Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Peterpan
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Bericht door Peterpan » 14 jul 2013 20:17

uiterlijk:

-Mijn droomjongen is lang (zo'n 1.85m) net zoals ik.
-Hij is slank, maar een beetje gespierd.
-Mooie kaaklijn.
- puppyogen (kleur maakt niet echt uit)
-Niet de volledige 'Belgische look'. Er mag iets inzitten ;) ,zodat hij altijd bruin is.
- kleine, rechte neus
-mooie witte tanden
-lange nek
-kort donker haar. Eventueel (grote) krullen.
- skinnyjeans met losse t-shirt. (Een beetje nerdy mag ook!!)
-eventueel bril
-mag subtiel een beetje cover-up dragen. (Doe ik ook, zodus ja... :lol: )
-dikke donkere wenkbrauwen
-lange donkere wimpers
-verzorgde handen en nagels
-ruikt lekker
-zo'n lijntje haar onder zijn navel naar zijn 'jeweetwel' om het af te maken.

innerlijk:
-weet niet dat hij onwijs knap is. :wink:
-eerlijk
-stil type (behoud mysterieusiteit)
-Een passie voor iets... vb tekenen, schrijven, muziek
-onafhankelijk
-heeft een zeer ondeugende kant op een niet awkward manier. (Dit snapt vast niemand.) :lol:
-geduldig
-beschermend
-avontuurlijk
-houdt van lezen
-slim

Deze waslijst gaat er wat over he? :lol:
''To die would be an awfully big adventure.''

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 21 jul 2013 01:06

Al die "perfecte" mannen/vrouwen dat hier worden voorgesteld... Amai! :) Ik vraag me wel af of alle mannen die hier (zuiderse) gespierde mannen willen, zelf ook elke dag in de fitness zitten dan. :p

Mijn "minimum vereisten" (om het zo te stellen) zijn lengte en mannelijkheid. Een man die net dat ietsje groter is dan mij, da's supersexy! En totaal no offense voor de ietwat vrouwelijkere vrienden onder ons, maar mannelijkheid doet het hem wel bij mij. :) Dan voel ik me meer op m'n gemak, dat gevoel van bescherming.

Verder zijn bijvoorbeeld een heerlijk stoppelbaardje, mooie ogen, en prachtige kuiten (drool) altijd welkom! :D Ik veronderstel dat iedereen wel iemand wil met een gevoel voor humor en een beetje brains. Verder is een kerel met mooie bril (past bij die mooie ogen!) die niet weet dat hij onwijs knap is ook geweldig sexy. :D
You only need one man to love you. But him to love you free like a wildfire, crazy like the moon, always like tomorrow, sudden like an inhale and overcoming like the tides. Only one man and all of this.
― C. JoyBell C.

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 21 jul 2013 17:37

Findu schreef:Al die "perfecte" mannen/vrouwen dat hier worden voorgesteld... Amai! :) Ik vraag me wel af of alle mannen die hier (zuiderse) gespierde mannen willen, zelf ook elke dag in de fitness zitten dan. :p
:roflmao: en er zijn sowieso niet genoeg van die jongens om alle mensen hier tevreden te stellen.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 21 jul 2013 21:13

Findu schreef:Al die "perfecte" mannen/vrouwen dat hier worden voorgesteld... Amai! :) Ik vraag me wel af of alle mannen die hier (zuiderse) gespierde mannen willen, zelf ook elke dag in de fitness zitten dan. :p
Als je de 'perfecte' omschrijft, dan hoeft dat toch ook niet iemand te zijn die je kan krijgen? :)

OT: goh ik vind dat moeilijk. Op zich hou ik wel van ietsje vrouwelijker, maar dan omdat ze niet proberen mannelijk te zijn. Van die mannen die overvrouwelijk doen, dat vind ik aanstellerig en irritant (which is the best way to turn me off). Twinks over bears wel, by far. Niet kalend, liefst geen buikje (of toch niet teveel), beetje ijdelheid is nice :) gespierd is ok, als het een beetje is, maar moet zeker niet. Teveel is echt een turn off. En ik hou meer van lichte types (zoals de gemiddelde West-Europeaan).
Persoonlijkheidsgewijs blijf ik bij iemand die mij aankan en controle kan afnemen. Zo'n beetje een spel ervan maakt, en dat spelletje ook kan winnen :mrgreen: daarnaast is intelligentie een absolute must. Creativiteit en labiliteit zijn ook vrij geweldig. Oh en empathie, niet medeleven. Major turn on! En niet al te verantwoordelijk, dat wordt snel saai. Hetzelfde geldt voor 'normaal' zijn :sleep:
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 21 jul 2013 22:50

Liro schreef:goh ik vind dat moeilijk. Op zich hou ik wel van ietsje vrouwelijker, maar dan omdat ze niet proberen mannelijk te zijn. Van die mannen die overvrouwelijk doen, dat vind ik aanstellerig en irritant (which is the best way to turn me off). Twinks over bears wel, by far. Niet kalend, liefst geen buikje (of toch niet teveel), beetje ijdelheid is nice :) gespierd is ok, als het een beetje is, maar moet zeker niet. Teveel is echt een turn off. En ik hou meer van lichte types (zoals de gemiddelde West-Europeaan).
Persoonlijkheidsgewijs blijf ik bij iemand die mij aankan en controle kan afnemen. Zo'n beetje een spel ervan maakt, en dat spelletje ook kan winnen :mrgreen: daarnaast is intelligentie een absolute must. Creativiteit en labiliteit zijn ook vrij geweldig. Oh en empathie, niet medeleven. Major turn on! En niet al te verantwoordelijk, dat wordt snel saai. Hetzelfde geldt voor 'normaal' zijn :sleep:
Wow da's wel apart, om het zo te zeggen. :D Maar wel heel realistisch, lijkt me.

Wanneer is iemand dan vrouwelijk, en wanneer overvrouwelijk? En ik moet zeggen, ik denk dat de meeste homo's wel iets ijdel in zich hebben? Hoewel ik toch ook al grote "slobs" ben tegengekomen. :p
You only need one man to love you. But him to love you free like a wildfire, crazy like the moon, always like tomorrow, sudden like an inhale and overcoming like the tides. Only one man and all of this.
― C. JoyBell C.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 22 jul 2013 11:40

Realistisch durf ik wel te betwijfelen soms.. je hebt wel gelijk dat homo's doorgaans wel wat ijdeler zijn, which is good.

Wat is overvrouwelijk? Pfff, moeilijk te omschrijven. Als ik het gevoel heb dat iemand zich 'opzettelijk' vrouwelijk gedraagt (as in bewust vrouwelijk wil overkomen), dan gaat me dat sterk irriteren --> in mijn hoofd heb ik dan zoiets van 'janet'. Niemand zal mij er ooit van beschuldigen enorm mannelijk en macho te zijn, maar daar kan ik me toch aan storen.
Dat is iets anders dan het niet onderdrukken van wat gezien wordt als 'vrouwelijke gedragingen' --> een half uur met je haar bezig zijn, niet al te mannelijke lach, vies zijn van insecten, weetikveel. Het is eigenlijk het onderscheid tussen aanstellerij en gewoon een beetje vrouwelijk zijn. Basically is overvrouwelijk het 'willen gezien worden als vrouwelijk' as opposed to 'gewoon zo'n beetje zo zijn en dat niet onderdrukken ook al hebben anderen daar een probleem mee'.
Het tegenbeeld is die vele kerels (ok vooral hetero's) die proberen opzettelijk mannelijk te doen: je krijgt dan van die mensen die hun armen zo ver van hun lichaam houden dat het lijkt alsof ze echt bossen haar in hun oksels hebben :kots:
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 22 jul 2013 13:09

Liro schreef:Het tegenbeeld is die vele kerels (ok vooral hetero's) die proberen opzettelijk mannelijk te doen: je krijgt dan van die mensen die hun armen zo ver van hun lichaam houden dat het lijkt alsof ze echt bossen haar in hun oksels hebben :kots:
Doet me denken aan kerels met van die opgeblazen armen.

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 22 jul 2013 17:36

Liro schreef: Basically is overvrouwelijk het 'willen gezien worden als vrouwelijk' as opposed to 'gewoon zo'n beetje zo zijn en dat niet onderdrukken ook al hebben anderen daar een probleem mee'.
Het tegenbeeld is die vele kerels (ok vooral hetero's) die proberen opzettelijk mannelijk te doen: je krijgt dan van die mensen die hun armen zo ver van hun lichaam houden dat het lijkt alsof ze echt bossen haar in hun oksels hebben :kots:
Samenvattend heb je dus eigenlijk gewoon een hekel aan aanstellerij :wink:
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Cloud
Regular user
Regular user

Bericht door Cloud » 22 jul 2013 18:30

Kingdom schreef:
Liro schreef: Basically is overvrouwelijk het 'willen gezien worden als vrouwelijk' as opposed to 'gewoon zo'n beetje zo zijn en dat niet onderdrukken ook al hebben anderen daar een probleem mee'.
Samenvattend heb je dus eigenlijk gewoon een hekel aan aanstellerij :wink:
Doet me denken aan alle mannen van de cast van Jersey Shore en aanverwanten.
I am too fond of reading books to care to write them.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 22 jul 2013 20:44

Dan stellen heel veel vrouwelijke homo's zich aan in mijn ogen :p

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 22 jul 2013 21:05

Liro schreef:Dan stellen heel veel vrouwelijke homo's zich aan in mijn ogen :p
Moeten we dat nog in vraag stellen? :wink:
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 22 jul 2013 21:41

Fair enough :P

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 23 jul 2013 00:03

Met realistisch bedoelde ik dan dat er volgens mij heel veel zulke homo's rondlopen. Niet te (fake) stoer niet te verwijfd, niet te macho gespierd, niet te tenger? Gewoon homo zonder aanstellerij. :) De "subtiele" homo? :))
― C. JoyBell C.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 23 jul 2013 00:08

Nu ik weet dat jullie niet willen dat ik mijn gekleurde letters naar boven haal dus gelieve ot te gaan en als je het zo leuk vinden kunnen jullie een topic maken over vrouwelijke/stoere/subtiele homo's en zelf een poll maken daarover.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Findu
New user
New user

Bericht door Findu » 23 jul 2013 00:28

Hoezo? Het gaat toch nog altijd over onze likes en dislikes? Of is dat niet het punt van deze thread? We proberen gewoon een dieper inzicht te krijgen in elkaars droomprins(es)? :)

OT: Een sterk maar goedaardig karakter. No total bitch for me. (En die lopen er zeker ook rond!)
― C. JoyBell C.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 23 jul 2013 00:46

Likes en dislikes zijn meer turn-on en turn-off topic. Hoe de droomprins eruitziet is anders want dat is puur fysiek. Daarbij gaat het niet eens over likes en dislikes maar over verschillende soorten homo's nu. Nu terug ot graag
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 23 jul 2013 08:23

OT dan maar he 8)

Ik kom eigenlijk niet veel verder dan donker haar, donkere ogen en niet te gebruind :P Zonnebankbruin is sowieso afschuwelijk, maar ik vind iemand nogal snel té gebruind. Ik ben zelf ook wel een enorme bleekscheet :roll:
Niet te gespierd, ik hou echt niet van gespierd. En niet groter dan 1m85.
Eigenlijk vooral negatieve criteria. Oeps 8)

Peanut
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Peanut » 23 jul 2013 22:16

Echt een type qua uiterlijk heb ik niet.Ik zou graag met die persoon leuke gesprekken hebben en als zij een goed gevoel voor humor heeft zou dat ook fijn zijn. Vriendelijk zijn is trouwens ook iets waar ik erg op let.

Alexander Supertramp
New user
New user

Bericht door Alexander Supertramp » 25 jul 2013 18:46

Peterpan schreef:uiterlijk:

-Mijn droomjongen is lang (zo'n 1.85m) net zoals ik.
-Hij is slank, maar een beetje gespierd.
-Mooie kaaklijn.
- puppyogen (kleur maakt niet echt uit)
-Niet de volledige 'Belgische look'. Er mag iets inzitten ;) ,zodat hij altijd bruin is.
- kleine, rechte neus
-mooie witte tanden
-lange nek
-kort donker haar. Eventueel (grote) krullen.
- skinnyjeans met losse t-shirt. (Een beetje nerdy mag ook!!)
-eventueel bril
-mag subtiel een beetje cover-up dragen. (Doe ik ook, zodus ja... :lol: )
-dikke donkere wenkbrauwen
-lange donkere wimpers
-verzorgde handen en nagels
-ruikt lekker
-zo'n lijntje haar onder zijn navel naar zijn 'jeweetwel' om het af te maken.

innerlijk:
-weet niet dat hij onwijs knap is. :wink:
-eerlijk
-stil type (behoud mysterieusiteit)
-Een passie voor iets... vb tekenen, schrijven, muziek
-onafhankelijk
-heeft een zeer ondeugende kant op een niet awkward manier. (Dit snapt vast niemand.) :lol:
-geduldig
-beschermend
-avontuurlijk
-houdt van lezen
-slim

Deze waslijst gaat er wat over he? :lol:
Hey Peterpan,

Moest je hem tegenkomen en hij heeft een identieke tweelingbroer, laat je mij dat dan weten? :-)

Groeten,

Alexander
Happiness only real when shared

PersephonEquus
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door PersephonEquus » 26 jul 2013 00:20

Eerlijkheid en gevoel voor humor zijn een must.
Gezond verstand, iemand die een mening heeft en die ook kan verantwoorden.
gedrevenheid, iemand met een passie, een doel. ( liefst in de kunst of sport of muziek of .. :ibi: )
iemand waarme je alles kan doen en delen.
Als het dan even kan ook nog liefst groter dan 1m68, donker haar, donkere ogen, sportief.. :lovesigh:
maaaaar uiterlijk is meestal een klein detail. zolang je maar verzorgd bent kan alles =)
Hoofbeats set the Rhythm of my heart !

Gesloten