Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
DirtySong
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Bericht door DirtySong » 22 jul 2010 19:50

Nogal een duidelijk onderwerp denk ik :D beschrijf je ideale vriendje(innetje) !

Bij mij zou die langer als mij moeten zijn (dus zeker een meter 87 ) een beetje gespierd of gespierd ^^ niet te oud. Van dat super mooi natuurlijk zwart haar of een donkere kleur blond/bruin
een beetje een zac efron type misschien? :p en zeer beschermend ^^

apekool
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Hoe ziet jouw Prins(es) op het witte paard eruit?

Bericht door apekool » 22 jul 2010 20:07

Een geweldig gevoel voor humor en een prachtige lach volstaat al :)

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 22 jul 2010 20:17

apekool schreef:Een geweldig gevoel voor humor en een prachtige lach volstaat al :)
was ik vergeten :p humor is zeer belangrijk, stel je voor dat je met zo'n droogstoppel voor de rest van je leven zit opgescheept :p

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 22 jul 2010 23:02

Paarden zijn mottige beesten.
So it goes.

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 22 jul 2010 23:31

Mordicus schreef:Paarden zijn mottige beesten.
:rock:

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 22 jul 2010 23:37

Veel jongens dromen nog altijd van een ridder op een wit paard. Echter zijn het niet perse de jongens die kunnen paardrijden die de besten zijn
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 23 jul 2010 00:04

Disco Trut schreef:Ik vind dat een moeilijke vraag.

In de eerste plaats volstaat het uiterlijk alleen nooit voor mij, zelfs het Lekkerste Wijf Ter Wereld zegt mij niks als er ook niet mee te praten en te lachen en te alles-en valt, en mensen die mij niet meteen met verstomming van Pure Heetheid achterover doen slaan kunnen dat later vaak wel, eens ik ze beter ken. Samengevat: mensen worden mooier of lelijker naargelang ik er voor val, wat het redelijk onmogelijk maakt om dat op voorhand al vast te leggen :)

Daarnaast ben ik, in retrospectieve beschouwing, redelijk eclectisch in mijn 'types' mensen. Groot, klein, blond, bruin, steil, krullen, nope, geen lijn in te trekken :D
²

(wijf wel te vervangen door vent ;) )

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 23 jul 2010 10:06

Keyser Soze schreef:

In de eerste plaats volstaat het uiterlijk alleen nooit voor mij, zelfs het Lekkerste Wijf Ter Wereld zegt mij niks als er ook niet mee te praten en te lachen en te alles-en valt, en mensen die mij niet meteen met verstomming van Pure Heetheid achterover doen slaan kunnen dat later vaak wel, eens ik ze beter ken. Samengevat: mensen worden mooier of lelijker naargelang ik er voor val, wat het redelijk onmogelijk maakt om dat op voorhand al vast te leggen :)

Daarnaast ben ik, in retrospectieve beschouwing, redelijk eclectisch in mijn 'types' mensen. Groot, klein, blond, bruin, steil, krullen, nope, geen lijn in te trekken :D
²

(wijf wel te vervangen door vent ;) )
karakter is idd wel belangrijk, maar ik vind wel dat ze zeker verzorgd moeten zijn :/

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 23 jul 2010 13:26

Disco Trut schreef:Bemodderd en geschramd of ongewassen en geurend naar slaap kan ook zo zijn charmes hebben hoor.

Vooral: definieer "verzorgd"?
ik vind dat ze vooral goed gekleed moeten zijn, een echte afknapper vind ik iemand die een kapotte vuile broek aandoet en een t shirt waar je het avondeten van de vorige avond op kan terugvinden :/ en wat is u ideaal Discotrut?

Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lieske Lieske » 24 jul 2010 10:18

Disco Trut schreef:Bemodderd en geschramd of ongewassen en geurend naar slaap kan ook zo zijn charmes hebben hoor.

Vooral: definieer "verzorgd"?
Idd, als ik eenmaal aangetrokken ben tot een persoon dan mag ze nog zwetend, bemodderd of volledig onder de beerput ruikend zijn, ze blijft dat lekker lijfgeurtje houden, en die veilige thuishaven.. (nuja, als ze onder de beerput zit zou ik haar wel in bad steken, maar dan kruip ik erbij hé)

Ik denk overigens niet dat er een bepaald beeld is van een droomprinses. Ik had vroeger wel steeds een beeld van een baby met krulletjes, en doordat ik zelf geen krullen heb, zal dat dan via mijn wederhelft bekomen moeten worden. Op de koop toe heb ik nu zelfs een krullie vast! :wink:
Bon, een prinses bestaat niet, enkel in de lagen van de monarchie, maar een vrouw waarmee ik best wel de rest van mijn leven wil delen, goh daar is het dan weer te vroeg voor! (en het zou me immens verstikken.) en ik denk ook niet dat als ik zeker van haar zou zijn, dat het dan iets met haar uiterlijke zal te maken hebben. Ik krijg het vooral warm van de eerste indruk, de uitstraling, attitude, lach..
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

Live4Life
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Live4Life » 24 jul 2010 12:47

Een toffe gast die toch zeker meerdere interesses deelt met mij, die liefst nog altijd iets of wat mannelijk is, houdt van knuffelen, en qua film/muziek liefst enkel raakvlakken heeft.

Als die voorwaarden voldaan zijn, is het voornaamste ingelost. Enkel nog de aantrekkingsfactor in overweging nemen, en 't is in de sjakos.

Ik heb niet echt een type dat er qua uiterlijk echt uitspringt. Haarkleur, kleur ogen,... dat maakt bij mij niet allemaal zoveel uit. 't Is het totaalbeeld dat telt.
Afbeelding
Það Besta Sem Guð Hefur Skapað, er Nýr Dagur...

Stiko
Regular user
Regular user

Bericht door Stiko » 25 jul 2010 13:15

De ridder op het witte paard... Wel, die moet een netjes gepoetst harnas hebben, een knap wapenschild en liefst een grote knuppel of een zwaard, eventueel ook aan zijn riem. :D

Nujah... Ik vind blond en blauwe ogen altijd zo leuk... Om de een of andere reden vertederd die combinatie me helemaal. Het zou mooi meegenomen zijn als ik er zo eentje kon strikken, dat daarnaast ook nog eens vanbinnen alles heeft... :greenthing:
Liefst een nuchter iemand, op wolkjes lopen mag, maar dan val je altijd zo hard. Met een zeker gevoel voor humor, die het ook kan verdragen als er over hem eens een grapje wordt gemaakt. iemand die me niet voor keuzes stelt waarbij het of hij of... is, want hoe leuk die dan ook is, ik vrees dat ik dan niet voor hem kies. Ik wil ook in een relatie een zeker vrijheid hebben, en dat heb je niet als je partner je steeds voor de keuze stelt. Daarnaast zou ik het ook geweldig vinden als het iemand is die in staat is om over zijn gevoelens te praten, maar niet altijd de behoefte heeft om uren aan een stuk door te lullen. Samen zwijgen en van elkaars aanwezigheid genieten is gewoon :love: . Iemand die een klein gebaar van tijd tot tijd weet te appreciëren en niet altijd de drang heeft om iets "groter" terug te doen. Iemand die Valentijnsdag overslaat omdat hij elke dag romantisch weet te maken... Ja, ik denk dat zo iemand we wel weet te strikken... En natuurlijk moet die ook wel wat interesses met me delen, hoewel ik ook geen exacte kopie van mezelf zou kunnen verdragen. Aanvullen en verrijken op alle vlakken, ik denk dat dat een beter bewoording is. iemand die het beste bij me boven kan halen.

Hoewel, als ik echt tot over mijn oren verliefd zou worden op iemand, dan denk ik dat ik gewoon als een blok voor die persoon zou vallen en alle hier gestelde eisen er niet meer toe zullen doen.
People
if there was one who would understand,
one that would comfort me and would take my hand,
one that would guide me and help me to find,
but there are no such people,'cause people are blind
JS

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 25 jul 2010 17:21

Een prins(es) op het witte paard bestaat niet. Het volgens mij juist een kenmerk van volwassener worden dat je van het beeld van 'je ideale partner' uit je jeugd afstapt.

Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
Fluctuat nec mergitur

Silas

Bericht door Silas » 25 jul 2010 22:32

JFK schreef:Een prins(es) op het witte paard bestaat niet. Het volgens mij juist een kenmerk van volwassener worden dat je van het beeld van 'je ideale partner' uit je jeugd afstapt.

Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
Ik wou eerst akkoord gaan met Disco Trut, maar dit verwoordt eigenlijk nòg beter mijn eigen eigen mening. Een dikke ² dus!

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 25 jul 2010 22:51

JFK schreef: Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
2!
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

PokerFace

Bericht door PokerFace » 27 jul 2010 02:52

miss fraise schreef:
JFK schreef: Er is maar één ding belangrijk en dat is een 'klik' of band voelen. Dat kan heel uiteenlopend van inhoud zijn, met als één einddoel: je 100% jezelf voelen bij die persoon.
2!
Agree!

Ik denk ook wel dat door 'ouder' te worden (of al enkele relaties gehad te hebben, die dan toch 'mislukten') mijn beeld over die prinses veranderd is. Die ene ware bestaat niet. Er zijn meerdere mensen waarmee je iets moois kan uitbouwen. Uiterlijk verliest aan belang (wat niet wil zeggen dat het onbelangrijk is) en het vinden van die 'match', raakvlakken, het gevoel bij iemand volledig 'thuis te zijn', enz. krijgen steeds meer gewicht.

drit100%
Regular user
Regular user

Bericht door drit100% » 27 jul 2010 17:27

PokerFace schreef:
miss fraise schreef:
2!
Agree!

Ik denk ook wel dat door 'ouder' te worden (of al enkele relaties gehad te hebben, die dan toch 'mislukten') mijn beeld over die prinses veranderd is. Die ene ware bestaat niet. Er zijn meerdere mensen waarmee je iets moois kan uitbouwen. Uiterlijk verliest aan belang (wat niet wil zeggen dat het onbelangrijk is) en het vinden van die 'match', raakvlakken, het gevoel bij iemand volledig 'thuis te zijn', enz. krijgen steeds meer gewicht.
Volledig mee eens... Op vroegere leeftijd is het uiterlijk zo belangrijk (en bij velen nog steeds op latere leeftijd). Ik ben er ergens van overtuigd dat ze niet knap moet zijn, maar dat jij ze gewoonweg aantrekkelijk moet vinden, ookal zegt heel de wereld dat ze eigenlijk niet ze knap is...
Aantrekking moet dus aanwezig zijn, anders is het een onbegonne zaak...
Aantrekking kan er ook al zijn als je die persoon qua karakter heel veel vindt hebben, de klik, aanvoelend als uw wederhelft. This allemaal een beetje ruim :).

Dus echt de vraag stellen: hoe ziet jouw prinses op het witte paard eruit, vind ik overbodig.
Je kan met 1001 mensen matchen & bij elk van die zal je steeds iets anders uniek voortbrengen...
Never give up on the things that make you smile

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 28 jul 2010 15:53

Gasquet schreef:Veel jongens dromen nog altijd van een ridder op een wit paard. Echter zijn het niet perse de jongens die kunnen paardrijden die de besten zijn
Hah, dat doet me een - toch ietwat ter zake doende :ibi: - anekdote te binnen schieten! M'n zus zocht, met behulp van het Weight Watchers-puntensysteem, op hoeveel calorieën (omgerekend in 'punten', dus) je verbrandde met het hebben van seks. Aangezien dat niet in het boekje stond, ging ze dan maar kijken bij 'paardrijden'. :P

Ik deel - zoals zo vaak het geval is, spaart het me ook deze keer heel wat schrijfwerk uit :) - de mening van Disco Trut, met de verandering van Wijf naar Gast, welteverstaan. Het eclecticisme is ook hier aanwezig, zij het wel met een overwicht aan donkerhoofdharige menschen.
Stiko schreef:De ridder op het witte paard... Wel, die moet een netjes gepoetst harnas hebben, een knap wapenschild en liefst een grote knuppel of een zwaard, eventueel ook aan zijn riem. :D
:lol:
Stiko schreef:En natuurlijk moet die ook wel wat interesses met me delen, hoewel ik ook geen exacte kopie van mezelf zou kunnen verdragen. Aanvullen en verrijken op alle vlakken, ik denk dat dat een beter bewoording is. iemand die het beste bij me boven kan halen.

Hoewel, als ik echt tot over mijn oren verliefd zou worden op iemand, dan denk ik dat ik gewoon als een blok voor die persoon zou vallen en alle hier gestelde eisen er niet meer toe zullen doen.
² Dat doet me dan weer denken aan het lied '21 things I want in a lover' van Alanis Morissette. :)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

nomeis

Bericht door nomeis » 28 jul 2010 17:27

miss fraise schreef:
2!
Helemaal gelijk.
Maar ik vind toch niet dat je uiterlijk moet uitschakelen, ik zie mezelf niet samen zijn met iemand die ik niet op de één of andere manier ook seksueel aantrekkelijk vind (en dan heb ik het niet over schoonheidsidealen, perfecte lichamen etc.).

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 jul 2010 12:12

nomeis schreef: Maar ik vind toch niet dat je uiterlijk moet uitschakelen, ik zie mezelf niet samen zijn met iemand die ik niet op de één of andere manier ook seksueel aantrekkelijk vind (en dan heb ik het niet over schoonheidsidealen, perfecte lichamen etc.).
Ja natuurlijk. Daar heb je gelijk in. Uiteindelijk is het grootste deel (hoeveel is het eigenlijk? 80% ofzo? Het concrete cijfer kan ik niet terugvinden) van het beeld dat we hebben bij iemand bij een eerst ontmoeting afhankelijk van het uiterlijk.

Ik durf wel met het hand op het hart zeggen dat ik mij nooit heb laten leiden door het uiterlijk bij mijn ex'en en love interests . Hoe dan ook zal het wel onbewust hebben meegespeeld. (en daarin volg ik dan Disco Trut haar post)
Fluctuat nec mergitur

Plaats reactie