Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
emeraldevening
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Bericht door emeraldevening » 15 jun 2013 21:40

Euhm, ze moet heel erg lief zijn ^^ Liefst ook groter (dan 1m68) :D En wel een 'mooi' lichaam hebben (Mooi lichaam is een heel breed begrip, een fotomodel verwacht ik ook helemaal niet xD) Want ik ben dan iets kleiner, met heupen en borsten, dus dat compenseert dan mooi :D En lang haar ^^ Ik hou ook wel van iets domninater. Maar echt een vast type is er niet, maar als de klik er is, dan ben ik héééééél verliefd ^^

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 16 jun 2013 10:36

De vrouw mag je houden, ik wil het paard! :D
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Liro
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Liro » 16 jun 2013 11:39

Aap in een Potje schreef:De vrouw mag je houden, ik wil het paard! :D
:lol: and they say romance is dead?!
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Eclairke
New user
New user

Bericht door Eclairke » 16 jun 2013 19:06

sporty- schreef:
Eclairke schreef:Iemand die op dezelfde golflengte zit, waarmee het 'klikt'. Een vrouw met 'ballen' aan haar lijf, die weet hoe me aan te pakken.
Iemand met wie ik de meest diepzinnige gesprekken kan voeren, maar waarbij anderzijds de stilte geen woord behoeft. Én waar ik bovendien mee kan 'zot doen', rollebollen en schaterlachen over de grond.
Iemand die me weet te verrassen en me zowel fysiek als mentaal uitdaagt. :lovesigh:

Uiteraard moeten we ook fysiek op 1 lijn zitten 8)

de ideale vrouw dus...
Ik was eerst! :cheerleader:
Spoiler! :
en ik deel niet :lol:

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 16 jun 2013 21:54

al goed dat ik niet op zoek ben dan...

OT: iemand die niet wegloopt van problemen en situaties maar er open en eerlijk over praat en iemand die vriendschap op de eerste plaats stelt
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 18 jun 2013 08:58

sporty- schreef: iemand die vriendschap op de eerste plaats stelt
Oh, ja zeker!
Bij mij komt dat waarschijnlijk omdat ik zelf vriendschap op eerste plaats zet. Als mijn lief mijn beste vriendin niet kan uitstaan en mij laat kiezen, dan weet ze meteen waar de deur is.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 18 jun 2013 12:29

Goh, dit vind ik een moeilijk topic :D.
Ofwel beschrijf je de ideale partner (waar al topics over bestaan :D?) ofwel beschrijf je een realistisch portret :)..

Ik zal voor het droombeeld gaan aangezien ik hier toch een disney-verwijzing inzie en die mensen na 1 dag elkaar te kennen al trouwen dus ja, perfectie is dan wel gewenst :).
Wat mij ook opviel is dat veel mensen karaktereigenschappen zijn beginnen beschrijven maar dat kan je toch niet aan een mens zien? Het topic is volgens mij: "Hoe ziet jouw prins(es) op het witte paard eruit?" Maar genoeg mierengeneuk en grammarnazi..

Mijn droomprins komt zo uit een Hollister-zak gekropen (dus gespierd maar zeker NIET te). Haarkleur maakt eigenlijk weinig uit maar ik heb wel een lichte voorkeur naar donkere haartypes :).
Hij is redelijk goed gebruind en is iets kleiner dan ik. Ik ben graag de grootste.

Nu een mooie conclusie of ik ga iemand heel ongelukkig/onzeker maken ( ;) ) : Dit is een droombeeld en ik zou eigenlijk zelfs liever niet willen dat ik ooit door zo'n persoon wordt opgepikt (uit mijn hoge toren, inclusief draak en slotgracht!)

Ik ben realistisch en perfectie is eigenlijk maar heel saai dus ik ben HEEL blij met mijn lief.
En om te eindigen met een totale dooddoener: Perfectie ligt voor mij in de imperfecties ;).
Homo sapiens non urinat in vento.

Margaux
New user
New user

Bericht door Margaux » 19 jun 2013 18:32

Wel, als ik dan toch even zeer idealistisch mag wezen, komt mijn prinses niet te paard maar per moto. Een stoere vrouw met ballen aan haar lijf die al eens een uitdaging durft aan te gaan.

Vertrouwen en eerlijkheid zijn logischerwijs zeer belangrijk. Verder is mijn prinses bij voorkeur ook ongeveer even groot als mij, sociaal, sportief, slim (niet Einstein-slim, maar toch af en toe eens een diepzinnig gesprek kunnen voeren, vind ik wel belangrijk), altijd in voor een cafeetje of een feestje, romantisch (en moet mijn meligheid ook kunnen verdragen want zo ben ik af en toe wel eens) en vooral niet té jaloers (je kan al eens jaloers zijn en dat is best wel schattig zelfs maar overdreven jaloezie vind ik maar niks).

Een beetje hetzelfde bioritme is ook wel altijd handig. Ik ben totaaal geen ochtendpersoon dus ik heb geen nood aan iemand die om 7u 's ochtends al vrolijk ronddartelt. En altijd mooi meegenomen moest ze ook erg bedreven zijn in 'de kunst bij het niets doen zich te vervelen' a.k.a. chillen.

En ik weet zelf niet goed waarom maar ik vind piercings/tattoos ongelooflijk sexy en aantrekkelijk :kwijl:
Het leven begint vandaag en elke dag opnieuw, hoe je het ook draait of keert, wikt of weegt!

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 19 jun 2013 21:15

Margaux schreef:Wel, als ik dan toch even zeer idealistisch mag wezen, komt mijn prinses niet te paard maar per moto. Een stoere vrouw met ballen aan haar lijf die al eens een uitdaging durft aan te gaan.

Vertrouwen en eerlijkheid zijn logischerwijs zeer belangrijk. Verder is mijn prinses bij voorkeur ook ongeveer even groot als mij, sociaal, sportief, slim (niet Einstein-slim, maar toch af en toe eens een diepzinnig gesprek kunnen voeren, vind ik wel belangrijk), altijd in voor een cafeetje of een feestje, romantisch (en moet mijn meligheid ook kunnen verdragen want zo ben ik af en toe wel eens) en vooral niet té jaloers (je kan al eens jaloers zijn en dat is best wel schattig zelfs maar overdreven jaloezie vind ik maar niks).

Een beetje hetzelfde bioritme is ook wel altijd handig. Ik ben totaaal geen ochtendpersoon dus ik heb geen nood aan iemand die om 7u 's ochtends al vrolijk ronddartelt. En altijd mooi meegenomen moest ze ook erg bedreven zijn in 'de kunst bij het niets doen zich te vervelen' a.k.a. chillen.

En ik weet zelf niet goed waarom maar ik vind piercings/tattoos ongelooflijk sexy en aantrekkelijk :kwijl:

hot!
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 19 jun 2013 21:29

Disco Dude schreef: Dit is een droombeeld en ik zou eigenlijk zelfs liever niet willen dat ik ooit door zo'n persoon wordt opgepikt (uit mijn hoge toren, inclusief draak en slotgracht!)

Ik ben realistisch en perfectie is eigenlijk maar heel saai dus ik ben HEEL blij met mijn lief.
En om te eindigen met een totale dooddoener: Perfectie ligt voor mij in de imperfecties ;).
:adore:
"Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter." - Plato

wjnh1234
New user
New user

Bericht door wjnh1234 » 23 jun 2013 14:40

mijn prins op het witte paard is kleiner als mij, heeft bruin of zwart haar , bruine ogen.
hij is lichtjes gespierd & een sixpack is altijd welkom maar niet noodzakelijk , gespierde kuiten zoals bij voetballer echt een super pluspunt. het innerlijke vind ik ook heel belangrijk iemand die betrouwbaar is , heel lief ,begripvol & die ééne persoon dat er altijd voor jou zal zijn. voor de rest mag hij gevoel voor humor hebben & sportief & lui tegelijk zijn & romantisch moet hij ook zeker & vast hebben :D
just be yourself ! :)

Oscar
New user
New user

Bericht door Oscar » 24 jun 2013 20:42

Qua karakter moet hij mijn gevoel voor humor delen. Iemand die mij op sleeptouw kan nemen, iemand die mij kan meetrekken in zijn impulsiviteit. Iemand die mij kan omverblazen.

Als ik echt zou kunnen kiezen op gebied van uiterlijk, geef mij dan maar een donkerharige persoon, licht behaard. Een gespierde kerel, maar geen kleerkast. Verzorgd, maar ook nonchalant. En ondeugende ogen.
Let's finish what we've started, so nothing is left undone.

Jupla
New user
New user

Bericht door Jupla » 26 jun 2013 01:46

Oscar schreef:Qua karakter moet hij mijn gevoel voor humor delen.
Welk soort humor heb je dan? :P

Oscar
New user
New user

Bericht door Oscar » 26 jun 2013 19:06

Jupla schreef:
Eerder sarcastisch.
Let's finish what we've started, so nothing is left undone.

Cloud
Regular user
Regular user

Bericht door Cloud » 26 jun 2013 19:51

Ik wil een Gatsby :D
I am too fond of reading books to care to write them.

Eduard87
Regular user
Regular user

Bericht door Eduard87 » 26 jun 2013 20:29

mijn droomprins ziet er uit als François Arnaud of Xavier Dolan
We mortals have many weaknesses; we feel too much, hurt too much or too soon we die, but we do have the chance of love.

Jupla
New user
New user

Bericht door Jupla » 27 jun 2013 02:05

Oscar schreef:
Jupla schreef:
Eerder sarcastisch.
Welcome aboard :P

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 09 jul 2013 17:25

hoi hoi :)
mijn ideale vriend of vriendin moet bruin haar en blauwe ogen hebben waarin je uren in kunt staren *.* Hij/zij moet schattig zijn en moet niet speciaal mager zijn.
Hij/zij moet slim, lief & grappig (liefst hetzelfde humor hebben) zijn. Iemand dat graag plaagt, romantisch is en open is (maar ik vind verlegen mensen ook schattig is dus... ;) )
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 09 jul 2013 17:39

TwumTwum schreef:ik kijk vooral naar de blik een lege blik zonder karakter of gevoel vind ik maar niets;)
de houding tegenover anderen vind ik ook wel belangrijk en vooral humor!!

ik heb niet egt een type als het uiterlijk gaat...maar ik vind bruine haren en een leuke glimlach altijd wel een plus punt :D
welkom in de club :)
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 09 jul 2013 17:51

dreamersonly schreef:Eigenlijk zou mijn ideale lief - heel eenvoudig uitgelegd - iemand moeten zijn die evengoed mijn beste vriendin zou kunnen zijn, maar dan met die magische aantrekkingskracht erbij.

Iemand die uniek en mysterieus is en een beetje anders durft te zijn dan de rest. Die eerlijk en zorgzaam is. Die intelligent is en met wie je over alles kunt praten. Die optimistisch is en gevoel voor humor heeft. Die voor veel leuke dingen openstaat en een beetje dezelfde interesses heeft.
(Keep dreaming, lekker onmogelijke prinses is dat :P )
Het uiterlijk maakt eigenlijk niet zo veel uit, zolang het niet té jongensachtig is en haar persoonlijkheid maar weerspiegelt. Als ik iemand wel zie zitten, wordt die hele persoon in mijn ogen toch fantastisch, dus echt een bepaald "type" heb ik niet.

oké ik wil nu even niet egocentriek overkomen ofzo, maar ik herken mij daar een beetje in :D

Gesloten