Bij mij zou die langer als mij moeten zijn (dus zeker een meter 87 ) een beetje gespierd of gespierd ^^ niet te oud. Van dat super mooi natuurlijk zwart haar of een donkere kleur blond/bruin
een beetje een zac efron type misschien?

was ik vergetenapekool schreef:Een geweldig gevoel voor humor en een prachtige lach volstaat al
Mordicus schreef:Paarden zijn mottige beesten.
²Disco Trut schreef:Ik vind dat een moeilijke vraag.
In de eerste plaats volstaat het uiterlijk alleen nooit voor mij, zelfs het Lekkerste Wijf Ter Wereld zegt mij niks als er ook niet mee te praten en te lachen en te alles-en valt, en mensen die mij niet meteen met verstomming van Pure Heetheid achterover doen slaan kunnen dat later vaak wel, eens ik ze beter ken. Samengevat: mensen worden mooier of lelijker naargelang ik er voor val, wat het redelijk onmogelijk maakt om dat op voorhand al vast te leggen
Daarnaast ben ik, in retrospectieve beschouwing, redelijk eclectisch in mijn 'types' mensen. Groot, klein, blond, bruin, steil, krullen, nope, geen lijn in te trekken
karakter is idd wel belangrijk, maar ik vind wel dat ze zeker verzorgd moeten zijn :/Keyser Soze schreef:²Disco Trut schreef:Ik vind dat een moeilijke vraag.
In de eerste plaats volstaat het uiterlijk alleen nooit voor mij, zelfs het Lekkerste Wijf Ter Wereld zegt mij niks als er ook niet mee te praten en te lachen en te alles-en valt, en mensen die mij niet meteen met verstomming van Pure Heetheid achterover doen slaan kunnen dat later vaak wel, eens ik ze beter ken. Samengevat: mensen worden mooier of lelijker naargelang ik er voor val, wat het redelijk onmogelijk maakt om dat op voorhand al vast te leggen
Daarnaast ben ik, in retrospectieve beschouwing, redelijk eclectisch in mijn 'types' mensen. Groot, klein, blond, bruin, steil, krullen, nope, geen lijn in te trekken
(wijf wel te vervangen door vent)
ik vind dat ze vooral goed gekleed moeten zijn, een echte afknapper vind ik iemand die een kapotte vuile broek aandoet en een t shirt waar je het avondeten van de vorige avond op kan terugvinden :/ en wat is u ideaal Discotrut?Disco Trut schreef:Bemodderd en geschramd of ongewassen en geurend naar slaap kan ook zo zijn charmes hebben hoor.
Vooral: definieer "verzorgd"?
Idd, als ik eenmaal aangetrokken ben tot een persoon dan mag ze nog zwetend, bemodderd of volledig onder de beerput ruikend zijn, ze blijft dat lekker lijfgeurtje houden, en die veilige thuishaven.. (nuja, als ze onder de beerput zit zou ik haar wel in bad steken, maar dan kruip ik erbij hé)Disco Trut schreef:Bemodderd en geschramd of ongewassen en geurend naar slaap kan ook zo zijn charmes hebben hoor.
Vooral: definieer "verzorgd"?
Ik wou eerst akkoord gaan met Disco Trut, maar dit verwoordt eigenlijk nòg beter mijn eigen eigen mening. Een dikke ² dus!JFK schreef:Een prins(es) op het witte paard bestaat niet. Het volgens mij juist een kenmerk van volwassener worden dat je van het beeld van 'je ideale partner' uit je jeugd afstapt.
Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
2!JFK schreef: Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
Agree!miss fraise schreef:2!JFK schreef: Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
Volledig mee eens... Op vroegere leeftijd is het uiterlijk zo belangrijk (en bij velen nog steeds op latere leeftijd). Ik ben er ergens van overtuigd dat ze niet knap moet zijn, maar dat jij ze gewoonweg aantrekkelijk moet vinden, ookal zegt heel de wereld dat ze eigenlijk niet ze knap is...PokerFace schreef:Agree!miss fraise schreef:2!JFK schreef: Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
Ik denk ook wel dat door 'ouder' te worden (of al enkele relaties gehad te hebben, die dan toch 'mislukten') mijn beeld over die prinses veranderd is. Die ene ware bestaat niet. Er zijn meerdere mensen waarmee je iets moois kan uitbouwen. Uiterlijk verliest aan belang (wat niet wil zeggen dat het onbelangrijk is) en het vinden van die 'match', raakvlakken, het gevoel bij iemand volledig 'thuis te zijn', enz. krijgen steeds meer gewicht.
Hah, dat doet me een - toch ietwat ter zake doendeGasquet schreef:Veel jongens dromen nog altijd van een ridder op een wit paard. Echter zijn het niet perse de jongens die kunnen paardrijden die de besten zijn
Ik deel - zoals zo vaak het geval is, spaart het me ook deze keer heel wat schrijfwerk uitDisco Trut schreef:Ik vind dat een moeilijke vraag.
Stiko schreef:De ridder op het witte paard... Wel, die moet een netjes gepoetst harnas hebben, een knap wapenschild en liefst een grote knuppel of een zwaard, eventueel ook aan zijn riem.
² Dat doet me dan weer denken aan het lied '21 things I want in a lover' van Alanis Morissette.Stiko schreef:En natuurlijk moet die ook wel wat interesses met me delen, hoewel ik ook geen exacte kopie van mezelf zou kunnen verdragen. Aanvullen en verrijken op alle vlakken, ik denk dat dat een beter bewoording is. iemand die het beste bij me boven kan halen.
Hoewel, als ik echt tot over mijn oren verliefd zou worden op iemand, dan denk ik dat ik gewoon als een blok voor die persoon zou vallen en alle hier gestelde eisen er niet meer toe zullen doen.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias
Helemaal gelijk.miss fraise schreef:2!JFK schreef: Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
Ja natuurlijk. Daar heb je gelijk in. Uiteindelijk is het grootste deel (hoeveel is het eigenlijk? 80% ofzo? Het concrete cijfer kan ik niet terugvinden) van het beeld dat we hebben bij iemand bij een eerst ontmoeting afhankelijk van het uiterlijk.nomeis schreef: Maar ik vind toch niet dat je uiterlijk moet uitschakelen, ik zie mezelf niet samen zijn met iemand die ik niet op de één of andere manier ook seksueel aantrekkelijk vind (en dan heb ik het niet over schoonheidsidealen, perfecte lichamen etc.).