Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
wajaikben...
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Bericht door wajaikben... » 02 mar 2014 15:07

zorgzaam, babbelkous, spontaan, durven zot doen, ..
They told me that to make her fall in love, I had to make her laugh. But everytime she laughs I’m the one who falls in love

winteriscoming
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door winteriscoming » 15 mar 2014 22:22

uiterlijk: voor meisjes: ongeveer even groot als mij (zo rond 1m70), lange haren, verzorgd, mooi gekleed (niet te jongensachtig), wel geen barbie (niet te veel make up, geen valse nagels,...)
voor jongens: groter dan mij, lichte voorkeur voor donker haar en blauwe ogen

karakter: goed gevoel voor humor, trouw, eerlijk, zelfzeker, lief, kunnen luisteren, graag knuffelen, plagen, niet te serieus (een beetje speels, maar wel serieus kunnen zijn als het nodig is), houden van reizen, een beetje avontuurlijk aangelegd, van fantasy houden, optimist, behulpzaam, intelligent, van dieren houdt (vooral van katten),...

verder vind ik een muziekinstrument spelen ook een turn-on
een absolute turn-off is roken

als iemand mijn prins(es) gezien heeft pm me dan :p

Darkcrow
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Uiterlijke voorkeuren?

Bericht door Darkcrow » 22 feb 2016 15:42

Ik dacht dat we misschien wel eens een topic konden gebruiken waarvan je de uiterlijke voorkeuren kon beschrijven van jouw partner. Wil je partner met grote borsten, iemand met blauwe ogen of met zwart haar. Beschrijf hier hoe je wilt hoe jouw ideale partner eruit moet zien of hoe je het toch zou willen.

Wel, voor mij... Ik ben waarschijnlijk te veeleisend, maar mijn voorkeur gaat naar iemand die 7 à 10 cm groter is dan mij en die bovendien gespierd is, maar waar ga je dat vinden?

Voor de innerlijke voorkeuren is hier een topic voor viewtopic.php?f=65&t=31640

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Re: Uiterlijke voorkeuren?

Bericht door TylerXD » 22 feb 2016 17:16

Goh, ik vind uiterlijk nogal relatief. Ik kan iemand met zwart haar even knap vinden als iemand met blond haar en een gespierde persoon even knap vinden als iemand die dat niet heeft. Als ik kijk naar vroegere crushes enzo die ik gehad heb, of kijk naar jongens die ik knap vind/vond, dan verschillen die enorm. De ene combinatie van uiterlijke kenmerken staat bij de een beter dan bij de ander. Ik vind het wel belangrijk dat mensen hun uiterlijk verzorgen, maar echt een uiterlijke voorkeur kan ik moeilijk aanduiden.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 22 feb 2016 17:20

TylerXD schreef:Goh, ik vind uiterlijk nogal relatief. Ik kan iemand met zwart haar even knap vinden als iemand met blond haar en een gespierde persoon even knap vinden als iemand die dat niet heeft. Als ik kijk naar vroegere crushes enzo die ik gehad heb, of kijk naar jongens die ik knap vind/vond, dan verschillen die enorm. De ene combinatie van uiterlijke kenmerken staat bij de een beter dan bij de ander. Ik vind het wel belangrijk dat mensen hun uiterlijk verzorgen, maar echt een uiterlijke voorkeur kan ik moeilijk aanduiden.
Idem!

Wanneer het uiterlijk iemand staat en het plaatje klopt, maken de individuele kenmerken niet zo veel uit voor mij.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

-Matteo-

Bericht door -Matteo- » 22 feb 2016 18:06

Precies. Dat verschilt van persoon tot persoon.Qua lichaamsbouw ben ik niet veeleisend, want de ander hoeft geen sixpack te hebben -ik heb dat overigens wel- maar ik val niet op panlatten of dik. Heb graag iemand met normale of sportieve lichaamsbouw omdat uiteindelijk fysieke aantrekkingskracht ook een rol speelt. Blond of donker haar maakt mij niet uit.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 22 feb 2016 18:31

modverplHet werd onder mijn aandacht gebracht dat dit soort topic al bestaat. Het is hier terug te vinden.
wordt verplaatst.

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 22 feb 2016 21:15

BiNDing schreef:
modverplHet werd onder mijn aandacht gebracht dat dit soort topic al bestaat. Het is hier terug te vinden.
wordt verplaatst.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik had het over de uiterlijke lichamelijke kenmerken thuis hoort in het subforum Lichaam&Seksualiteit. Wacht even zit dit gehele topic wel op de juiste plaats?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 22 feb 2016 22:45

Darkcrow schreef:
BiNDing schreef:
wordt verplaatst.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik had het over de uiterlijke lichamelijke kenmerken thuis hoort in het subforum Lichaam&Seksualiteit. Wacht even zit dit gehele topic wel op de juiste plaats?
In dit topic kunnen zowel uiterlijke als innerlijke kenmerken aan bod komen als ik het topic doorlees (maar het topic starte met uiterlijke kenmerken). Het staat misschien inderdaad wel niet helemaal juist qua subforum.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 23 feb 2016 11:03

Wel...
Niet zoals ik verwacht had, eigenlijk. :D
Spoiler! :
EN DAT IS HELEMAAL PRIMA !!!!!!
:love: :hugs: :lovesigh: :hug2: :kiss:
Fluctuat nec mergitur

Florre
Moderator van het jaar 2017

Bericht door Florre » 24 feb 2016 18:32

Misschien ben ik te melig of te dromerig

maar voor mij is mijn droomprins iemand die ik nog maar zie en honderd procent vertrouw.
Uiterlijk telt niet zoveel mee maar als m'n droomprins mysterieuze ogen heeft waarin je verdrinkt heb ik alles wat ik wil.

Een droomprins op het witte paard die mij dapper verdedigd tegen alles en iedereen
die durft romantisch zijn, eerlijk is
en vooral goedlachs en geniet van het leven.

En wie weet

op een dag...
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

wingin
Regular user
Regular user

Bericht door wingin » 27 feb 2016 09:37

Ik heb niet echt een specifieke voorkeur over hoe mijn partner er uit zou moeten zien. Als ik zo eens kijk naar iedereen die ik wel knap vindt... Ze zien er allemaal anders uit.

Al zijn er 2 kenmerken die toch elke keer terugkeren, dus heb ik mss toch wel 2 'vereisten'.

-Mager of licht gespierd vind ik wel enorm aantrekkelijk
-En ook de ogen zijn belangrijk. Het moeten ogen zijn waarin ik kan verdrinken (maar ik verdrink redelijk snel in ogen xD )

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 28 feb 2016 20:36

Redelijk gespierd, gewoon sportief. Gewoon iemand met veel gevoel, empathie en mooi verzorgd.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

AC18
New user
New user

Bericht door AC18 » 28 feb 2016 21:10

Eerlijk gezegd maakt mij dat vrij weinig uit. Zolang het klikt en hij heeft een mooie persoonlijkheid ben ik al verkocht ;) Hij moet er natuurlijk wel verzorgd uitzien, maar voor de rest sta ik voor alles open.

Centurion
New user
New user

Bericht door Centurion » 18 mar 2016 14:12

TylerXD schreef:Goh, ik vind uiterlijk nogal relatief. Ik kan iemand met zwart haar even knap vinden als iemand met blond haar en een gespierde persoon even knap vinden als iemand die dat niet heeft. Als ik kijk naar vroegere crushes enzo die ik gehad heb, of kijk naar jongens die ik knap vind/vond, dan verschillen die enorm. De ene combinatie van uiterlijke kenmerken staat bij de een beter dan bij de ander. Ik vind het wel belangrijk dat mensen hun uiterlijk verzorgen, maar echt een uiterlijke voorkeur kan ik moeilijk aanduiden.
Same goes for me.

Overigens kan ik zelfs zeggen dat zij die er "natuurlijk" uitzien voor mij een streepje voor hebben. Gespierde torso's etc, dat hoeft voor mij niet echt. De maatschappij van vandaag kickt er blijkbaar wel op, maar het komt met zo'n prestatiegerichtheid.. Geef mij maar gewoon 'naturel'. :wink:
Aim for the world.

Gesloten