Datingsites ervaringen

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
BenoitR
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Datingsites ervaringen

Bericht door BenoitR » 13 dec 2014 17:43

Asiangel schreef:Ik heb al jaren lang ervaring gehad met online dating, maar uiteindelijk besef ik pas dit jaar dat online dating helemaal niet mijn ding is. Mannen beoordelen je meteen als een virtuele faker of haken af als je niet meteen antwoord, vaak spraken ze me dan aan enkel voor sex, ze spreken af met me na een lange periode kennismaking maar kwamen dan uiteindelijk toch niet opdagen of het waren vaak 50gers die naar me afkwamen, enz....ik kreeg daaruit enkel maar stress van. En uiteindelijk heb ik toch besloten om dit jaar te stoppen met al de dating sites (inc profielen verwijderd). Ik vind het veel leuker/aangenamer om met mensen op een realistisch sociaal manier contact mee te maken of op plaatsen zoals dit forum hier. Dan op een online dating site waar mensen zich als iemand anders kan vermommen en of rond je oren zeurt. Ik heb mijn tijd nodig om iemand te leren kennen. :yeahimcool:
Helemaal eens!

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 14 dec 2014 23:32

En vaak zie je dan op al die sites dezelfde mannen terugkomen. En ben je er eens tien jaar weg geweest, dan zie je na tien jaar nog steeds dezelfde profielen opdagen dat je denkt: gaan die op hun tachtigste nog altijd zo zijn?
Je ziet ook vaak deftig ogende mannen met een universitaire opleiding van jewelste die dan toch zo slecht in het leven staan en geen sociale vaardigheden - voeling hebben.

duckje
Regular user
Regular user

Bericht door duckje » 08 jan 2015 22:45

Ik heb 31dec ook men profielen verwijderd op die sites.. Dezelfde kerels opnieuw en opnieuw en vooral het feit dat er zo veel koppels tesamen of stiekem op zitten maakte me stilaan half depri (neen ben het niet hoor, heel happy door het deleten ;) dat een normale relatie er echt niet te zoeken valt!
Dus bij deze eens terug op dit forum beland :p

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 15 feb 2015 02:25

Je ziet er mensen uit alle hoeken van de samenleving, maar toch heel heel erg vaak mensen met een laag zelfbeeld. Als ik in mijn omgeving kijk en de mensen die ik bewonder aanschouw, denk ik: die zaten nooit of te nimmer op een datingsite.
Heel heel heel erg misschien zal er ergens wel eens een kleine uitzondering zitten, al denk ik dat je er zeker niet van moet uitgaan.

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 15 feb 2015 11:17

Samotex schreef:Je ziet er mensen uit alle hoeken van de samenleving, maar toch heel heel erg vaak mensen met een laag zelfbeeld. Als ik in mijn omgeving kijk en de mensen die ik bewonder aanschouw, denk ik: die zaten nooit of te nimmer op een datingsite.
Heel heel heel erg misschien zal er ergens wel eens een kleine uitzondering zitten, al denk ik dat je er zeker niet van moet uitgaan.

huh? :what: Het is gewoon klinkklare onzin dat 'datingsites' vol zitten met mensen die een laag zelfbeeld hebben...
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 15 feb 2015 12:22

AmillionFaces23 schreef:
Samotex schreef:Je ziet er mensen uit alle hoeken van de samenleving, maar toch heel heel erg vaak mensen met een laag zelfbeeld. Als ik in mijn omgeving kijk en de mensen die ik bewonder aanschouw, denk ik: die zaten nooit of te nimmer op een datingsite.

huh? :what: Het is gewoon klinkklare onzin dat 'datingsites' vol zitten met mensen die een laag zelfbeeld hebben...
ik kan ergens wel begrijpen wat hij bedoelt hoor. :p

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 15 feb 2015 12:33

Barry schreef:
AmillionFaces23 schreef:

Een datingsite is natuurlijk ook altijd een beetje een tranendal, dat klopt.. :P Ik vind vooral al die oude homo's die toch maar blijven proberen bij jonge mannen onaangenaam (in feite die oude homo's op datingsites tout court). De aantrekkingskracht van een oude man op een datingsite = 0. :D

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 15 feb 2015 12:41

AmillionFaces23 schreef:
Barry schreef:
AmillionFaces23 schreef:

Een datingsite is natuurlijk ook altijd een beetje een tranendal, dat klopt.. :P Ik vind vooral al die oude homo's die toch maar blijven proberen bij jonge mannen onaangenaam (in feite die oude homo's op datingsites tout court). De aantrekkingskracht van een oude man op een datingsite = 0. :D
ze zouden moeten aparte datingsites maken voor oude mannen. :p

al is dat natuurlijk weer redelijk naïef aangezien er dan veel oude ventjes vermomd als jonge gastjes op de jongeren datingsites zouden zitten.

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 15 feb 2015 14:16

Mijn ma heeft iemand leren kennen via een datingsite, wel een erg professionele en ze passen perfect samen.
Dus dat kan zeker goed uitdraaien, maar zoiets weet je nooit helemaal zeker op voorhand :)

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 15 feb 2015 14:33

Barry schreef:
AmillionFaces23 schreef:
Barry schreef:
AmillionFaces23 schreef:

ze zouden moeten aparte datingsites maken voor oude mannen. :p
Maar waar trek je de grens? :P Ik vind 30 bijvoorbeeld al behoorlijk oud! :roll:

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 15 feb 2015 14:51

ik had mijn bericht nog aangepast dat het eigenlijk een naïef idee is. @AmillionFaces23 :)

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 15 feb 2015 15:12

Barry schreef:ik had mijn bericht nog aangepast dat het eigenlijk een naïef idee is. @AmillionFaces23 :)
@Barry: Ik was er maar een beetje mee aan het lachen hoor... :P Oude mensen hebben ook recht op daten!! Trouwens, ooit zijn we zelf oud én beleven we misschien ook plezier aan jonge gastjes stalken op datingsites! :D

Trouwens zo naïef is dat idee nu ook weer niet; 't zou er toch al een deel van de oude mannetjes uithalen!! :P

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 15 feb 2015 15:22

AmillionFaces23 schreef:
Barry schreef:ik had mijn bericht nog aangepast dat het eigenlijk een naïef idee is. @AmillionFaces23 :)
@Barry: Ik was er maar een beetje mee aan het lachen hoor... :P Oude mensen hebben ook recht op daten!! Trouwens, ooit zijn we zelf oud én beleven we misschien ook plezier aan jonge gastjes stalken op datingsites! :D

Trouwens zo naïef is dat idee nu ook weer niet; 't zou er toch al een deel van de oude mannetjes uithalen!! :P
het is een slecht idee omdat er dan meer oude mannen zouden zich die zich als jong knaapje uitgeven! snap je? :)

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 15 feb 2015 15:30

Barry schreef:
AmillionFaces23 schreef:

het is een slecht idee omdat er dan meer oude mannen zouden zich die zich als jong knaapje uitgeven! snap je? :)
Ja hoor! :wink: Alleen denk ik niet dat je véél meer misbruik gaat tegenkomen. Diegenen die het al doen zullen het blijven doen (en daar kan je helaas weinig aan doen behalve zelf constant waakzaam zijn) maar 'k geloof niet dat je aanzienlijk meer fakers zal krijgen op een datingsite met leeftijdsbegrenzing (er zijn nu eenmaal nog steeds meer mensen die zich wel aan 'de regels' willen houden)...

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 feb 2015 09:46

Wat een bullshit allemaal.

Datingsites zijn gewoon een doorsnede van het echte leven. Weliswaar wat in uitvergroting...maar toch. Zoals in het echte leven alle leeftijden bestaan, zo heb je ook op datingsites alle leeftijden.
Net zoals oudere mannen (ongeachte hetero of homo) op jonger 'jagen', (of omgekeerd), vroeger en in het echte leven, zo is dat online ook.

Denken dat enkel 'mensen met een laag zelfbeeld' online zitten, zegt misschien meer over jezelf en en je eigen projecties dan over anderen. Dit staat natuurlijk los van overmatig smartphonegebruik/enkel een online-leven hebben/ op alle sites actief zijn.... natuurlijk..Dat is weer een andere discussie.

Het gaat allemaal puur om hoe je zelf daarmee omgaat. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Wapen jezelf tegen dingen die je niet wilt ...En klaar.
Net zoals je ook in het echt leven er moet staan.
Fluctuat nec mergitur

lottvo
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door lottvo » 17 mar 2015 00:08

iemand die een goeie volledig gratis dating site kent? :)
Iemand wijs vertelde me ooit: "op elk potje past een potje" ;).

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 17 mar 2015 10:07

lottvo schreef:iemand die een goeie volledig gratis dating site kent? :)
Voor volledig gratische ben ik ook benieuwd. Ik gebruik Twoo (meeste actieve site voor vrouwen tot nu toe), relatieplanet (vrij stil en veel te betalen) en g-girls dating (niet zo heel veel beweging maar meer dan relatieplanet). Elk van deze sites hebben wel iets betalend, maar het is niet allemaal even belangrijk. Ik zou Twoo aanraden :)
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

lottvo
Regular user
Regular user

Bericht door lottvo » 17 mar 2015 11:17

Chocopot schreef:
lottvo schreef:iemand die een goeie volledig gratis dating site kent? :)
Voor volledig gratische ben ik ook benieuwd. Ik gebruik Twoo (meeste actieve site voor vrouwen tot nu toe), relatieplanet (vrij stil en veel te betalen) en g-girls dating (niet zo heel veel beweging maar meer dan relatieplanet). Elk van deze sites hebben wel iets betalend, maar het is niet allemaal even belangrijk. Ik zou Twoo aanraden :)
op twoo zit ik al :) mss dat ik die g-girls ee keer probeer. :)
Iemand wijs vertelde me ooit: "op elk potje past een potje" ;).

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 21 mar 2015 12:37

Samotex schreef:Ook al had ik mezelf voorgenomen om het nooit te doen, ik heb me onlangs ingeschreven op twee datingsites. Niet met de bedoeling onmiddellijk te daten, maar zien wat op me afkwam. Ik had mezelf voorgenomen om een strenge selectie te maken en ik kan zeggen: ik heb nog niemand ontmoet met wie ik zou willen afspreken. Ben ik te streng? Mogelijk, maar ik ben nog altijd van het principe dat je tegen een computer praat en that nothing is what it seems.
Ik merk dat velen snel willen afspreken. Gewoon om te zien wat het geeft.
Vele openingsvragen zijn seksgericht, maar daar ga ik niet op in.
Wat zijn jullie ervaringen met dit medium?
ik heb me ook ingeschreven voor datingsites, gewoon om te kijken wat er allemaal beschikbaar is. Het is inderdaad een feit dat er een groot deel uit is op seks. Maar dit geld niet voor iedereen. Er zijn er ook die uit zijn op vriendschap. Maar deze zijn moeilijk te vinden. Hoe je ze moet filteren is moeilijk (tenzij ze een vriendschapsfilter hebben op de datingsite). Hetgeen wat je kan doen is met de zoekmachine in de datingsite zoeken naar mensen in de buurt. En dan het profiel één voor één te lezen en als je het gevoel hebt dat die persoon ook interesse heeft in vriendschap, kan je die persoon contacteren.
Inderdaad dit is moeilijk, niet alleen het aspect om de eerste stap te zetten naar contact te maken. Het andere probleem dat je op dating sites hebt is dat je de neiging hebt om zoeken naar jouw verlangen. Met andere woorden je zoekt eigenlijk op het uiterlijk van de persoon terwijl het innerlijk is wat telt. Ik bijvoorbeeld zoek homo's / Holebi's die interesse hebben in manga. Dit is ook een zware karwij zeker omdat ik ook de slechte gewoonte heb om eerst op het uiterlijk af te gaan. Maar ja als besluit kan je trekken dat een datingsite een datingsite blijft met als doel om te koppelen tussen twee of meer personen.

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 27 mar 2015 15:55

JFK schreef:Wat een bullshit allemaal.

Datingsites zijn gewoon een doorsnede van het echte leven. Weliswaar wat in uitvergroting...maar toch. Zoals in het echte leven alle leeftijden bestaan, zo heb je ook op datingsites alle leeftijden.
Net zoals oudere mannen (ongeachte hetero of homo) op jonger 'jagen', (of omgekeerd), vroeger en in het echte leven, zo is dat online ook.

Denken dat enkel 'mensen met een laag zelfbeeld' online zitten, zegt misschien meer over jezelf en en je eigen projecties dan over anderen. Dit staat natuurlijk los van overmatig smartphonegebruik/enkel een online-leven hebben/ op alle sites actief zijn.... natuurlijk..Dat is weer een andere discussie.

Het gaat allemaal puur om hoe je zelf daarmee omgaat. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Wapen jezelf tegen dingen die je niet wilt ...En klaar.
Net zoals je ook in het echt leven er moet staan.
:adore:

't Is ook niet zo zwartwit als 'men' het vaak voorstelt, eerder fifty shades of grey ( :P ): mensen kunnen zowel openstaan voor 'n relatie als om eens iets te gaan drinken, of vrienden te maken, of seks... Of 'n combinatie van het voorgaande.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Plaats reactie