Het vrijgezel(lige)-topic

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Het vrijgezel(lige)-topic

Bericht door Mevrouw Burton » 17 mei 2015 23:47

Doll schreef:Ik ben sinds een goede maand terug vrijgezel en ik moet zeggen overdag gaat het goed ik ben op mijn werk maar 's avonds valt het stil en tja ... :emo:

het probleem is, ik ben niet van de sociaalste en alleen naar een cafe gaan of laat staan op iemand afstappen is zeer moeilijk voor mij.

ik hoop dat er hier iemand is die ongeveer hetzelfde heeft zodat ik mij niet alleen voel met mijn 'probleem' :oops:
Je bent zeker niet alleen hoor :)
Ik ben nu ongeveer 9,5 maand single en begin eindelijk terug open te staan voor een nieuwe relatie. Maar ondanks ik echt wel sociaal aangelegd ben, heb ik toch moeite om op mensen af te stappen (lees: ik stap nooit zelf op mensen af), aangezien ik echt meester ben in het creëren van de meest awkward-situaties en het gevoel heb het al vanaf het eerste woord te verknallen :D.
(geloof me, mijn flirtskills zijn echt ondermaats. Laatst noemde ik iemand nog een sanseveria omdat ze een hele avond niets dronk. Oeps.)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 18 mei 2015 17:30

Ik heb nooit het lef om op iemand af te stappen. :-?

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 18 mei 2015 18:21

Peanut schreef:Ik heb nooit het lef om op iemand af te stappen. :-?
Misschien moeten we allemaal een cursus volgen :D

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 18 mei 2015 19:02

Of zoals deze gif mooi samenvat:
Afbeelding

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 18 mei 2015 19:18

Amai, das ook op mijn lijf geschreven.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 18 mei 2015 19:28

Mevrouw Burton schreef:
Ik wil iemand om te knuffelen maar het probleem is dat ik al 36 ben en een handicap van 66% heb.

Ook is het vertrouwen in mensen geschaad door truttebellen.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 19 mei 2015 20:14

Kuikentje schreef:
Mevrouw Burton schreef:
Ik wil iemand om te knuffelen maar het probleem is dat ik al 36 ben en een handicap van 66% heb.

Nooit de moed opgeven! :hugs:

Die cursus lijkt mij trouwens een uitstekend idee. :P

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 20 mei 2015 00:55

Peanut schreef:
Kuikentje schreef:
Mevrouw Burton schreef:

Nooit de moed opgeven! :hugs:

Die cursus lijkt mij trouwens een uitstekend idee. :P
Hier al een mini-cursus:
http://www.demorgen.be/binnenland/flirt ... 12/277PUv/

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 24 mei 2015 14:31

Al twee jaar lang single :-? Langs de ene kant ben ik blij met mijn vrijheid. Ik vind namelijk dat men op mijn leeftijd voor keuzes komt te staan die men moet kunnen maken zonder daarbij beïnvloed te worden door een ander. Langs de andere kant is er het verlangen om liefde te delen en iets op te bouwen met iemand. Ach... ik ga er van uit dat ik de juiste persoon wel zal tegenkomen wanneer de tijd rijp is :smile:
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Bonnie
New user
New user

Bericht door Bonnie » 24 mei 2015 23:21

JustMe_ schreef: Ach... ik ga er van uit dat ik de juiste persoon wel zal tegenkomen wanneer de tijd rijp is :smile:
Helemaal herkenbaar! Net zoals dat stukje over vrijheid en liefde delen.. Maar hé, "onzen tijd" komt nog wel zeker?

Roslin87
Regular user
Regular user

Bericht door Roslin87 » 29 jun 2015 13:54

Doll schreef:
LadyS schreef:
Doll schreef:Ik ben sinds een goede maand terug vrijgezel en ik moet zeggen overdag gaat het goed ik ben op mijn werk maar 's avonds valt het stil en tja ... :emo:

het probleem is, ik ben niet van de sociaalste en alleen naar een cafe gaan of laat staan op iemand afstappen is zeer moeilijk voor mij.

ik hoop dat er hier iemand is die ongeveer hetzelfde heeft zodat ik mij niet alleen voel met mijn 'probleem' :oops:
Kom naar een forummeeting!
Ik ga daar ook alleen naar toe, de meesten eigenlijk, want da's de bedoeling van de meeting, hé, dat je nieuwe mensen leert kennen :greenthing:

het probleem is, ik ben zo verlegen :cry:
Gewoon doen. :-) Iedere keer ik zie dat er een forummeeting gepland staat, is die net voorbij. Dus grijp er iedere keer net naast.

Echt doen als je kan. De grootste drempel is de groep zoeken en aanspreken op de plaats van afspraak. Daarna loopt het wel los. :-) No worries! Yes, you can! Doe een Barackske! :-D

Eigenlijk ben ik liever single dan dat ik met iemand samen ben om niet alleen te zijn. Mezelf kennende word ik daar alleen maar ongelukkiger van.

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 02 jul 2015 19:57

Nog een vrijgezel erbij :woot: :wuif:

blackvelvet1990
New user
New user

Bericht door blackvelvet1990 » 18 jul 2015 22:25

Daluicis schreef:"Het is zo koud 's nachts in mijn tweepersoonsbed..."
"Niemand houdt van mij!"
"All by myself! I don't wanna be all by myself... anymore" Afbeelding
"Die is way out of my league!"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

Herkent u uzelf in de bovenstaande (enigszins) overdreven opmerkingen? Dan bent u hier op de juiste plaats.
Een topic voor vrijgezellen, maar niet enkel door vrijgezellen.

Q: "Wat is de bedoeling van dit topic? Een ontmoetingsplaats waar ik mezelf kan promoten en een mogelijke date vinden?"
A: "Maar nee! Totaal niet jong! Dat is tegen de forumregels. Afbeelding

Q: "Maar wat is de bedoeling dan wel? Uw gal uitspuwen?"
A: "Nee, natuurlijk niet. Dat kun je op andere plaatsen."
Wat de bedoeling van dit topic echter wel is, is ervaringen/meningen/adviezen/anekdotes/... met elkaar uit te wisselen omtrent het single zijn. Dit kan over elk aspect rond het vrijgezellenleven zijn, zoals dating, gelukkig zijn, omgaan met frustratie, enz. Eender wat in je bovenkomt.

Om alvast een startschot te geven, geef ik al enkele stellingen mee waar over gediscussieerd kan worden.

1) Hoe actief moet iemand op zoek naar liefde? Moet volgens jou iemand die liefde zoekt een heuse zoektocht starten of ben je eerder één van diegenen dat gelooft dat je best zo veel mogelijk je normaal leven leidt en dat liefde dan opeens onverwacht uit één of andere hoek komt?

2) Is blind daten volgens jou een goede methode om iemand geschikt te vinden of loopt een blind date volgens jou eerder zoals dit af? Komt liefde misshien toch eerder uit de hoek van mensen dat je al redelijk goed kent? Indien je wel kan vinden in het idee van blind date, wat zou jij aanraden te doen bij een 'awkward silence/moment"?

3) Je hebt liefdesverdriet. Die ene kerel/meid ziet jouw niet staan, toch moet je verder. Je begint met iemand anders (een derde persoon) te zien, maar toch denk je nog steeds aan hem/haar. Is dat fair ten opzichte van die derde persoon te gebruiken als een rebound girl/guy? Of vertel je je situatie in het begin en zie je dan wat er gebeurt?

4) Opnieuw liefdesverdriet. Hoe ga je hier mee om? Kan een potje janken in je eentje enorm deugd doen? Of ga je beter uit, ook al heb je er geen zin in?

5) Heb je ervaring met holebi dating sites? Zo wel, wat waren je ervaringen hiermee? Indien niet, heb je hierover al nagedacht en waarom heb je dan besloten geen account aan te maken?

6) Als vrijgezel heb je vroeg of later wel eens te maken met frustratie/moeilijke momenten. Hoe ga je hier mee om?

7) Stel je ziet iemand dat je mogelijk interesseert. Hoe pak je dit aan? Loop je direct op je doel af en confronteer je hem/haar? Probeer je via via of andere methoden (facebook) meer informatie te winnen zodat je bv. zeker weet dat hij/zij holebi is?

Zo, dat zijn alvast een paar stellingen. Natuurlijk kan je zelf stellingen aanhalen of anekdotes vertellen. (graag zelfs) Daarnaast moet je natuurlijk niet op elke stelling reageren, enkel op diegene je wilt natuurlijk. Er zijn geen verplichtingen! :) En natuurlijk kunnen diegenen in een relatie hier ook reageren.
Frustratie...

Ik ben nu 2 jaar vrijgezel. 'k ben kernlid van een holebivereniging, ook al 's meegeweest op een holebiweekend dus ik ken ondertussen al redelijk wat holebi 's maar nog altijd single.
Meisjes die mij totaal niet interesseren worden verliefd op mij en ikzelf durf nooit de eerste stap te zetten als ik gevoelens heb voor iemand...

Ik heb al in berichten gelezen dat hier veel lotgenoten zijn en toch heb ik soms het gevoel dat ik de enige ben.

Admiraal Darmkanaal
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Admiraal Darmkanaal » 19 jul 2015 16:52

ikzelf ben vrijgezel. Meer zelfs, ik heb nog nooit een relatie gehad (ik ben dan ook nog maar eind 15 jaar)
Ik moet toegeven, af en toe vind ik dat toch wat spijtig. Op mijn leeftijd hebben de meeste mensen, hetero's dan toch, al wel 1 of meerdere relaties achter de rug. Maar tegelijkertijd denk ik niet dat echt actief op zoek gaan naar liefde de oplossing is. Ik ben meer iemand die graag toevallig iemand zou willen ontmoeten. Probleem is dat ik echt bijna geen andere holebi's ken, en als er toch zijn is het grootste deel ervan nog niet uit de kast op hun 15/16 jaar. Ik hoop dat dat volgende jaren toch wel betert :D

Groetjes Lander

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 19 jul 2015 18:54

Admiraal Darmkanaal schreef:ikzelf ben vrijgezel. Meer zelfs, ik heb nog nooit een relatie gehad (ik ben dan ook nog maar eind 15 jaar)
Ik moet toegeven, af en toe vind ik dat toch wat spijtig. Op mijn leeftijd hebben de meeste mensen, hetero's dan toch, al wel 1 of meerdere relaties achter de rug.
ik ben al eind de 27 jaar en ik heb nog steeds niemand. Nog steeds eenzaam en alleen en om het erger te maken nog steeds maagd :supersad: .

Er bestaat een spreekwoord dat zegt 'wie zoekt die vind'.
Een lief gaat niet zomaar op jouw deur komen kloppen. Bij hetero's loopt dit vanzelf, daar ligt het veel simpeler omdat er nog altijd standaard wordt aangenomen dat iemand hetero is en de groep is ook veel groter. Om de ware te vinden in een minderheidsgroep is zeer moeilijk daarentegen. Ik stel zelf al specifieke eisen dat het mij nog moeilijker maakt.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 23 jul 2015 09:30

Admiraal Darmkanaal schreef:ikzelf ben vrijgezel. Meer zelfs, ik heb nog nooit een relatie gehad (ik ben dan ook nog maar eind 15 jaar)
Ik moet toegeven, af en toe vind ik dat toch wat spijtig. Op mijn leeftijd hebben de meeste mensen, hetero's dan toch, al wel 1 of meerdere relaties achter de rug. Maar tegelijkertijd denk ik niet dat echt actief op zoek gaan naar liefde de oplossing is. Ik ben meer iemand die graag toevallig iemand zou willen ontmoeten. Probleem is dat ik echt bijna geen andere holebi's ken, en als er toch zijn is het grootste deel ervan nog niet uit de kast op hun 15/16 jaar. Ik hoop dat dat volgende jaren toch wel betert :D

Groetjes Lander
Dat je wat 'achterstand' hebt tov heterojongens is normaal hoor. :wink:
Vaak zijn wij homo's gewoon wat trager. :ibi: Zoals je zegt, veel jongens van jouw leeftijd zijn nog niet uit de kast of weten het zelf nog niet eens.
Dat zal wel beteren eens je ouder bent. 8)

En naar een relatie/liefde moet je niet zoeken, nee. Zoiets overkomt je.
Fluctuat nec mergitur

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 10 aug 2015 17:36

Terug single and ready to...
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
*EDIT* Dit is een pringle, voor de leken onder ons :lol: Verder heeft het ook geen betekenis, maar pringle rijmt met single, dus ja
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 17 aug 2015 19:59

geeuw, vrijgezel, en ik houd ook niet van katten, ik wordt zo iets al crazzy cat woman of zo, maar dan zonder katten. Iemand een gerbil die ik mag adopteren?
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Pillo
Regular user
Regular user

Bericht door Pillo » 17 aug 2015 21:34

Pancake schreef:Terug single and ready to...
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
*EDIT* Dit is een pringle, voor de leken onder ons :lol: Verder heeft het ook geen betekenis, maar pringle rijmt met single, dus ja
Ik dacht al... ready to chip :laugh:

OT: Jep.. nog steeds single as that pringle :laugh:

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 22 aug 2015 18:39

Pillo schreef:
Pancake schreef:Terug single and ready to...
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
Ik dacht al... ready to chip :laugh:

OT: Jep.. nog steeds single as that pringle :laugh:
:lol:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Gesloten