Datingsites ervaringen

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Samotex
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Datingsites ervaringen

Bericht door Samotex » 02 sep 2014 21:16

Super dat je het kan relativeren. De meesten nemen het ook veel te serieus. Als je door een moeilijke periode gaat in je leven zijn zo'n sites niet aan te raden. Kans is groot dat je in contact komt met labiele mensen die je nog dieper in de put duwen.
Vragen als: zoek je een vaste relatie? vind ik toch zo'n afknapper. Alsof je daar met dat doel zit.

Mockingjay
New user
New user

Bericht door Mockingjay » 02 sep 2014 22:53

Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel mensen daar zitten met de verwachting om hun levenspartner daar te vinden... Ik denk zelfs dat we het ons allemaal onbewust toch een beetje aantrekken als niemand ons hot vind. Hoe dom het ook klinkt, of toch in het begin als sommigen daar vol verwachtingen aan beginnen.

Verder kan je als je dan toch iemand wilt leren kennen online volgens mij naar forums als dit gaan. Waar je het oppervlakkige niet hebt en iemand sneller zult willen om het verstand en de dingen die je echt gemeen hebt. Een gesprek zal hier dook sneller boeiend zijn omdat je begint te praten met iemand waarvan je al meer weet dan dat hij/zij je wel knap vinden... Of zo ervaar ik het toch. De kans is klein dat je hier de ware tegenkomt natuurlijk maar is die kans op een datingsite groter?
Lalala!

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 05 sep 2014 11:21

Mockingjay schreef:De kans is klein dat je hier de ware tegenkomt natuurlijk
Maar die is er wel ;)

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 25 sep 2014 00:30

Zonet iets geks meegemaakt op een datingsite, best wel knappe, volwassen man. Duurde niet lang voor hij bekende dat hij een vrouw en kinderen heeft. Geïnteresseerd als ik was, vroeg ik wat dat met hem deed zo'n dubbelleven en hij zei: oh maar mijn vrouw weet alles. Ze vindt het zelfs geweldig. Zou je eens kunnen langskomen? Dan kunnen we heerlijk vrijen, mijn vrouw wil er wel bij zijn. Ze zal je niet aanraken, maar ons wel instructies geven vanop een stoel naast het bed. Ik zet haar nu even voor de computer zodat jullie al eens kennis kunnen maken.
Ik ben er eerlijk gezegd nog altijd van aan het bekomen.

bdinho21

Bericht door bdinho21 » 26 sep 2014 22:46

Samotex schreef:Zonet iets geks meegemaakt op een datingsite, best wel knappe, volwassen man. Duurde niet lang voor hij bekende dat hij een vrouw en kinderen heeft. Geïnteresseerd als ik was, vroeg ik wat dat met hem deed zo'n dubbelleven en hij zei: oh maar mijn vrouw weet alles. Ze vindt het zelfs geweldig. Zou je eens kunnen langskomen? Dan kunnen we heerlijk vrijen, mijn vrouw wil er wel bij zijn. Ze zal je niet aanraken, maar ons wel instructies geven vanop een stoel naast het bed. Ik zet haar nu even voor de computer zodat jullie al eens kennis kunnen maken.
Ik ben er eerlijk gezegd nog altijd van aan het bekomen.
je gelooft dat toch niet?

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 27 sep 2014 12:54

als dat een marginale is, waarom niet? Heb al genoeg dingen gezien waarvan je denkt: hoe is het mogelijk?
Ik ga het niet zelf ontdekken hoor.

bdinho21

Bericht door bdinho21 » 27 sep 2014 13:36

ik bedoel dat zijn vrouw dat goed vindt. ;)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 sep 2014 09:23

Samotex komt blijkbaar alleen maar zo'n gekke dingen tegen. :wink:
Fluctuat nec mergitur

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 29 sep 2014 12:27

Ik denk dat je op zo'n sites ook niet moet verwachten om "de norm" te ontmoeten.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 sep 2014 08:47

Maar jij komt toch nog precies nog meer de 'speciale gevallen' tegen dan gemiddeld. :wink:
Fluctuat nec mergitur

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 02 okt 2014 14:19

Ik snap eigenlijk niet wat daar zo fout aan is? Ok het is misschien geen gemiddeld verlangen, maar hij was eerlijk en open tegen jou, en tegenover zijn vrouw. Dus.. welke morele regel is hier overschreden? Wie zijn wij om te oordelen over de seksuele fantasieën/verlangens van anderen, zolang ze daar niemand kwaad mee doen?
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 05 okt 2014 22:03

Ben er niet op ingegaan, het is mijn ding niet. Gelukkig respecteerde hij dat, mocht er dan nog gepush zijn, ja dat was iets anders.

flo
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door flo » 14 okt 2014 21:50

Ey, ik als vrouw heb miss iets andere ervaringen, maar eigenlijk toch ook heel gelijk lopende met sommige van jullie, veel trio verzoekjes en weinig vrouw die op een normale met u prate, toen ik meer dan een jaar op twoo zat waren er exact 2 damens die mijn zonder seksuele intentie aanspraken. 1 van hen is daarna een jaar lang mij lief geweest na een paar afspraakjes ;)
Dus ik heb er zowel zeer goede al slechte ervaringen mee ;)
if you're gonna say it, say it right

YoungBoy
New user
New user

Bericht door YoungBoy » 16 okt 2014 17:32

Ik vind het gewoon jammer dat internet daten vaak de enige manier is om in contact te komen met holebi's, op deze sites vindt je namelijk veel jongens die enkel opzoek zijn naar seks en een pleziertje. Wachten op een nieuw middel om contacten te leggen... Ik spreek wel vanuit mijn eigen standpunt (een 17 jarige).

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 16 okt 2014 18:39

YoungBoy schreef:Ik vind het gewoon jammer dat internet daten vaak de enige manier is om in contact te komen met holebi's, op deze sites vindt je namelijk veel jongens die enkel opzoek zijn naar seks en een pleziertje. Wachten op een nieuw middel om contacten te leggen... Ik spreek wel vanuit mijn eigen standpunt (een 17 jarige).
Holebiverenigingen zoals Verkeerd Geparkeerd, &Of, Punt Andere Lijn, etc. doen het goed in termen van aantal leden en bezoekers. Een ideale manier om in contact te komen met andere holebi's zonder dat er seks aan verbonden is.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 17 okt 2014 11:10

BiNDing schreef:
YoungBoy schreef:Ik vind het gewoon jammer dat internet daten vaak de enige manier is om in contact te komen met holebi's, op deze sites vindt je namelijk veel jongens die enkel opzoek zijn naar seks en een pleziertje. Wachten op een nieuw middel om contacten te leggen... Ik spreek wel vanuit mijn eigen standpunt (een 17 jarige).
Holebiverenigingen zoals Verkeerd Geparkeerd, &Of, Punt Andere Lijn, etc. doen het goed in termen van aantal leden en bezoekers. Een ideale manier om in contact te komen met andere holebi's zonder dat er seks aan verbonden is.
Inderdaad!
Of dit forum hier! :rock:
Fluctuat nec mergitur

Heligoland
Regular user
Regular user

Bericht door Heligoland » 19 okt 2014 19:16

Zeggen dat er enkel freaks of seksverslaafden op datingssites zitten, klopt niet. Ik heb twee keer een mooie relatie overgehouden aan romeo. En die tweede duurt nu toch al langer dan twee jaar en mag gerust nog blijven duren. Ok je moet selectief zijn en veel verzoeken negeren maar het kan.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 19 okt 2014 21:57

Verwacht er geen mirakels van, en verschiet er niet van als ze om foto's van uw fijne vleeswaren vragen. Verontwaardiging en het een vleeskeuring noemen snap ik niet, ge upload foto's en andere shit, wat verwacht ge?
Mijn laatste ex leren kennen via GR, na 3 losse seksdates der uiteindelijk een relatie mee begonnen.

Uiteindelijk is voor mij het belangrijkste dat ik heb geleerd door het gebruiken van zo'n sites, dat ik populair ben bij Turkse venten van +30. Genoeg worsten, foto's van snorren, behaarde reten en patserige venten voor hun oude mercedes e-klasses ontvangen om dat te staven.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 13 dec 2014 14:36

Er zullen uitzonderingen op uitzonderingen zijn, maar voor het overgrote deel is zo'n datingsite een kweekvijver voor labiliteit en zit het vol labiele mensen, ook al zijn ze dokter, zijn ze rijk, zien ze er op het eerste zicht goed en verzorgd uit,....

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 13 dec 2014 15:09

het is vooral een kweekvijver voor mislukkingen en awkward situaties. zeg dat ik het gezegd heb.

Plaats reactie