Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
sinnedc
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Bericht door sinnedc » 04 sep 2011 11:11

Uiteraard, ik sprak over een ideaalbeeld. Dat er waarschijnlijk nooit iemand aan dat beeld zal voldoen, daar ben ik me van bewust. En dat dat 9 kansen van 10 wederzijds zal zijn ook. Ik was gewoon eventjes 'luidop' aan het dromen... :D

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 04 sep 2011 18:06

Luidop dromen mag 8)

Om maar weer even OT te gaan: ik ga voor zwart haar en blauwe ogen :)
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

-Mike
New user
New user

Bericht door -Mike » 12 sep 2011 17:39

Gasquet schreef:Veel jongens dromen nog altijd van een ridder op een wit paard. Echter zijn het niet perse de jongens die kunnen paardrijden die de besten zijn
Die zijn wel al wat ingereden .. :wink:

-Mike
New user
New user

Bericht door -Mike » 12 sep 2011 17:45

Ik kan er niets aan doen, maar ik wordt altijd gek van leuke jongens die mijn passie voor kunst en architectuur delen.

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 12 sep 2011 17:51

Iemand die met kinderen overweg kan, definitely.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 12 sep 2011 17:53

Kingdom schreef:Iemand die met kinderen overweg kan, definitely.
dikke 2

Maar mijn prinses komt niet op een paard. Maar op een trager dier, een schildpad
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 31 okt 2011 13:19

Hmmm.. wa zal ik hier eens plaatsen? :ahem:
Qua uiterlijk heb ik niet echt een stijl.. Ik ben al voor een meisje met kort blond haar gevallen, maar ook voor iemand met lang bruin haar.. dusja :roll:
Het mooiste voor een meisje vind ik wel lang, donkerblond haar en bruine ogen. Niet te klein (liefst 1.70+), maar ook weer niet te groot ^^ . Uhm... Ook ben ik niet voor, om het zo te zeggen, een of andere mislukte barbiepop, maar ook niet voor een tomboy, iets ertussenin dus... 8)
Laatst gewijzigd door Kleerkastkast op 22 feb 2012 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Salomon

Bericht door Salomon » 31 okt 2011 18:14

Ik heb niet echt een type, qua uiterlijk. En als iemand een paar jaar geleden mijn huidige vriend beschreven had en gezegd dat ik met hem een relatie zou hebben, ik had eens goed gelachen :P

Ik heb niet zo veel eisen wat uiterlijk betreft. Innerlijk wel meer 8) Ik wil graag een goed gesprek kunnen voeren met iemand, een minimum aan algemene kennis en intelligentie mag dus wel :wink: Iemand die een zekere rust uitstraalt ook, en een beetje georganiseerd is. Als tegenwicht voor mezelf :P

neverland

Bericht door neverland » 31 okt 2011 23:37

Ik heb een zwak voor meisjes met grote bruine ogen en donker haar 8)

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 01 nov 2011 10:54

Kingdom schreef:Luidop dromen mag 8)

Om maar weer even OT te gaan: ik ga voor zwart haar en blauwe ogen :)
:love: :love:

Borzi
New user
New user

Bericht door Borzi » 04 nov 2011 13:14

Hehe, ik heb iets concreters, denk ik. Ik val op het stille type, dat toch durft opkomen voor zijn rechten, trouw uiteraard, lief, uiterlijk kan vanalles zijn.

Maar moest het typetje van Nate in Waterloo Road echt bestaan... Mmmmm

Kvind niet echt een goede foto, maar dit kan er wel door: http://www.waterlooroadtv.com/uploads/7 ... 30.png?167

Hier het filmpke waar hij voor het eerst opduikt in de serie, als ge geïnteresseerd zijt; de gehele storyline van het homokarakter kunt ge hier bekijken :p :

http://www.youtube.com/watch?v=8VT8A5I6 ... ata_player

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 06 nov 2011 16:06

Nou, het meisje waar ik verliefd op ben :D
Donkerrood, halflang haar en lichtblauwe ogen, mooie rechte tanden en een geweldige lach. Ook grote borsten en een mooie kont horen er bij :wink: Verder een redelijk aparte kleding- en muziekstijl, ze is een mysterieus type die nogal op zichzelf is. Maar je ziet gewoon aan haar dat ze een enorm speciaal persoon is en het zeker de moeite waard is om haar vertrouwen en vriendschap (en liefde natuurlijk) te winnen!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

19meisje

Bericht door 19meisje » 14 dec 2011 05:06

Eigenlijk maakt uiterlijk helemaal niets uit bij mij, ik vind kwetsbare en gevoelige meisjes aantrekkelijk want ik hou ervan iemand te moeten beschermen :p en ook zeker humor hebben als de mijne wat waarschijnlijk moeilijk te vinden is,ze moet lief zijn,betrouwbaar zijn en een beetje een moeilijk karakter hebben,dat maakt alles wat leuker :p maar echt op een type vallen,nee ik denk niet dat da zo gaat, je moet uiteindelijk met het karakter leven en niet het uiterlijk. Dusja dit denk ik :p

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 17 dec 2011 20:04

Hmm qua uiterlijk val ik in het algemeen wel op wat mannelijkere types.
Blauwe ogen of juist donker bruine vind ik niet mis. Verder is het ook wel leuk als ze wat groter en breder is dan mij. Maar uiterlijk is niet het belangerijkste :) zoals voor veel mensen hier. Karakter komt voor op 'types' :)
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Failhistorian
New user
New user

Bericht door Failhistorian » 27 dec 2011 21:25

Oh das moeilijk hoor.

Van mezelf val ik al wat op alternatieve types qua uiterlijk, alternatief maar wel netjes weliswaar. Qua persoonlijkheid moet het iemand zijn met wie ik kan lachen en grappen maken. Het zou natuurlijk voor mezelf ook leuk zijn als ze wat geekerig zijn en één van mijn fandoms delen ofzo, maar daar kan aan gewerkt worden haha. Hoe mannelijk of vrouwelijk ze zijn maakt voor mij niet uit zolang ze niet te hard naar één kant neigen en dan vooral bij het vrouwelijke want dan word ik zot.

Maar ja als we over specifieke uiterlijke kenmerken moeten praten. Ik ben geen fan van heel lang haar, ik zie het liefste kort of schouderlengte. Blond vind ik eigenlijk niet zo super mooi, geef mij maar donkere haarkleuren of specialekes. Anderzijds vind ik Aziaten ook wel iets hebben , maar laten we daar niet te veel over zeggen :').
Disclaimer: This person is not really a historian.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 28 dec 2011 01:14

Mijn visie over mijn prins is ietswat gewijzigd sinds de laatste keer. Nu zie ik hem meer en meer blond haar hebben, liefst kort, fijne lippen, een 2/3 dagen baardje en blauwe ogen. Qua lichaamsbouw is het mij om het even alhoewel ik liever geen anorexia geval wil.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 28 dec 2011 15:24

goh, uiterlijk zal ik eerder vallen voor iemand zijn gezicht dan voor zijn maatje 29. ik heb wel iets voor babyfaces. wat puppyvet kan me totaal niks schelen maar een zwaargewicht is toch niet aan mij besteedt (en dat ligt hoofdzakelijk aan mezelf, zoals de ouw meetjes zeggen "ge moet de kat niet bij de melk zetten". ik worstel al jaren met mijn eetpatroon en moest ik iemand hebben die er niet op let dan ben ik verloren.)

ik heb iets voor blond maar een noodzaak is dit zeker niet. als er dan nog iets van hersenen in zit ben ik heel content.

verder mag em nu toch wel van die ezel afstappen en eens op een renpaard gaan zitten. het mag eens vooruit beginnen gaan! :evil:
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 28 dec 2011 21:45

matti schreef:ik worstel al jaren met mijn eetpatroon en moest ik iemand hebben die er niet op let dan ben ik verloren.)
Of juist gered ?
want dan kunde u zelf ook laten gaan.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 28 dec 2011 22:35

Kikkerkop schreef:
matti schreef:ik worstel al jaren met mijn eetpatroon en moest ik iemand hebben die er niet op let dan ben ik verloren.)
Of juist gered ?
want dan kunde u zelf ook laten gaan.
moest ik dat willen ja. maar ik ben zeer zeker dat ik nooit meer wil terug keren naar dat oude leven. ik schiet me nog liever een kogel door de kop.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 28 dec 2011 22:38

Zoals hij nu is :D kan mij niemand anders voorstellen. Maar kben daarom nie blind ;p
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Gesloten