Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Homba
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustre

Bericht door Homba » 12 nov 2014 14:05

Het begon allemaal in september. We kwamen elkaar tegen op een druilerige avond toen mijn hartslag na een presentatie (de eerste toeschouwers waren er eerder dan het projectiescherm) bijna weer het normale ritme begon aan te nemen. Mijn twee favoriete ingenieurs waren pas aangekomen en ik vond dat ik het wel verdiend had om een pintje met hen te drinken. We waren immers goed bezig.
Helaas kwam dat andere gevreesde onderwerp net dan weer naar boven. Ik begon me mentaal voor te bereiden op prangende vragen en vochtige oksels, maar toen werd ze uit het niets aan mij voorgesteld. Sinds die ene avond brengen we dagelijks ettelijke uren met elkaar door.

Meestal is het liefde. Alles is zoals het zou moeten en het is mooi zo. Ze heeft stijl, mijn stijl. We hebben een paar regels, maar die neem ik er graag bij. Alles is zo simpel. Mijn vrienden kennen haar al langer en dat schept vertrouwen. Mijn promotor vindt dat we professioneel overkomen en geen enkele wiskundige formule zorgt nog voor spanningen.

Maar soms, heel soms zit het allemaal niet mee. Dan ben ik moe, zeg ik iets verkeerd, vraag ik teveel en loopt het fout. Meestal is daar een verklaring voor, maar af en toe is die niet duidelijk genoeg. Toch heeft ze altijd gelijk. Vaak weet iemand anders wel raad en dikwijls is het Google.

Ik heb een haat-liefde verhouding met LaTeX.

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 12 nov 2014 20:47

Homba schreef:Ik heb een haat-liefde verhouding met LaTeX.
Thehe, romantiek-fantastiek :zap:.

OT: goedgoedgoed :groovy:.

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 13 nov 2014 02:23

In afwachting. Verdomd pijnlijk.

Manspersoon
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Manspersoon » 13 nov 2014 23:53

Fucking gefrustreerd.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Arno
New user
New user

Bericht door Arno » 14 nov 2014 16:26

zwaar op zoek, maar vind nooit de juiste :lovesigh:

katastrofe
Experienced user
Experienced user

Bericht door katastrofe » 16 nov 2014 01:03

Ik geloof ondertussen bijna 15 maanden samen met mijn lief en het zou niet beter kunnen gaan :-)
:lovesigh:
Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 17 nov 2014 23:51

Iets in de zin van Too many people at the wrong time...
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 19 nov 2014 12:30

Laatst gewijzigd door mientje op 04 jun 2015 20:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 19 nov 2014 12:52

mientje schreef:Dat was vaak niet erg, maar vaak nam het mijn hele leven in. Het heeft beslissingen beïnvloed, het heeft vriendschappen verpest en waar sta ik? Nergens. Het zou zo mooi zijn moest ik kunnen zeggen dat het het waard was. Het zou zo mooi zijn moest ik vrijgezel kunnen zijn zonder behoeftes. Het zou zo mooi zijn moest mijn kop niet zo vaak gevuld zijn met gedachten over een persoon tot op het enge stalkerige af.
2
Bedankt voor de verwoording ;)
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 19 nov 2014 12:54

mientje schreef:Gefrustreerd. Als ik zo kijk wat ik hier de laatste jaren geschreven heb, al die gevoelens, al die emoties, al die ups en downs, al die gedachten, al die keren dat een sms/foto/blik een dag verpestte of net opfleurde om de klap achteraf harder te maken ... Wat heeft het allemaal opgeleverd? Niets. Zoveel uren, gesprekken en dagen opgeslorpt door het concept liefde en de laatste vier jaar was er niet eens liefdeliefde in mijn leven. Dat was vaak niet erg, maar vaak nam het mijn hele leven in. Het heeft beslissingen beïnvloedt, het heeft vriendschappen verpest en waar sta ik? Nergens. Het zou zo mooi zijn moest ik kunnen zeggen dat het het waard was. Het zou zo mooi zijn moest ik vrijgezel kunnen zijn zonder behoeftes. Het zou zo mooi zijn moest mijn kop niet zo vaak gevuld zijn met gedachten over een persoon tot op het enge stalkerige af. Maar nee, voor die afgelopen vier jaar heb ik niets teruggekregen. Het was het echt gewoon niet waard. Mijn relatie ervoor maakte het liefdesverdriet tenminste waardevol. Maar liefdesverdriet over mensen waar geen relatie aan vooraf ging is zo waardeloos, zo overbodig. Zo frustrerend.
:hugs:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Indie
New user
New user

Bericht door Indie » 19 nov 2014 20:20

(Lichtjes) Gefrustreerd.
Ik haat het voortdurende verlangen naar liefde. Grotendeels van de tijd schenk ik alleen maar aandacht aan het idee en valt de focus op andere zaken weg. Als ik het ooit zou mogen meemaken hoop ik dat het een meerwaarde aan mijn leven mag geven zonder het gevoel te hebben er volledig afhankelijk van te zijn. Maar dit is wat verliefdheid met je doet: Het tast je brein aan waardoor je je grotendeels in een waan bevind. Enkel en alleen de drug (je geliefde) telt. En dat suckt, zeker wanneer de gevoelens niet wederzijds zijn.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 19 nov 2014 22:57

mientje schreef:Gefrustreerd. Als ik zo kijk wat ik hier de laatste jaren geschreven heb, al die gevoelens, al die emoties, al die ups en downs, al die gedachten, al die keren dat een sms/foto/blik een dag verpestte of net opfleurde om de klap achteraf harder te maken ... Wat heeft het allemaal opgeleverd? Niets. Zoveel uren, gesprekken en dagen opgeslorpt door het concept liefde en de laatste vier jaar was er niet eens liefdeliefde in mijn leven. Dat was vaak niet erg, maar vaak nam het mijn hele leven in. Het heeft beslissingen beïnvloed, het heeft vriendschappen verpest en waar sta ik? Nergens. Het zou zo mooi zijn moest ik kunnen zeggen dat het het waard was. Het zou zo mooi zijn moest ik vrijgezel kunnen zijn zonder behoeftes. Het zou zo mooi zijn moest mijn kop niet zo vaak gevuld zijn met gedachten over een persoon tot op het enge stalkerige af. Maar nee, voor die afgelopen vier jaar heb ik niets teruggekregen. Het was het echt gewoon niet waard. Mijn relatie ervoor maakte het liefdesverdriet tenminste waardevol. Maar liefdesverdriet over mensen waar geen relatie aan vooraf ging is zo waardeloos, zo overbodig. Zo frustrerend.
O ja, ook mij neem je de woorden uit het hoofd!

neel
New user
New user

Bericht door neel » 20 nov 2014 19:50

Aan alle gefrustreerde zieltjes, join the club!
:grouphug:
Anything is possible,
if you imagine yourself in another dimension.
Create your own reality.

LED1995
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door LED1995 » 20 nov 2014 22:14

Ik durf nooit verdere stappen te ondernemen :-?
Ben je jonger dan 19 of net 19 geworden? Dan is Min19 iets voor jou!

Amor omnia vincit!

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 22 nov 2014 19:38

LED1995 schreef:Ik durf nooit verdere stappen te ondernemen :-?
neel schreef:Aan alle gefrustreerde zieltjes, join the club!
:grouphug:
Wooow, 2 clubjes ... check!

Maar het komt wel es goed :)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 23 nov 2014 00:08

Het zou fantastisch zijn mocht ik stoppen met verliefd te worden op mensen die onbereikbaar zijn, en beginnen open te staan voor zij die dat wel zijn.

En misschien eens uitgaan, dat kan helpen.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 23 nov 2014 11:29

Peanut schreef:Het zou fantastisch zijn mocht ik stoppen met verliefd te worden op mensen die onbereikbaar zijn, en beginnen open te staan voor zij die dat wel zijn.

En misschien eens uitgaan, dat kan helpen.
Hier sluit ik mij bij aan.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 25 nov 2014 16:45

gefrustreerd: Ik vraag me af waar je naar een lief kan zoeken. Je kan moeilijk met een plakkaat rondlopen waarop staat: "Ik ben homo, please, wil je met mij." Of iets in die aard, je kan je dan verwachten op een stevige klop van een homofoob.
De vraag die ik mij afvraag vind iedereen een lief, of nog belangrijker waar vind iedereen Holebi vrienden.

groeten,

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 27 nov 2014 06:06

Heb in New York heel wat touche van kerels, de ene al leuker dan de andere, maar jeetje hoeveel leuke vrouwen zijn hier wel niet. Nu ik hier bijna vertrek - nog een maand te gaan, heb ik net een fantastisch meisje leren kennen. Niets is gedefinieerd, maar we hebben het duidelijk wel naar onze zin met elkaar. Sinds we elkaar hebben ontmoet 2 weken geleden hebben we elkander al zoveel gezien, ik heb haar vrienden ontmoet, zij de mijne, het ganse afgelopen weekend gechilld op haar appartement met haar toffe roomies. En nu moet ik bijna vertrekken. Maar ik hoop ook snel terug te zijn want ik ga alles in het werk stellen om financiële hulp te krijgen zodat ik nog een tweede master kan doen in New York. Omdat het kan. En als dat lukt, ben ik wel benieuwd naar hoe het zal zijn wetende dat ik er voor nog anderhalf jaar blijf. Stiekem vind ik het wel leuk allemaal.

aishitairu
New user
New user

Bericht door aishitairu » 01 dec 2014 00:55

Ik vind dit wel een fijn topic! Voel mijn frustraties meteen afnemen, wetende dat hier wel meer gefrustreerde vrijgezellen rondhangen ;)
Gedeelde smart is halve smart! Dus hoera!

Mja, een beetje hoera toch.

Gesloten