Datingsites ervaringen

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Samotex
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Datingsites ervaringen

Bericht door Samotex » 28 sep 2013 21:37

Ook al had ik mezelf voorgenomen om het nooit te doen, ik heb me onlangs ingeschreven op twee datingsites. Niet met de bedoeling onmiddellijk te daten, maar zien wat op me afkwam. Ik had mezelf voorgenomen om een strenge selectie te maken en ik kan zeggen: ik heb nog niemand ontmoet met wie ik zou willen afspreken. Ben ik te streng? Mogelijk, maar ik ben nog altijd van het principe dat je tegen een computer praat en that nothing is what it seems.
Ik merk dat velen snel willen afspreken. Gewoon om te zien wat het geeft.
Vele openingsvragen zijn seksgericht, maar daar ga ik niet op in.
Wat zijn jullie ervaringen met dit medium?

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 29 sep 2013 10:18

Samotex,

Ik heb mijn vriend leren kennen via gayromeo dus voor ons was dat een goeie ervaring.
Maar daarvoor heb ik er ook veel genegeerd of teleurgesteld afgehaakt.
Er zitten er idd veel op die enkel willen afspreken om te sexen en daarmee gedaan.
Maar als je doorbijt en goed zoekt vind je anderen ook hoor, mensen die gewoon willen babbelen of vrienden zijn en wie weet .....

Samotex
Senior user
Senior user

Re: Datingsites ervaringen

Bericht door Samotex » 29 sep 2013 13:10

Bedankt, denk dat je inderdaad streng moet selecteren en op voorhand toch wel een beetje eisen stelt.
Wat ik zelf zo'n afknapper vind ( en wat heel vaak voorkomt), is: ik wissel met iemand enkele berichtjes en ga nadien eens sporten, de volgende dag werken, avondje uit,...en twee dagen later log ik weer in. Dan krijg ik van diezelfde persoon een ellenlange monoloog met berichten genre: "en toen werd het stil". "heb ik iets verkeerd gezegd?" "pffff weer zo'n virtuele faker" "wat scheelt er? waarom antwoord je niet?"
Terwijl ik iets heb van: WTF, ik heb mijn leven vooral buiten het internet om, maar voor die mannen is het internet hun leven.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 29 sep 2013 22:52

Samotex schreef:voor die mannen is het internet hun leven
En zij zijn dus te mijden als de pest.

Kritisch vermogen en lage verwachtingen kunnen nooit kwaad.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 30 sep 2013 00:00

vreselijk. Ook de vraag of je interesse hebt in een relatie na twee berichten wisselen. Sommige mensen zouden met iedereen een relatie kunnen beginnen als ze maar niet alleen zijn.

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 30 sep 2013 00:52

Ik ben afgestapt van GR, want het merendeel is inderdaad enkel geïnteresseerd in wat je in je broek hebt zitten. Bovendien voelde het te hard aan als "browsing the man catalogue". Maar inderdaad, als je geluk hebt...
You only need one man to love you. But him to love you free like a wildfire, crazy like the moon, always like tomorrow, sudden like an inhale and overcoming like the tides. Only one man and all of this.
― C. JoyBell C.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 sep 2013 10:04

Stilicho schreef:
Kritisch vermogen en lage verwachtingen kunnen nooit kwaad.
²

En veel hangt ook af van wat je zelf op je profiel zet. Je oogst wat je zaait.
Fluctuat nec mergitur

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 30 sep 2013 11:28

als je kunt kiezen tussen sex, vrienden en relatie, kies dan "vrienden" als je de meest normale contacten wil. Sex, okay, dat is duidelijk en relatie: ja, dan krijg je van die hopeloze mensen die denken dat ze online hun samenlevingscontract kunnen regelen.

Dingen als SM, dirty sex,....gewoon negeren. Zelfde als grootte van de penis.

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 01 okt 2013 10:02

Ik heb al jaren lang ervaring gehad met online dating, maar uiteindelijk besef ik pas dit jaar dat online dating helemaal niet mijn ding is. Mannen beoordelen je meteen als een virtuele faker of haken af als je niet meteen antwoord, vaak spraken ze me dan aan enkel voor sex, ze spreken af met me na een lange periode kennismaking maar kwamen dan uiteindelijk toch niet opdagen of het waren vaak 50gers die naar me afkwamen, enz....ik kreeg daaruit enkel maar stress van. En uiteindelijk heb ik toch besloten om dit jaar te stoppen met al de dating sites (inc profielen verwijderd). Ik vind het veel leuker/aangenamer om met mensen op een realistisch sociaal manier contact mee te maken of op plaatsen zoals dit forum hier. Dan op een online dating site waar mensen zich als iemand anders kan vermommen en of rond je oren zeurt. Ik heb mijn tijd nodig om iemand te leren kennen. :yeahimcool:

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 01 okt 2013 10:47

denk niet dat de meeste profielen fake zijn, maar je vraagt je wel af hoe hopeloos de mensen langs de andere kant wel niet zijn. Ze verwachten dat je na enkele berichten meteen je leven op hun richt, geven onmiddellijk hun nummer door en lijken van jou te verwachten dat je dat ook doet ( wat een afknapper). Je ziet er zelden echt mannen met uitstraling op. Mensen lijken ook virtueel te worden...heeft niets met fake profielen te maken. Misschien wel goed onderwerp voor ander topic.

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 01 okt 2013 12:04

Tis gewoon niet aangenaam om met die mannen in contact te hebben vanuit een datingsite... vind ik persoonlijk, ze verwachten precies perfectie van u of in dit geval van mij. En het is inderdaad een enorm afknapper. Om de duur lijken ze wel op een hond die je elk minuut moet gaan verzorgen, bah!

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 01 okt 2013 12:11

Ik laat soms opzettelijk twee uurtjes tussen twee berichten, zelfs al zitten we in best een leuke chatflowmodus. Gewoon om te zien of er opdringerigheid volgt. In de meeste gevallen dus wel.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 01 okt 2013 17:58

Samotex schreef:Ik laat soms opzettelijk twee uurtjes tussen twee berichten, zelfs al zitten we in best een leuke chatflowmodus. Gewoon om te zien of er opdringerigheid volgt. In de meeste gevallen dus wel.
dat kan toch ook nieuwsgierigheid zijn, of frustratie omdat de gespreksflow onderbroken is en ze dat jammer vinden??

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 01 okt 2013 18:22

lenny schreef:
Samotex schreef:Ik laat soms opzettelijk twee uurtjes tussen twee berichten, zelfs al zitten we in best een leuke chatflowmodus. Gewoon om te zien of er opdringerigheid volgt. In de meeste gevallen dus wel.
dat kan toch ook nieuwsgierigheid zijn, of frustratie omdat de gespreksflow onderbroken is en ze dat jammer vinden??
hangt ook af van hoe het berichtje klinkt. Wanneer je zegt: hopelijk tot gauw, ik vond het leuk chatten.....komt dat beter over dan.....Tong verloren? of: toen werd het stil?

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 01 okt 2013 20:23

Je bent ergens wel heel wantrouwig :) with reason no doubt, maar toch. Ik zou precies ook iets zeggen als iemand ineens twee uur zwijgt..
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 02 okt 2013 00:02

Samotex schreef:
lenny schreef:
hangt ook af van hoe het berichtje klinkt. Wanneer je zegt: hopelijk tot gauw, ik vond het leuk chatten.....komt dat beter over dan.....Tong verloren? of: toen werd het stil?
Ergens ben ik hier wel mee akkoord. Het draait allemaal op het manier hoe je dat zegt.
Ik zou persoonlijk toch iemand aantrekkelijk vinden die dat "hopelijk tot gauw, ik vond het een leuke gesprek" zegt dan iemand die boertig overkomt.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 02 okt 2013 00:36

of nog zo'n clichévraag: wat zoek je?

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 02 okt 2013 01:13

Samotex schreef:of nog zo'n clichévraag: wat zoek je?
Of ander clichévragen dat vaak voorkomen bij homo's: Stats? asl? top of bttm? Webcam? foto? hoe ziede eruit?

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 02 okt 2013 01:21

Direct willen afspreken, vind ik ook een afknapper. Ze gaan dan wel uit van: we zullen irl wel zien of het klikt, maar ik chat liever even vooraleer ik aanvoel of ik wel wil afspreken.

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 02 okt 2013 01:41

Samotex schreef:Direct willen afspreken, vind ik ook een afknapper. Ze gaan dan wel uit van: we zullen irl wel zien of het klikt, maar ik chat liever even vooraleer ik aanvoel of ik wel wil afspreken.
Ik ga gewoon op mijn gevoel af. Ik neem altijd eerst de tijd om iemand te leren kennen vooraleer ik met hem/haar afspreek. En als men na een eerste gesprek al willen afspreken.
Dan zou ik gewoon in paniek schieten :crazy: haha.

De redenering van: "we zien wel of het klikt of niet" vind ik maar niks. Het lijkt alsof dat er geen moeite (meer) in gestopt is. En vaak sta je daar dan ook met het resultaat van iemand die sprakeloos is :awkward: . Dat is toch iets anders dan spontaan sociaal contact. :sleep:

Plaats reactie