook niet zoekend, maar wel vrijgezel :banana:

Akiko
New user
New user

Bericht door Akiko » 18 jan 2016 22:49

Drie jaar geleden ongeveer had ik reeds een account op dit forum. Toen had ik nog enkele twijfels over de specifieke aard van mijn seksualiteit, maar was wel verliefd op een klasgenote. (Mogelijk heb ik daarover zelfs in dit topic een berichtje geplaatst!) 3 jaar later ben ik hier terug, met een nieuw account (nieuwe start :p) en helaas... Zit nu aan de universiteit en zij zit in een geheel andere stad. Nooit heb ik haar verteld wat ik voelde, op één stiekem smsje na. (Een kennis was gestorven, en toen stuurde ik die klasgenote het volgende berichtje; 'Een kennis van mij is net omgekomen en nu voel ik heel erg de behoefte om aan alle mensen die ik graag zie te sturen dat ik van ze hou, omdat je nooit weet wanneer het je laatste dag kan zijn.' Uiteraard had ik het berichtje in kwestie alleen naar haar gestuurd. Ze antwoordde met een: 'Ik hou ook van jou hoor.' (Toen wenste ik dat ik het niet gestuurd had, want ik wist dat zij het niet zó bedoeld had uiteraard.) )
Het enige contact dat we nu nog hebben zijn enkele sporadische smsjes. Ik ben zo goed als zeker dat ik over haar heen ben, maar soms denk ik terug en voel me dan vreemd melancholisch en twee enkele keren moest ik zelfs tegen de tranen vechten.
Misschien was het wel anders gelopen indien ik minder laf was geweest, maar daar is het nu te laat voor, en ik wil niet teveel aan de 'what-if' situaties denken. Dat is toch nergens goed voor. :)
Waarom ik dit net allemaal opschreef? Ik heb helemaal geen idee. Maar het voelt wel goed om zo eventjes het hart te kunnen luchten.
μῆνιν ἄειδε θεὰ Πηληϊάδεω Ἀχιλῆος

Love_of_my_life

Bericht door Love_of_my_life » 21 jan 2016 14:44

Samen met de liefde van mijn leven. Iemand waar ik al 8 jaar op wachtte en nu eindelijk deed de kans zich dan toch voor. Intussen zijn we bijna 7 maandjes samen en wonen we samen in ons app. Overgelukkig! :) Mirakels bestaan dus toch..

Mell
New user
New user

Bericht door Mell » 24 jan 2016 16:57

Verliefd... jammer genoeg is ze hetero :supersad:

Enjoint
New user
New user

Bericht door Enjoint » 26 jan 2016 20:38

Verliefd..

Maar daar zal het ook by blyven vrees ik.

Enjoint
New user
New user

Bericht door Enjoint » 26 jan 2016 20:49

Akiko schreef:Drie jaar geleden ongeveer had ik reeds een account op dit forum. Toen had ik nog enkele twijfels over de specifieke aard van mijn seksualiteit, maar was wel verliefd op een klasgenote. (Mogelijk heb ik daarover zelfs in dit topic een berichtje geplaatst!) 3 jaar later ben ik hier terug, met een nieuw account (nieuwe start :p) en helaas... Zit nu aan de universiteit en zij zit in een geheel andere stad. Nooit heb ik haar verteld wat ik voelde, op één stiekem smsje na. (Een kennis was gestorven, en toen stuurde ik die klasgenote het volgende berichtje; 'Een kennis van mij is net omgekomen en nu voel ik heel erg de behoefte om aan alle mensen die ik graag zie te sturen dat ik van ze hou, omdat je nooit weet wanneer het je laatste dag kan zijn.' Uiteraard had ik het berichtje in kwestie alleen naar haar gestuurd. Ze antwoordde met een: 'Ik hou ook van jou hoor.' (Toen wenste ik dat ik het niet gestuurd had, want ik wist dat zij het niet zó bedoeld had uiteraard.) )
Het enige contact dat we nu nog hebben zijn enkele sporadische smsjes. Ik ben zo goed als zeker dat ik over haar heen ben, maar soms denk ik terug en voel me dan vreemd melancholisch en twee enkele keren moest ik zelfs tegen de tranen vechten.
Misschien was het wel anders gelopen indien ik minder laf was geweest, maar daar is het nu te laat voor, en ik wil niet teveel aan de 'what-if' situaties denken. Dat is toch nergens goed voor. :)
Waarom ik dit net allemaal opschreef? Ik heb helemaal geen idee. Maar het voelt wel goed om zo eventjes het hart te kunnen luchten.
Hey Akiko,

Iets niet durven is niet laf zyn. Het draait om zelfvertrouwen, angst,.. Het zyn zoveel verschillende factoren dus breek je zelf niet af.

Alles loopt zoals het moet lopen.. Je mag je niet laten leiden door gedachten. Als het zo loopt is het een teken dat er iets helemaal anders op de loer ligt.

Zijn misschien dingen die je vaak hoort maar het is echt wel waar.. Probeer het te plaatsen en stel jezelf open voor nieuwe contacten.

Voor je het weet ben je verliefd op iemand die verliefd is op jou!

Veel succes er mee ;)

-Matteo-

Bericht door -Matteo- » 29 jan 2016 21:27

Vrijgezel, maar niet zoekend. Moet dringend terug uitgaan en wie weet kom ik een leukerd tegen. Sta er wel voor open:)

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 30 jan 2016 12:03

Drie maand and counting. I wasn't expecting that :love:

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 30 jan 2016 17:17

Ik begin soms toch lichte tekenen van frustratie te vertonen, of eerder gemis...

Gesloten